Avatar billede sfreak Nybegynder
13. marts 2002 - 19:28 Der er 147 kommentarer og
1 løsning

UMENNESKELIGT (ikke it-relateret)

DETTE ER FULSTÆNDIGT UMENNESKELIGT!
Efter jeg læste følgende, inde fra islaminfo.dk og andre steder, vil jeg hermed ikke styre mit sind.
Nu går jeg, uden at tænke mig om, og er fultstændig ligeglad med om det er ulovligt, ud og udøver VOLD og MORD på ALLE MUSLIMER!
ISLAM _SKAL_ _UDRYDDES_!!!!!!!!!!!!!
Læs følgende:

"Meddelelse til alle muslimske indvandre, muslimske kulturcentre, mosker og muslimske støtter i Danmark.

Vi er nu mange indvandrer i Danmark og vi bliver hvert år ca. 15-20.000 flere. Det er derfor vigtigt, at vi får vores eget område i Danmark, hvor muslimer kan leve som den hellige Koran bestemmer. Det er vores menneskeret at få vores eget område, hvor vi kan leve uden druk, narko, nøgne danske piger, pølsebod, dårlige bodegaer og alle mulige andre danske ting.

Vi er mange muslimer på Nørrebro, og Nørrebro ligger i hovedstaden og nær lufthavnen. Derfor skal vi gøre Nørrebro til en islamisk bydel kun for os muslimer, hvor vi kan have vores kvinder i fred, hvor kvinder kan gå tildækket, som den hellige Koran bestemmer, hvor der er rent og befolkningen er ren, vi skal have mange islamiske skoler; hvor piger og drenge kan gå hver for sig, gymnastik og lejerskole, billedkunst af mennesker, biologi og andet dårligt skal forbydes. Vores drenge må ikke gå i bad med andre, for muslimske drenge er omskåret og må ikke vise sig, for han er uden hud og altid klar til at lave børn. Danskerne er selv ude om voldtægt af deres piger, for de beskytter ikke deres piger og urene piger er ikke beskyttet af den hellige Koran. Islam er stor og skal herske i verden som den hellige Koran siger. Husk selv Tyrkie, som i dag er 99% muslimsk, var engang kristen og uren. Men de kristne og danskerne har ingen kraft, tro eller fait, derfor er de svage og vi er stærke.

Muhammad Gelle sagde for nogen tid siden i pressen, at vi muslimer gerne vil rejse hjem til vores egen kultur, hvis vi fik penge 100000 dkr. hver. Men han tager fejl. Det har taget os 1400 år at komme til Danmark og vi rejser aldrig hjem for vi må ikke svigte islams mål khalife. Islam er den største og hurtigst voksende religion. Enhver som ikke arbejder for Kahilfa er vores fjende. Mange danske piger gifter sig med muslimske mænd og deres børn bliver automatisk muslim ifølge den hellige Koran og selv om manden skiller sig senere og henter sig en muslimsk kone. Men en muslimsk pige må ikke gifte sig med en dansker, for en pige er svag og kan ikke viderføre islam. Hun får mandens kraft ind i sig når hun bliver gift, men hun kan ikke give kraft. Hun bliver som et dyr, hvis hun får en dansk mands kraft ind i sig, hun bliver uren og vanære islam. Når en muslimsk mand får en dreng med en dansk eller anden uren og vantro kvinde, bliver drengen omskåret og tilhører det muslimske broderskab, som gælder over hele verden. Vi holder sammen ligegyldigt hvor i verden vi kommer fra. In sha-Allah. Den hellige profet har givet os Koranen og vores tro er stærkere end alle verdens våben. Vi har vores love og regler fra Allah. Mens danske politikere er korrupte og bliver valgt hver 4. år og laver hele tiden nye love, mens vores love og regler gælder til evig tid og derfor rene. Danskerne lader urene politikere bestemme, men Allah ved bedst - lovens bog den hellige Koran skal være vores Parlament. Lad os indføre vores lov på Nørrebro. Overtage så mange forretninger og lejligheder, så rejser danskerne, vi skal lave vores egen skoler, tehuse, klubber og få så mange danskere væk, for de ødelægger vores børn og kvinder. Danske kvinder lever urent og drikker og knepper med nye mænd hver weekend og de skal ud af vores område.

Dette er bestemt ifølge FIQH og skal efterleves af alle muslimer som fathwa.
TariQah - Hellig Jihad Danmark. 22-10-01".
"Meddelelse til alle muslimske indvandre, muslimske kulturcentre, mosker og muslimske støtter i Danmark.

Vi er nu mange indvandrer i Danmark og vi bliver hvert år ca. 15-20.000 flere. Det er derfor vigtigt, at vi får vores eget område i Danmark, hvor muslimer kan leve som den hellige Koran bestemmer. Det er vores menneskeret at få vores eget område, hvor vi kan leve uden druk, narko, nøgne danske piger, pølsebod, dårlige bodegaer og alle mulige andre danske ting.

