Avatar billede jp2002 Nybegynder
13. marts 2002 - 17:39 Der er 8 kommentarer

til resten

Bare rolig, så skifter jeg da bare IP... Så enten må I fortsætte med at jagte mig i de evige ekspert-marker, eller også bare lade mig køre videre med et brugernavn...
Avatar billede hells_bells Nybegynder
13. marts 2002 - 17:52 #1
Narrøv.
Avatar billede hojben Novice
13. marts 2002 - 18:01 #2
bruger deaktiveret. Det er præcis denne slags vi ikke har brug for herinde..

Hojben/CoAdmin
Avatar billede hells_bells Nybegynder
13. marts 2002 - 18:03 #3
Perfekt. Godt gået. :o)
Avatar billede trismegistos Nybegynder
13. marts 2002 - 18:07 #4
Er der nogen der har et ref. ?
Kunne da godt tænke mig at vide hvad dette handler om , nysgerrig som jeg er......
Avatar billede swordcat Nybegynder
13. marts 2002 - 18:09 #5
Smart gået jp2002 ;)

hells_bells-> Så så....tag det lige med ro. Det er godt nok forkert at gøre(ihvert fald imod ekspertens regler), men det gøre ham da ikke til en narrøv.

Swordcat
Avatar billede hojben Novice
13. marts 2002 - 18:11 #6
Desværre er spørgsmålet slettet ved samråd.

Men eftersom Jes havde 4 brugere og sikkert har oprettet endnu en valgte vi at slette det.

Hojben/CoAdmin
Avatar billede hells_bells Nybegynder
13. marts 2002 - 18:11 #7
Han har iriteret mig/os længe, så det måtte siges.
Avatar billede trismegistos Nybegynder
13. marts 2002 - 19:43 #8
Ok kewl.