Avatar billede dutdut_nikolajdut Nybegynder
12. marts 2002 - 21:10 Der er 42 kommentarer og
1 løsning

Jeg tester lige lidt :))

Jo jo det er mig Nikolajdu, men jeg bliver lige nødt til at teste lidt af med en bruger der ikke har rettigheder som co-admin.

/Nikolaj

P.s nu bliver jeg sgu nok slettet ;-)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
12. marts 2002 - 21:13 #1
Den her tror jeg, jeg anmelder til et Co-admin ;)
Avatar billede dutdut_nikolajdut Nybegynder
12. marts 2002 - 21:14 #2
Det lader til at jeg bliver nødt til at slette mig selv :((
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. marts 2002 - 21:15 #3
*lol*
Avatar billede hells_bells Nybegynder
12. marts 2002 - 21:17 #4
?
Avatar billede dutdut_nikolajdut Nybegynder
12. marts 2002 - 21:19 #5
Jeg tester såmænd bare hvad andre kan se og ikke kan se. Derfor en ny bruger.

Blev spurgt om det tidligere og kan jo ikke rigtigt udtale mig uden at vide det :))

/Nikolaj
Avatar billede michael-rene Nybegynder
12. marts 2002 - 21:21 #6
nikolaj  nu har vi fundet ud af at du er coadmin  tillykke med det, spørg admin hvad du kan og ikke kan
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
12. marts 2002 - 21:21 #7
Trail & Error metoden ... virker hver gang ... :))

Tillykke med valget i øvrigt 'nikolajdu', det fortjener du :))

Knæk & Bræk
Avatar billede danscape Nybegynder
12. marts 2002 - 21:23 #8
*host*  *host*
Avatar billede hells_bells Nybegynder
12. marts 2002 - 21:25 #9
Nu skal det ikke stige dig til hoved det der co admin.
Jeg burde faktisk anmelde dig for at have flere brugere.
Avatar billede danscape Nybegynder
12. marts 2002 - 21:30 #10
Tag dig ikke af hells_bells... han er lidt konfliktsøgende... ellers kan du jo altid slette hans bruger!!! *LOL* man!
Avatar billede hells_bells Nybegynder
12. marts 2002 - 21:39 #11
Hmmm.
Avatar billede michael-rene Nybegynder
12. marts 2002 - 21:43 #12
ja man skal nok passe lidt på, men det fede ville jo være at provokere co-admin lidt for at se hvor langt de ville gå ;)
Avatar billede dmcn Praktikant
12. marts 2002 - 21:45 #13
michael-rene : Hvis vi KUNNE spørge admins, så SPURGTE vi admins. Problemet er, at de har kastet os lidt hovedkuls ud i det her (med 129 ventende anmeldelser) så vi bliver nødt til at eksperimentere lidt selv, indtil vi i morgen kan ringe til admins og få præcise svar på hvad vi kan og ikke kan.
Avatar billede hells_bells Nybegynder
12. marts 2002 - 21:46 #14
Co admin my ass.
Det vil stige nogle af dem til hoved, og det vil ende galt.
Avatar billede dutdut_nikolajdut Nybegynder
12. marts 2002 - 21:47 #15
michael-rene

Jeg ved ikke helt hvor du har ondt henne af, men ærligt talt så synes jeg dine kommentarer er dybt overflødige. Vil du sige noget? SÅ GØR DET - i stedet for bitre kommentarer!

Jeg oprettede brugeren og spørgsmålet her efter diskussion med en anden co-admin. Vi er nødt til at vide præcist hvad folk kan se og ikke kan se. Når vi står der, så er det fordi (Som du kan læse i de andre spørgsmål), at der pt er meget udsvævende grænser i reglerne.

Du er velkommen til at kritisere de valg der er foretaget af mig/os - Det kan du gøre hos mig på flasher@nikolajdu.dk, hos en anden co-admin eller direkte til admin themselves.

Husk dog på at det er de virkelige admins der har taget valget og vi valgte ingen indflydelse har haft på det. Vil du klage over det, så gør det til dem.

Jeg vidste på forhånd at blev jeg valgt, så ville jeg ende i konfrontationersom denne, der i virkeligheden ingen mening giver. Spørgsmålet her har jo en tydeligt defineret overskrift, der burde holde uinteresserede folk væk. Du må så umiddelbart have en interesse i at forstyrre folk - fra deres første fremfærd - Det finder jeg dybt ærgeligt.

Se hellere på det med åbne øjne og tro på at eksperten i længden vil blive et sted hvor alle - Ligegyldigt forudsætninger kan komme og få svar. Der skal være plads til alle, men personlige fornærmelser og grundløse beskyldninger hører ingen steder hjemme.