Vi er mange muslimer på Nørrebro, og Nørrebro ligger i hovedstaden og nær lufthavnen. Derfor skal vi gøre Nørrebro til en islamisk bydel kun for os muslimer, hvor vi kan have vores kvinder i fred, hvor kvinder kan gå tildækket, som den hellige Koran bestemmer, hvor der er rent og befolkningen er ren, vi skal have mange islamiske skoler; hvor piger og drenge kan gå hver for sig, gymnastik og lejerskole, billedkunst af mennesker, biologi og andet dårligt skal forbydes. Vores drenge må ikke gå i bad med andre, for muslimske drenge er omskåret og må ikke vise sig, for han er uden hud og altid klar til at lave børn. Danskerne er selv ude om voldtægt af deres piger, for de beskytter ikke deres piger og urene piger er ikke beskyttet af den hellige Koran. Islam er stor og skal herske i verden som den hellige Koran siger. Husk selv Tyrkie, som i dag er 99% muslimsk, var engang kristen og uren. Men de kristne og danskerne har ingen kraft, tro eller fait, derfor er de svage og vi er stærke.

Muhammad Gelle sagde for nogen tid siden i pressen, at vi muslimer gerne vil rejse hjem til vores egen kultur, hvis vi fik penge 100000 dkr. hver. Men han tager fejl. Det har taget os 1400 år at komme til Danmark og vi rejser aldrig hjem for vi må ikke svigte islams mål khalife. Islam er den største og hurtigst voksende religion. Enhver som ikke arbejder for Kahilfa er vores fjende. Mange danske piger gifter sig med muslimske mænd og deres børn bliver automatisk muslim ifølge den hellige Koran og selv om manden skiller sig senere og henter sig en muslimsk kone. Men en muslimsk pige må ikke gifte sig med en dansker, for en pige er svag og kan ikke viderføre islam. Hun får mandens kraft ind i sig når hun bliver gift, men hun kan ikke give kraft. Hun bliver som et dyr, hvis hun får en dansk mands kraft ind i sig, hun bliver uren og vanære islam. Når en muslimsk mand får en dreng med en dansk eller anden uren og vantro kvinde, bliver drengen omskåret og tilhører det muslimske broderskab, som gælder over hele verden. Vi holder sammen ligegyldigt hvor i verden vi kommer fra. In sha-Allah. Den hellige profet har givet os Koranen og vores tro er stærkere end alle verdens våben. Vi har vores love og regler fra Allah. Mens danske politikere er korrupte og bliver valgt hver 4. år og laver hele tiden nye love, mens vores love og regler gælder til evig tid og derfor rene. Danskerne lader urene politikere bestemme, men Allah ved bedst - lovens bog den hellige Koran skal være vores Parlament. Lad os indføre vores lov på Nørrebro. Overtage så mange forretninger og lejligheder, så rejser danskerne, vi skal lave vores egen skoler, tehuse, klubber og få så mange danskere væk, for de ødelægger vores børn og kvinder. Danske kvinder lever urent og drikker og knepper med nye mænd hver weekend og de skal ud af vores område.

Dette er bestemt ifølge FIQH og skal efterleves af alle muslimer som fathwa.
TariQah - Hellig Jihad Danmark. 22-10-01".
NU GÅR JEG KRÆFTEDEME UD OG SLÅR EN MUSLIM IHJEL GØR JEG JEG SKAL SATME VISE DEM AT DE IKKE SKAL KOMME OG INDTAGE DANMARK DET ER HVORES LAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. marts 2002 - 19:32 #1
Vi kan gøre hele sjælland til et islamisk område for min skyld.
Det er jo ikke lykkedes os at sælge djævle øen til svensken.

Er det forresten en side med jokes du har læst det der på?
Avatar billede ballak Nybegynder
13. marts 2002 - 19:36 #2
Øhh, fordi nogle FÅ muslimer er nogle tumper, så skal det gå udover flertallet af muslimerne som, faktisk godt kan finde ud af at opfører sig ordentligt?!
Avatar billede sfreak Nybegynder
13. marts 2002 - 19:36 #3
NEJ! islaminfo.dk og debat-forum'et på tv2.dk
Det er et brev som blev sendt til regeringen, fra en flok muslimer.
Og jeg havde ret.
Jeg har fortalt flere danskere, at muslimer kommer og indvaderer danmark. Muslimer tror nemlig, at de er de eneste der skal være her i verden, og at Islam er den eneste rigtige religion.
Nu skal de selv have den i hovedet, og så er jeg ligeglad med hvor ulovligt det er det jeg gør. Hvis jeg en dag for lejlighed til det, stiller jeg mig op på et torv, og opfordrer alle danskere til at udøve vold overfor perker-svin! At det så er ulovligt gør det kun ENDNU bedre, da jeg så bliver taget, og dermed får jeg endnu mere opmærksomhed, og kan fortælle alle danskere, at muslimer kommer og indvaderer danmark. Desuden bor der nogen muslimer ikke langt fra mit hjem, så jeg skal nok få det RIGTIG sjovt.....
Avatar billede nonick Nybegynder
13. marts 2002 - 19:36 #4
Hvorfor har du postet det 2 gange? Var du så rasende at du kom til at trykke ctrl+v 2 gange?

Jeg giver dig ret!!! De skide idioter kna fandengalme skride ad helvede til! De fucking svin!
Hvis de absolut skal være her, kan de sq godt opføre sig ordenligt.

