Avatar billede dj-sip Nybegynder
12. marts 2002 - 17:07 Der er 15 kommentarer

Babe

Har du en Side Hvor der er Rigtigt Mange Lækere Babes ?
Avatar billede klas Juniormester
12. marts 2002 - 17:09 #1
Avatar billede dennism Nybegynder
12. marts 2002 - 17:10 #2
Dette spørgsmål er da vist ikke lovligt på eksperten...
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. marts 2002 - 17:11 #3
Du er da hvis det kommende finansgeni... prøv lige at holde de sidste 3 seriøse kategorier fri for dumme spørgsmål - hvis man ikke kan finde porno på internettet, fatter jeg ikke hvordan det er lykkes at tænde computeren?
Avatar billede dmcn Praktikant
12. marts 2002 - 17:12 #4
dj-sip : Hold venligst den slags spørgsmål væk fra eksperten for fremtiden - eller i det mindste i kategorien Generelt : Fri Debat, så seriøse brugere ikke får e-mail om dem.
Avatar billede dennism Nybegynder
12. marts 2002 - 17:13 #5
-- tommyf

hehe.. Den var sjov ;-)

Der det bare mig, eller er det ulovligt med disse spørgsmål på eksperten?
Avatar billede dmcn Praktikant
12. marts 2002 - 17:15 #6
dennism : De er ikke direkte ulovlige, men de skal holdes i Fri Debat.

Tror lige jeg vil prøve at flytte spørgsmålet. :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. marts 2002 - 17:16 #7
Jeg tror ikke at porno er ulovlig?

Men "E-løsninger: Idéer" og dens 2 søsterkategorier er nok det sted hvor der er flest seriøse brugere samlet, så hvad sådan et spørgsmål skal her kan jeg ikke se. "Generelt: Fri debat" ville være mere passende, hvordan man kan ramme så meget ved siden af ved jeg ikke.
Avatar billede dmcn Praktikant
12. marts 2002 - 17:17 #8
OK - jeg *kunne* flytte det. Forrygende funktionalitet! :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. marts 2002 - 17:20 #9
n0rmality >> Er du valgt til co-admin?
Avatar billede hono Nybegynder
12. marts 2002 - 17:22 #10
hehe n0rmality, du får da en masse sjov ud af dit nye "job" :)

Hono
Avatar billede dennism Nybegynder
12. marts 2002 - 17:23 #11
Hvor kan man se de valgte co-admin´s?
Avatar billede dmcn Praktikant
12. marts 2002 - 17:30 #12
Det kan man ikke endnu - flere spørgsmål er velkomne på ICQ 27432201, MSN david@mcnally.dk eller e-mail n0rm@lity.dk. Lad os ikke ødelægge spørgers spørgsmål. :)
Avatar billede klatten Nybegynder
13. marts 2002 - 10:10 #13
Her er en masse og links til endnu flere...

www.freeones.com
Avatar billede dj-sip Nybegynder
13. marts 2002 - 20:47 #14
Hvorfor Må man nu ikke det ? Jeg mener ikke at det skal være sådan noget hvor Folk bliver Bollet i røv Fx Bare nogen Smukke Piger
Avatar billede dmcn Praktikant
13. marts 2002 - 20:52 #15
dj-sip : Den slags kan du snildt finde andre steder - eks. www.google.com. Her hjælper vi hovedsageligt folk med IT-problemer.