/Nikolaj
Avatar billede snigermunken Nybegynder
12. marts 2002 - 21:50 #16
n0rmality-> Det kan vel tænkes er det slet ikke var meningen at i skulle havde jeres status endnu, altså en fejl så i har fået jeg status og jeres admin funktioner inden de var klar og kunne sætte jer ind i det... det kunne vel ske :)
Avatar billede dmcn Praktikant
12. marts 2002 - 21:50 #17
hells_bells : Der var brok før vi kom, og der er brok efter vi er blevet valgt. Desuden stillede du vist også selv op? Uden at kende dig alt for godt tror jeg vi er ligeså gode til at kontrollere om det stiger os til hovedet, som du er.
Avatar billede dutdut_nikolajdut Nybegynder
12. marts 2002 - 21:51 #18
snigermunken - Det er absolut en mulighed. Anyway ligesom alle andre, så tager vi det herfra og satser på det bedste.

:))

/Nikolaj
Avatar billede hojben Novice
12. marts 2002 - 21:51 #19
Lad os nu lige få en kammertone... og såfremt vores tests generer nogen kan de jo vælge at ignorere dem (da det er en nødvendighed for os) eller droppe E.

bad 2 tha bone
Avatar billede dmcn Praktikant
12. marts 2002 - 21:52 #20
snigermunken : Det er muligt - bortset fra følgende:
1: Der er oprettet en E-nyt om det.
2: Jeg ringede til admins i dag med et spørgsmål, og der sagde de ikke noget om at jeg var tidligt ude.
Avatar billede hells_bells Nybegynder
12. marts 2002 - 21:52 #21
Det er helt klart en fejl at i selv prøver jer frem før i ved bedre. Det er amartøragtigt og himmelråbende. Barrrrr i fart in your winddirection
Avatar billede hells_bells Nybegynder
12. marts 2002 - 21:53 #22
Det har allerede steget jer til hoved..  Slut herfra.
Avatar billede dmcn Praktikant
12. marts 2002 - 21:54 #23
hells_bells : Så nemt slipper du ikke! Fortæl lige hvorfra du udleder, at det er steget os til hovedet?
Avatar billede snigermunken Nybegynder
12. marts 2002 - 21:58 #24
n0rmality-> Tanken slog mig bare lige, i/du sagde ikke noget om at du havde kontaktet dem.

hells_bells-> Jeg kan ikke se hvad det er du er så bange for? Når admins ikke har sat dem ind i hvordan deres system foregår så skal de jo prøve sig frem, Jeg her ikke set noget fra vores co-admins side som har været forkert, alle deres beslutninger har været rimelige. Der er givet en god grund til hvorfor der er blevet oprettet en dobbeltbruger, kan du ikke leve med den, så anmeldt ham dog men du skal ikke forvente at du får noget ud af det.
Jeg syntes generalt at du har en meget mærkelig måde at reagere på, ikke bare i denne tråd med også i andre.
Avatar billede michael-rene Nybegynder
12. marts 2002 - 22:00 #25
Nikolej  nu ved jeg ikke hvor jeg har kritiseret dig som Co-admin eller andre, hvis du finder det ville jeg da gerne lige se det.
Det jeg mente er at admin må vide hvad i kan og ikke kan, så snak med ham om det.
Og at provokere en co admin er vel et godt udgangspunkt, så man kan se hvad i kan og vil gøre.
Ved ikke hvorfor du hidser dig op over det på den måde, håber da ikke at det bliver stilen frem over fra jer der er valgt, så vil jeg da bare sige tak skæbne det skal nok blive sjovt.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. marts 2002 - 22:06 #26
*LOOOOL*
Ufatteligt at nogen kan blive pissed off over intet-som-helst!!!!
klap dog lige hesten!!!! Allesammen!
Avatar billede dutdut_nikolajdut Nybegynder
12. marts 2002 - 22:07 #27
michael-rene - Det er svært at lade være med at tage det her som en personlig fornærmelse.

"nikolaj  nu har vi fundet ud af at du er coadmin  tillykke med det, spørg admin hvad du kan og ikke kan"

Anyway har jeg meget  svært ved at forstå din indgangsvinkel med at du skal provokere og "se hvor langt vi vil gå"???

Hvorfor?
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
12. marts 2002 - 22:08 #28
Kære venner - giv nu lige de gæve Co-admins en chance. De er blevet kastet hovedkulds ud i det her.

At de får lidt drillerier med på vejen giver kun gode trækninger i smilebåndet, men der er ingen grund til at kritisere dem ... vel !
Avatar billede dutdut_nikolajdut Nybegynder
12. marts 2002 - 22:11 #29
tony - Godt ord igen.