Jeg er IKKE racist, men bliver sommetider lidt ophidset over deres opførsel i dette pragtfulde lan(Pragtfulde land minus godt vejr)
Avatar billede sfreak Nybegynder
13. marts 2002 - 19:38 #5
Altså Islam er en religion som DIREKTE i Koranen siger, at de skal indvaderer verden, og alle skal være muslimer, ellers skal de udrydes. Og er man kristen, følger man biblen, jøderne jødedommen, og muslimerne koranen/islam.
Avatar billede sfreak Nybegynder
13. marts 2002 - 19:39 #6
Om jeg har posted det 2 gange? Nej, direkte kopieret stille og roligt lol
Avatar billede jonas- Nybegynder
13. marts 2002 - 19:39 #7
james_t_dk: Nej, Jylland, det ville nok være bedre :o)

Jeg har ingen kommentarer til ovenstående da jeg bare vil træde muslimer MEGET HÅRDT over tæerne. Håber det er en jokeside du har det fra!
Avatar billede realone Nybegynder
13. marts 2002 - 19:40 #8
james_t_Dk ... den findes på islaminfo.dk og det er en fatwa dvs alle troende skal efterleve den ..!!
</RealOne>
Avatar billede sfreak Nybegynder
13. marts 2002 - 19:41 #9
nonick - du siger det rigtige. Men jeg opfordrer dig nu til at blive racist. Ikke racisktisk mht. hudfarve, men mht. at alle muslimer, alle der følger koranen, skal udrydes.
Det er også racisme og det skal man være stolt af!
Avatar billede jonas- Nybegynder
13. marts 2002 - 19:41 #10
sfreak: Tror nu aldrig deres forslag bliver gennemført, så længe Anders Fogh Rasmussen er i statsminister.
Og med Dansk Folkepartis syn på indvandrerpolitik...
Avatar billede sfreak Nybegynder
13. marts 2002 - 19:41 #11
NEEEEEEEJJJJJJJJ!!!! IKKE JYLLAND! Jeg bor i Jylland
Avatar billede nonick Nybegynder
13. marts 2002 - 19:42 #12
sfreak.. Så er du lige så dum som dem!!!

Ingen respekt til dig. Du skulle fandme skydes sammen med dem.

NoNick - Out!
Avatar billede jonas- Nybegynder
13. marts 2002 - 19:43 #13
"er i statsminister" Kom til at sætte et i indimellem...
Avatar billede sfreak Nybegynder
13. marts 2002 - 19:43 #14
Hvad i helvede nytter det, bare det at Fogh er statsminister?
De har sq stadig den holdning, og ja, de har ret, muslimer bliver forøget hvert år.
MUSLIMER YNGLER SOM ROTTER!
Avatar billede sfreak Nybegynder
13. marts 2002 - 19:45 #15
nonick hvad mener du med det?
Jeg er sq ik' ligeså dum som dem!
Jeg prøver bare at få folk til at indse, at NOGEN gange er racisme VIGTIGT for at bevare Danmark!
Avatar billede dmcn Praktikant
13. marts 2002 - 19:47 #16
sfreak : Hold venligst den slags udenfor eksperten! Dine racistiske holdninger kan du udtrykke et andet sted - her gider vi ikke høre på dig!
Avatar billede realone Nybegynder
13. marts 2002 - 19:50 #17
Hvorfor er det lige at hver gang én person har nogle skarpe meninger, så skal de graves ned på eksperten..? Om det er eksperten eller et hvilket som helst andet sted, sker der vel ikke noget ved at diskutere tingene når spm'et ER oprettet?!
</RealOne>
Avatar billede jonas- Nybegynder
13. marts 2002 - 19:50 #18
sfreak: http://www.dfu-nettet.dk/ - Her kan du udtrykke dine holdninger. Der er sikkert en masse der gider at høre dine holdninger.
Avatar billede trismegistos Nybegynder
13. marts 2002 - 19:51 #19
Det kan de godt glemme alt om , det er sgu det latterligste krav.
Alle disse problemer med integration løser sig selv med tiden , det ligger i sagens natur men det er sgu bizart nogen gange at leve i overgangstider.

Kineserne har en forbandelse : " Gid du må leve i interessante tider "

Damned......

Med eftertænksom hilsen
trismegistos
Avatar billede sfreak Nybegynder
13. marts 2002 - 19:55 #20
Jammen hvis det er imod Eksperten.dk's regler lukker jeg det da omgående igen.
Avatar billede dmcn Praktikant
13. marts 2002 - 20:00 #21
sfreak : Spørgsmålet som sådan er ikke ulovligt - men den tone du lægger for dagen er helt forrykt.

realone : Hvor meget diskussion er der lagt op til her? Det er jo tydeligt, at sfreak bare vil af med sine agressioner.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. marts 2002 - 20:00 #22
Som jyde, må jeg holde den jyske-fane højt, var har vort eget flag, og kan hurtigt sætte et parliment sammen og sprænge broer når vi finder en køber til sjælland.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. marts 2002 - 20:00 #23
En smule for sent, synes du ikke !? Det skulla aldrig have været oprettet !
Avatar billede trismegistos Nybegynder
13. marts 2002 - 20:02 #24
Hvad med at sælge Kylland til Polen ....??
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. marts 2002 - 20:02 #25
Avatar billede jonas- Nybegynder
13. marts 2002 - 20:03 #26
james: Jaja, så bliver vi jo også fri for jer! :o)
Men som du jo selv (underforstået) udtrykker, så er jyder jo ikke lige dem der har opfundet den dybe tallerken :o)
Avatar billede jonas- Nybegynder
13. marts 2002 - 20:04 #27
james: Det er fandme grimt!!
trismegistos: God idé!! Men tror nu at VI kommer til at betale penge for at komme af med dem.
Der er jo affaldsafgifter her i Danmark! :o)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. marts 2002 - 20:05 #28
Nej hvad skal vi med dybe tallerken, vi har det bedste af danmark, og det vi ikke har i jylland kan vi få i østrig i uge 7....... (vi har en helårs skibakke i gjern)
Avatar billede trismegistos Nybegynder
13. marts 2002 - 20:06 #29
>>>>james t dk(J?)<<<<<<<
Og så kan i sende al jeres korrespondance til Danmark og få rettet stavefejl......
:) lol
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. marts 2002 - 20:06 #30
Jyder er sku nogle flinke mennesker ... så intet ondt skal siges om dem :)
Avatar billede sfreak Nybegynder
13. marts 2002 - 20:07 #31
Nu har jeg da sendt det ind til Dansk Folkeparti Ungdom.
Nu mangler jeg bare at sende det ind til Dansk Folkeparti, og fortælle dem, at de bør gøre noget ved udlændingepolitikken, og at vi ikke kan have alle disse rotter i Danmark.
Over And _OUT_
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. marts 2002 - 20:09 #32
der er ingen garanti mod stavefejl dem laver vi alle. Det er "gammel dansk" at skrive jysk med d.

