Avatar billede umatthiesen Nybegynder
10. marts 2002 - 17:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hvilket program skal man ha ?

Jeg er under uddannelse, og savner et program, der kan lave fx, kasserapporter, balancer, årsregnskab, resultatopgørelse m.m. nogle der kan anbefale noget ???
Avatar billede coltau Juniormester
10. marts 2002 - 17:55 #1
WinKAS pro fra www.decom.dk

Du vil kunne klare dig med Demo-en som kan downloades gratis. Den er kun begrænset på posteringer og antal konti/debitor/kreditor.
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2002 - 17:57 #2
Winfinans er også gratis og udmærket.
www.winfinans.dk
Avatar billede dma Nybegynder
10. marts 2002 - 17:58 #3
Kommer an på hvad du vil betale!

Af muligheder er der:
Navision C5, Navision Financials, Navision C4 (det billigste og nemmeste)
WinFinans, Stone's Summasummarum .....

Andre har sikkert flere ideer
Avatar billede freeman Nybegynder
10. marts 2002 - 18:12 #4
Jeg har for nyeligt ledt efter et økonomisyste, som passede til mit lille firmas behov. Der er jo masser på markede, både free, shareware osv..

Jeg har prøvet Winfinans, Office Financials, Vig mf., men er nu endeligt faldet for et program som opfylder mine behov, uden at programmet er alt for stort og indviklet..

Stones SummaSummarum Pro !..
de 300 første posteringer er gratis.. og hvis man har lavet 300 af dem, mon så ikke at man kan ofre en tusse for at få hele programmet købt :-) (det håber jeg)

Du kan hente det her..
http://www.stoneware.dk

Derudover vil det være en god idé at læse den lille manual som kommer når man starter.. Det er ca. 15 sider m. screenshots som guider en igennem programmets funktioner.. Extrem nyttigt !
Avatar billede magic Nybegynder
20. marts 2002 - 09:29 #5
Du kan også prøve Kompas til Windows. Hos Magic Systems kan du bestille en demo-CD på www.magic.dk, som indeholder en fuld version, begrænset til 500 posteringer. Kompas er lavet i Access, og rapporterne er lavet i Crystal Reports, så det er så åbent et system, som noget.
Avatar billede malula Nybegynder
25. marts 2002 - 21:55 #6
Stellar er også et fint lille program med flere muligheder www.stellar.dk
Avatar billede bennytordrup Nybegynder
06. maj 2002 - 21:10 #7
magic> Kompas er ikke lavet i Access, men i Visual Basic. Databasen er dog i Access.
Avatar billede magic Nybegynder
07. maj 2002 - 07:13 #8
benny.tordrup> Ja, du har ret, men derfor er det stadig et smaddergodt system. Der er lige kommet en større version af Kompas baseret på Microsoft SQL.
Avatar billede bennytordrup Nybegynder
07. maj 2002 - 07:34 #9
AFAIK er det ikke (officielt) lanceret endnu, men der kører nogle installationer i drift på SQL Server versionen.