Vi er sgu fulde af humor og optimisme, så prøv venligst ikke at dræbe det fra starten af. :))
Avatar billede dutdut_nikolajdut Nybegynder
12. marts 2002 - 22:12 #30
lukker lige - Så kontoen kan slettes.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. marts 2002 - 22:14 #31
lige for at få humøret lidt op : (og jeg er selv trommeslager, så det her er tilladt ;0)

Hvorfor lægger guitarister et par trommestikker  på instrumentbrættet i deres bil?
-For at kunne parkere på handicappladserne.

Brian: Mor, Jeg vil være trommeslager når jeg bliver voksen.
Mor: Jamen Brian du kan ikke blive begge dele.

Har du hørt den om trommeslageren som gik på universitetet?
-Det har jeg heller ikke!

Der var engang en guitarist der låste hans nøgler inde i bilen. Det tog ham to timer at få trommeslageren ud.
Avatar billede michael-rene Nybegynder
12. marts 2002 - 22:16 #32
Nikolej  det var ikke en fornermelse, men mere en kendsgerning, har set 3-4 indlæg nu hvor du har sagt du blev valgt. Fint nok med mig og endnu engang tillykke.
Hvis en almindelig bruger havde lavet et indlæg der hed, jeg tester lige og ser hvordan det virker det her, ville han blive høvlet ned.
Fatter ikke hvorfor i ikke kan spørge admin om hvad i kan og ikke kan, måske bare mig, men syntes han skulle være den man gik til, ville jeg da gøre.

Læste engang et indlæg om hvem der meldte sig som coadmin, meget intresant spørgsmål enlig. Det jeg kan huske mest var en der troede det var folk med hang til bestemmelse/magt.
Jeg ville gerne se hvordan i arbejder og en af måderne kunne være at prikke lidt til jer. Lidt ligesom at købe en ny bil man sparker den over 200 for at se hvad den kan. En co admin ville være rar at se i auktion sådan har jeg det, da det er noget nyt og ville være rart at se hvem de folk var der var blevet valgt. Om de kan styrer det, eller det bare er magt mennesker eller hvad i nu er for nogle.
Derfor :)
Avatar billede dmcn Praktikant
12. marts 2002 - 22:21 #33
michael-rene : Som sagt, vi kan *ikke* spørge admins - se hvad klokken er. De fleste burde sove nu. :)
Vi prøver os frem, stille og roligt - I må leve med en enkelt mail om et nyt spørgsmål, hvis I vil have mere effektiv handling overfor misbrugere.
Avatar billede michael-rene Nybegynder
12. marts 2002 - 22:22 #34
nOrmality  sorry så ikke lige din kommentar  :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. marts 2002 - 22:23 #35
michael - No hard feelings.

Dog vil jeg lige sige 2 ting.

1. Jeg har med vilje ikke været specielt udfarende i forhold til at reklamere som co-admin. Jeg ved at det uværgeligt vil give noget ballade og jeg har været rimeligt påpasselig med ikke selv opfordre til det. Dog har jeg kommenteret hvor folk har omtalt mig.
2. Ikke flere provokationer. Jeg har i temmelig rum tid været vældigt træt af provokationer - Det er jo netop meningen at den slags skal forsvinde nu, så vi kan holde os til det vi alle sammen kan lide. Computerverden.

/Nikolaj
Avatar billede michael-rene Nybegynder
12. marts 2002 - 22:26 #36
okay nikolajdu lad det ligge og no hard feelings. Test i bare vidre og lad os håbe i kan få lidt styr på det :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. marts 2002 - 22:30 #37
:))
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. marts 2002 - 23:14 #38
nikolajdu> du kom sq for sent til at score points her*LOL*
Avatar billede n0rmality_test Nybegynder
13. marts 2002 - 23:52 #39
Jeg har oprettet en testbruger for at se en enkelt ting - hojben, anmeld mig! :)
Avatar billede hojben Novice
13. marts 2002 - 23:53 #40
jaaaaaa ;)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. marts 2002 - 23:54 #41
aldrig har eksperten set så stor en tilgang i brugerregistreringer*LOL*
Avatar billede ztyxx Nybegynder
14. marts 2002 - 09:20 #42
mon ikke at der er bred enighed om at denne bruger skal have en kraftig reprimande om oprettelse af flere brugere, var der ikke blevet anmeldt tidligt i denne tråd, ville dutdut_nikolajdut uden tvivl have været i gang med det helt store pointrytteri *FYYYYYYYYYY*
;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. marts 2002 - 09:23 #43
:))