tak for støtten invisible.
Avatar billede hono Nybegynder
13. marts 2002 - 20:12 #33
sfreak kan du fortælle, hvad det mere konkret er, du ønsker, der skal ske med os?

Hono
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. marts 2002 - 20:42 #34
hono: Du er muslim kan jeg næsten regne ud ?
Jeg synes denne debat bør foregå et sted hvor den slags foregår, evt. på en privat chat. Så længe det er uden for Eksperten.

Det spøgsmålet her *burde* efter min mening slettes da sfreak's udtalelser er tæt på at være lidt mere end "freedom of speech" ...
Avatar billede sfreak Nybegynder
13. marts 2002 - 21:22 #35
invisibleman spm'et er lukket. Nu er det op til jer om i vil kommenterer det. At et spm er lukket betyder blot, at nu er man kommet ud med det man vil ud med, og man har accepterer et svar fra en anden. Så er det op til andre om de så vil kommenterer videre.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. marts 2002 - 21:25 #36
sfreak> Du starter en diskussion ved at oprette et spørgsmål som dette, om spørgsmålet er lukket eller ej !

Men det ser ud til at diskussionen er stoppet, så det er fint.
Men en anden gang, så lad være med at oprette den slags spørgsmål.

Den slags udtalelser du kommermed vil *jeg* personligt ikke se på Eksperten ... det hører ikke til her..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. marts 2002 - 21:25 #37
hono>> Jeg deler ikke sfreaks meninger! Men debaten høre ikke hjemme på eksperten.
Avatar billede sfreak Nybegynder
13. marts 2002 - 21:26 #38
Jeg tror ikke at hono er muslim. For på http://www.fotx.net/hono kan jeg læse, at han leger med Delphi og C++. Delphi og C++ og muslim kan jeg ikke få til at hænge sammen, men det er måske bare mig....
Avatar billede dmcn Praktikant
13. marts 2002 - 21:42 #39
sfreak : Dagens tåbeligste kommentar... den er skrevet i morskabsdatabasen.
Avatar billede sfreak Nybegynder
13. marts 2002 - 21:45 #40
så siger vi det.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. marts 2002 - 21:51 #41
sfreak: Kan ikke se hvad det, at hono leger med Delphi og C++, har noget med at gøre, og efter dig åbenbart strider imod, at han er muslim.

Dagens - eller ugens mest lamme kommentar so far.
Avatar billede hono Nybegynder
13. marts 2002 - 22:23 #42
sfreak du tager fejl. Var det så svært at se ud af mit spørgsmål? Det gik da fint for invisibleman. D
  Den kommentar du kom med, understreger for mig kun hvilket niveau din argumentation befinder sig på. Hvad du ønsker at opnå med dette spm. er mig imidlertid en gåde. I starten virkede det klart nok, men den der kommentar gør mig i tvivl. Det virker som om du kun er ude på konfrontationer og mudderkastning. Det var i hvert fald på intet tidspunkt min mening med at gå ind i dette spørgsmål. Så jeg tror bare at jeg stille og roligt vil trække mig ud igen.

Over and out ;)

Hono

Ps. Skal lige nævnes at mit C++ og Delphi niveau stadig er på et absolut begynderstadie. Foreløbigt holder jeg mig til webdesignet, men har da planer om at gøre mere ud af det andet på et tidspunkt, trods alt. ;)

Hono
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. marts 2002 - 22:23 #43
DAMN hvor kan man være ensporet...

Jeg er stort set lige så bange for at der er hold i sådan en skrivelse som jeg tror på at Mallorca bliver overtaget af fundamentalistiske danskere.

Desværre har vi bare mange ensporede mennesker i danmark... dette kan tydeligt læses ud af visse partiers fremgang...

Selvfølgelig er der muslimske fundamentalister der ikke har meget til overs over for os... Desværre tror jeg der efterhånden er lige så mange fordomsfulde fundamentalistiske danskere uden spor af tolerence over for fremmede kulturer. Og så siger vi at den danske kultur er længere fremme i udviklingen end deres? - jeg kan have min tvivl, når jeg læser indlæg som dette...
Avatar billede kick Nybegynder
13. marts 2002 - 22:31 #44
Vi er nu mange indvandrer i Danmark og vi bliver hvert år ca. 15-20.000 flere. Det er derfor vigtigt, at vi får vores eget område i Danmark, hvor muslimer kan leve som den hellige Koran bestemmer. Det er vores menneskeret at få vores eget område, hvor vi kan leve uden druk, narko, nøgne danske piger, pølsebod, dårlige bodegaer og alle mulige andre danske ting.

Smut hjem hvis i ikke kan lide at være her i DK.
Avatar billede hono Nybegynder
13. marts 2002 - 22:32 #45
damn, kan alligevel ikke holde mig væk :D

kick???? Synes du selv at du tilfører "debatten" noget nyt?

Hono
Avatar billede kick Nybegynder
13. marts 2002 - 22:35 #46
Men har vel lov til at svare eller det har men måske ikke
Avatar billede swordcat Nybegynder
13. marts 2002 - 22:35 #47
sfreak-> TAG DIG SAMMEN.....DU HØRER IKKE TIL HER......SÅ SMUT DU BARE VÆK ;)

Latterlige holdninger du har, du skulle vel ikke hedde MORGENS GLISTRUP *LOL
Avatar billede swordcat Nybegynder
13. marts 2002 - 22:37 #48
kick-> spark dig selv ud her fra *LOL*
Avatar billede hono Nybegynder
13. marts 2002 - 22:39 #49
kick >> Jo jo selvfølgelig, min fejl.

Jeg kunne bare godt tænke mig (I have a dream) at niveauet blevet hævet en smule, hvis dette emne endeligt skulle op. Jeg mener lidt mere en blot at paste noget allerede skrevet ind, og "krydre" det med en for mig at se intetsigende, populistisk, genereliserende bemærkning, som man kan score nogle billige point på. Men det skal jeg naturligvis ikke bestemme.

Undskylder

Hono
Avatar billede kick Nybegynder
13. marts 2002 - 22:48 #50
Der er ok jeg læste kun hans indlæg ikke de andre indlæg så
ikke noget med kopi/paste.

swordcat : Er sparket af HT,så mig høre i nok ikke mere fra.

KICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede snigermunken Nybegynder
13. marts 2002 - 22:50 #51
Jeg kan nu godt forstå han bliver sur over at de vil gøre en bydel til en ren muslim, men at de skal skydes og slås ihjel er da for latterligt og præsis samme måde hitler tænkte og handlede.

Jeg har det helt fint med at muslimerne vil havde muskere (eller hvad den lige hedder) og deres egne steder de kan hygge sig og snakke og hvad det vil.

Jeg har selv boet i belgien i 7 år, og der havde vi danske kirker og foregninger og der var sgu aldrig nogle belgier der kaldet os for danskesvin osv. Vi gjorde ikke en skid for at blive en del af deres samfund vi snakkede kun med danskere, vi gad ikke lære deres sprog, og hvorfor skulle vi da det vi gik jo i en dansk skole.

Men med muslimer er det åbenbart anderledes... de skal havde særlige regler, hvad med de fremmedearbejder vi har fra EU hvorfor skal de ikke lære dansk når muslimerne skal? Ja de kan snakke engelsk, men de samme regler må da gælde for dem.

Hvordan kan det være at de dansker der brokke sig mest over flygtninge er den der bor de steder i landet hvor der er mindst?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. marts 2002 - 22:51 #52
hono, well... niveauet ligger desværre generelt meget lavt så snart vi bevæger os ind i politiske debatter efterhånden. Måske har det noget at gøre med dalene gennemsnitsalder for Ekspertens brugere... jeg tvivler på det er den generelle holdning. De fleste voksne mennesker har heldigvis et mere nuanceret syn på de ting der sker i Danmark og verden.
Avatar billede swordcat Nybegynder
13. marts 2002 - 22:52 #53
KICK-> SKRIV på en måde, så man kan forstå dig og ikke alt det volapuk som du har skrevet.
Avatar billede jonas- Nybegynder
13. marts 2002 - 22:53 #54
DETTE ER FULSTÆNDIGT UMENNESKELIGT!
Efter jeg læste følgende, inde fra EKSPERTEN.DK/SPM/184691, vil jeg hermed ikke styre mit sind.
Nu går jeg, uden at tænke mig om, og er fultstændig ligeglad med om det er ulovligt, ud og udøver VOLD og MORD på sfreak!
SFREAK _SKAL_ _UDRYDDES_!!!!!!!!!!!!!

Ta' den sfreak!!
Avatar billede swordcat Nybegynder
13. marts 2002 - 22:54 #55
snigermunken-> "Hvordan kan det være at de dansker der brokke sig mest over flygtninge er den der bor de steder i landet hvor der er mindst?"

FED BEMÆRKNING :O)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. marts 2002 - 22:55 #56
snigermunken, takker... endelig en mand der ser lidt bredere på problematikken :)

Jeg har selv boet i Grønland i 4 år. Lærte jeg grønlandsk og tiltog mig grønlandske skikke? - NEJ... jeg behøvede ikke, da jeg stort set ikke mængede mig med grønlændere. Danskerne holder sammen i deres små grupper deroppe. Laver jokes om de lette grønlandske tøser osv.... er vi en skid bedre? - nej vel... :)
Avatar billede swordcat Nybegynder
13. marts 2002 - 22:56 #57
AHH hahaha *LOL*

GRINEREN jonas-
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
14. marts 2002 - 01:51 #58
boooooring....skal vi nu til det igen, hvad fanden rager det www.eksperten.dk om perkerne vil ha nørrebro, kan de ik bare få bornholm,  så kan de sku flække deres måskeer op der...
Eller os kunne de jo rejse hjem igen, da der ik er krig mere det hvor de fleste kommer fra....
Avatar billede hells_bells Nybegynder
14. marts 2002 - 08:22 #59
Jeg har hele tiden sagt at Muslimerne er den største trussel imod Danmark.
De er pisseligeglade med vores love og kultur. De vil udrydde od hvis de fik chancen.
De skulle jages ud af Landet, og jeg vil med den største glæde hjælpe til..
Jeg vil hermed opfordre alle til at stemme på Dansk Folkeparti.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. marts 2002 - 10:25 #60
Brugeren sfreak er slettet : http://www.eksperten.dk/spm/184768

Håber så andre vil lære af hvordan man udtrykker sig overfor sine medmennesker herinde.

/Nikolaj
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. marts 2002 - 10:29 #61
De er ingen grund til at generalisere. Jeg kender personligt flere med muslimsk baggrund, som er 100% integreret i det danske samfund. De lægger vægt på de samme samfundsværdier og har samme politiske holdninger som de fleste andre danskere.

Det hidser mig en anelse op. Jeg kan ikke lade være med at tænke på Adolf Hitlers antisemitistiske holdninger. Der er ikke den store forskel.

Som udgangspunkt tror jeg på det bedste i alle mennesker. Jeg er ligeglad med deres religiøse baggrund.

Selvfølgelig skal indvandrere indordne sig under de danske normer. Nøjagtig ligesom oprindelige danskere også skal. Gør de ikke det, har jeg det fint med at de bliver sendt tilbage. Men lad være med at forhåndsdømme folk.
Avatar billede guster Nybegynder
14. marts 2002 - 10:36 #62
Tak nikolajdu!!! (o:
Avatar billede hells_bells Nybegynder
14. marts 2002 - 16:27 #63
I bliver taget ved næsen af muslimerne, bare vent og se.
Og hvad fanden bilder i jer indat slette sfeak for at komme med sine meninger ? Glemmer i at vi har noget der hedder grundloven her i Danmark.
Er dette et sted for Enhedslisten og dets tilhængere ? Skal dette sted være et dted for de politiske korekte ?
Så siger jeg føj for fanden, og god jeres røv vil klø og jeres arme er for korte...
Avatar billede snigermunken Nybegynder
14. marts 2002 - 16:43 #64
hvorfor bliver vi taget ved næsen af muslimerne?

hvis vi behandler dem pænt, så vil de behandle os pænt, hvis vi render rundt og kalder dem dumme svin og alt det andede pis "vi" gør så kan jeg sgu da godt forstå de ikke kan lig os.
Avatar billede hells_bells Nybegynder
14. marts 2002 - 16:46 #65
Helt ærligt er du fra denne verden ???
Vi har ikke gjort andet end at behandle dem pænt, og hvad er takken ????????
Deres eneste mål med Danmark er at løbe os over ende.  Der står faktisk i Koranen at man skal dræbe alle vantro. DET VIL SIGE OS.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. marts 2002 - 16:49 #66
hells_bells slettes.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
14. marts 2002 - 16:50 #67
Sfreak >>> Hvis der er nogen der skal skydes eller udøves vold på så er det dig !!... Det der som der står i det "brev" der tror du selv på det ???
!
Jeg er selv muslim men jeg går ikke ind for terrorisme og den slags og det er der faktisk mange muslimer som der IKKE gør.. SÅ TAG OG FAT DET I DIN LILLE HJERNE !!
Din Fucking Racist !!

Admins og Co-admins >> undskyld mit sprog men kan bare ikke klarer de mennesker !!

S.B.A
Avatar billede snigermunken Nybegynder
14. marts 2002 - 16:52 #68
Det med der står i koranen at vi skal dø tror jeg ikke en skid på, har du læst den? kan du vise mig hvor det står?

Mit spørgsmål til dig er har du nogenside mødt en fremmedarbejder? Har du snakket med en? ved du overhoved hvordan de ser ud?

Jeg har arbejdet sammen med Tyrker, kurder, pakistaner, inder, folk fra irak, iran, libernon, russere, you name it.

Jeg har altid behandlet dem pænt og de har altid behandlet mig pænt, jeg forstår slet ikke at du er så bange for dem.
Avatar billede well_r Nybegynder
14. marts 2002 - 16:55 #69
er selv muslim..
men mener ikke helt det samme som der bliver skrevet.. skal jeg også udryddes?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
14. marts 2002 - 16:56 #70
Jeg mener heller ikke det samme som der står i det brev der.. Jeg er IMOD det.. og jeg er selv Kurder og Muslim !...
Avatar billede snigermunken Nybegynder
14. marts 2002 - 16:57 #71
Nej hvorfor skulle du dog det?

Skal hans peter fra aalborg som har være kristen hele sit liv og som vælger at blive muslim så udryddes?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. marts 2002 - 16:58 #72
Hell_bells - Da jeg går ud fra at du opretter en ny bruger, så vil jeg henstille til at du klager til admin himself: info@eksperten.dk

http://www.eksperten.dk/spm/184692
http://www.eksperten.dk/spm/184768
http://www.eksperten.dk/spm/184214

/Nikolaj
Avatar billede ztyxx Nybegynder
14. marts 2002 - 17:08 #73
vil ikke tage stilling til dette spm, men blot lige gøre opmærksom på hvordan vores, i grundloven forsvarede, kristne tro har været, meget blodig, korstog m.m., når alt kommer til alt der nok ikke noget nogen kan lade hinanden høre for, hvis man kigger historisk på det
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
14. marts 2002 - 17:25 #74
Vil ikke kommentere spm. med min mening (da der formentlig er nogen der ikke bryder sig om det, men det har jeg vel ret til at tænke).

Men spm. hører ikke til på eksperten.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. marts 2002 - 17:37 #75
m-koldsgaard - Spørgsmålet har absolut ingen værdi på eksperten. Folk kan tænke som de vil, men ytrer de sig må det forventes at have en vidst saglighed og en rimelig tone.
Avatar billede olebole Juniormester
14. marts 2002 - 18:09 #76
<ole>
Jeg har nu læst denne tråd - og de tråde nikolajdu peger på i hans kommentar 14/03-2002 16:58:47. *Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

Jeg sidder nu på gulvet blandt væltede stole, et tilted skrivebord, nedrevne gardiner og gisper med tungen under min laptop og hele min pakistanske svigersøns familie ovenpå.
        *Damned, det er svært at holde sin kæft*
Jeg har dog valgt at slå koldt vand i blodet og undgå et monstrøst raseriudbrud.

Helt kan jeg dog ikke lade være med at spekulere over, hvor mange af de danskere, der har så ondt i røven over Koranen overhovedet har læst den ... eller Biblen, for den sags skyld...!?!?!?
I Det Gamle Testamente optræder 'vores' Gud ikke ligefrem som en rar, hvidskægget, gammel nissemand på en sky.
Han er på mange punkter en ondsindet og yderst hævngerrig karl, men hvordan skal man vide det, når man som 'kristen' aldrig har læst baggrunden for Kristendommen - som iøvrigt er fælles for Jødedommen, Kristendommen og Islam.

Forskellene på disse religioner er i grunden ikke så stor. Forskellene i udøvelsen af dem består hovedsageligt i kulturelle forskelle mellem de regioner, hvor de udøves.
At kalde 'islammiske fundamentalister' for 'fundamentalister' er i virkeligheden noget vrøvl, da de netop *ikke* henholder sig til Koranen, men til nogle lovskoler og Koran-tolkninger fra 1200-tallet.
Det var i parentes bemærket i samme tidsrum, vores 'trosfæller' drog kloden rundt og slog 'de vantro' ihjel! Korstog, kaldtes det .... og det kalder Bush det iøvrigt stadig  ;o)

Integration foregår ikke på tre måneder i Sandholmlejren. Heller ikke på 20 år udenfor. Det foregår over to-tre generationer. Sådan har det altid været og det vil det blive ved med - forudsat at vi 'danskere' vil integrere de nytilkomne i vores samfund. Det synes som om vi i stedet stiller problematikken på hovedet .... men hvordan integrerer man sig i et nyt samfund, hvis dets indbyggere ikke vil vide af én - eller byde én over deres private dørtrin?

Lad os heller ikke glemme, at vi Danmark har en lang tradition for rascisme og fremmedangst.
Vi sendte eksemplevis i titusindvis af jøder til gaskamrene i Tyskland ved at afvise dem op gennem tredverne. De var 'ikke forfulgte' i deres hjemland...Yeah right...!
Lige siden 1945 har vi ved festlige lejligheder og i vores historiebøger brystet os af at have hjulpet et par tusinde til Sverige. Ynkeligt...!

Sjovt nok er det, hver gang vi har modtaget en større indvandring, gået sådan, at disse mennesker er blevet en kæmpe gevindst for vores samfund. Også selvom vi har haft en bunke selvinducerede problemer med dem først.

Lad os dog blive klogere...!
Intollerance og had er Satans dårlige ånde - uanset om det udgår fra en muslim, en jøde eller en kristen!
/mvh
</bole>
Avatar billede snigermunken Nybegynder
14. marts 2002 - 18:15 #77
God skrevet olebole det kunne ikke være sagt bedre.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
14. marts 2002 - 18:16 #78
noooooooooooooooooooooooooooooooo, ik flere af dem, vi har nok
Avatar billede olebole Juniormester
14. marts 2002 - 18:18 #79
Hmmmm ... egentlig ville jeg have stoppet mit indlæg ved:
      *Damned, det er svært at holde sin kæft*
... og det kunne jeg jo altså heller ikke helt. Lidt ærgeligt, for jeg er helt enig i, spørgsmålet ikke hører hjemme her.
På den anden side føler jeg mig moralsk forpligtet til at bekæmpe ondskaben, hvor jeg møder den. Det gjorde man ikke fra midten af 20'erne og op til 40'erne - hele den seance mener jeg ikke, der er grund til at gentage.
/mvh
Avatar billede olebole Juniormester
14. marts 2002 - 18:23 #80
Derudover vil jeg gerne udtrykke min fulde og totale opbakning til nikolajdu som coAdmin. Mit efterhånden gode kendskab til ham gør, at jeg føler mig fuldstændig tryg ved ham.
Det gælder i øvrigt også de fleste andre af de valgte coAdmins ... nogle kender jeg blot ikke så godt ... og så var det altså lige Nikolaj, der fik på puklen her og i de tråde, han pegede på  ;o)

Tillykke - og tak, fordi du gider at tage slæbet med at gøre Eksperten til et bedre sted  ;o)
/mvh
Avatar billede christian-s Nybegynder
14. marts 2002 - 18:26 #81
Øv, igen en debat med folk der ikke kan tage indholdet seriøst *gab*.
Ja, det var da en forfærdelig tekst, som desværre ikke undrer mig - jeg vil dog ikke vælge at "ordne" det med vold.

Jeg har efterhånden læst en del om indvandrere og efterkommere, og det er en uhyggelig udvikling på alle punkter!
Jeg vil ikke gå i detaljer her, jeg kunne blive ved til jul, men vil blot henvise til et rigtig godt link med SAGLIG tekst og TROVÆRDIGE kilder.

Tag et kig, hvis du vil se sandheden!
www.indvandringen.dk
Avatar billede christian-s Nybegynder
14. marts 2002 - 18:29 #82
Konklusionen er jo, at alle der tør se sandheden i øjnene ved, at Islam og demokrati er en umulig sammenblanding!
Kilden er Koranen, læs lidt i den, så kan du se de mange modsætninger.
Avatar billede olebole Juniormester
14. marts 2002 - 18:32 #83
"Kilden er Koranen, læs lidt i den, så kan du se de mange modsætninger"
Korrekt ...... læs den grundigt og du vil se det modsatte.
Intet er så anti-demokratisk som Biblen ...!
Avatar billede christian-s Nybegynder
14. marts 2002 - 18:33 #84
olebole>
Biblen består af TO testamenter, snakker vi det gamle eller nye?
Avatar billede olebole Juniormester
14. marts 2002 - 18:37 #85
Det gamle, naturligvis ....... det nye trykkes nu om stunder kun af praktiske årsager med i samme bog - oprindeligt hører det ny ikke til i Biblen  ;o)
Avatar billede christian-s Nybegynder
14. marts 2002 - 18:43 #86
olebole>
Tak, det beroliger mig!
Du har ret, Det gamle Testamente er der ikke meget ved...

MEN, jeg ville gerne se udemokratiske handlinger fra Det nye Testamente...
Det er efter min opfattelse, det mest rigtige (og demokratiske) der findes!
Avatar billede olebole Juniormester
14. marts 2002 - 18:56 #87
Ikke desto mindre baserer Kristendommen sig jo på Jødedommen. Faktisk starter den kristne urkirke som en jødisk sekt og holder sine gudstjenester i synagogen.
Begge religioner har Det Gamle Testamente som grundlag ... kunne man f.eks. forestille sig Kristendommen uden de 10 bud? Det ville være som at forstille sig det danske demokrati uden grundloven  ;o)

Min pointe var blot, at det er tydeligt, du og Jørgen Zachariassen - som står bag www.indvandringen.dk - ikke har læst Koranen, men pluk-læst i den.

Du kan sågar få Det Ny Testamante til at fremstå som rygende udemokratisk, hvis du kun læser udvalgte uddrag.

Derudover kan jeg mærke, jeg lader mig trække ind i den diskussion, jeg for alt i verden ville undgå.
Derfor: Slut fra mig ... dette er ikke et passende Eksperten spørgsmål. Det hører hjemme i andre fora.

Tak, for tålmodigheden  ;o)
/mvh
Avatar billede christian-s Nybegynder
14. marts 2002 - 20:07 #88
olebole>
Du får ikke lov til at slutte uden et svar!

For det første, jeg står ikke bag Indvandringen.dk - heller ikke sammen med Jørgen Zachariassen! - Endnu et udsagn uden begrundelse!
Desuden kan jeg ikke se det "tydelige", kunne du komme med et citat, for at virke troværdig?

Det er rigtig, at jøderne også bruger Det gamle Testamente, men de tolker det anderledes end den kristne kirke.
Endvidere kan jeg ikke se hvor du vil hen med det...!?

Jeg savner din dokumentation!!!
Avatar billede well_r Nybegynder
14. marts 2002 - 20:46 #89
hmm
..
er seriøst træt af alt den f**king snak om hvorvidt en religion skal være der eller ej
hvorfor kan folk ikke bare ignorere den slags udtalelser?
hvis en eller anden råber noget lort op i ansigtet på mig ignorer jeg det sq da bare.. og vupti..det er ude af verdenen!
prøv at ignorer sådanne udtalelser og alt sådan noget crap!

og hvis man vil udtale sig om noget skal man kende stoffet.. jeg har ikke læst noget på indvandringen.dk MEN ...
  citat_start:"ikke har læst Koranen, men pluk-læst i den." citat_slut
udtalelse om noget man ikke kender til bør ikke finde sted.
Avatar billede christian-s Nybegynder
14. marts 2002 - 21:18 #90
well_r:
Du har helt ret, olebole burde ikke udtale sig om noget, han ikke kender til...
Avatar billede olebole Juniormester
14. marts 2002 - 21:31 #91
christian-s >> "Min pointe var blot, at det er tydeligt, du og Jørgen Zachariassen - som står bag www.indvandringen.dk - ikke har læst Koranen, men pluk-læst i den."

Den sætning skal du nok tale med din dansklærer om. Så vil du finde ud af, at jeg referer til, at det for mig synes tydeligt, at ingen af Jer har læst Koranen fra begyndelsen til slutningen - og at Jørgen Zachariassen ztår bag www.indvandringen.dk :)
De sætninger kan ikke med bedste (eller ondeste) vilje tolkes, somom jeg skriver, du står bag det smædeskrift - uagtet du gerne reklamerer for det.

Men måske, du alligevel har læst den hele og blot har seriøse problemer med at læse dansk.

Du skriver oven i købet selv i din kommentar 14/03-2002 18:29:19:
"Kilden er Koranen, læs lidt i den, så kan du se de mange modsætninger."
Altså en opfordring til at pluklæse Koranen, så folk selv kan gøre sig kloge på dens opfattelse af demokrati!

Det gør mig oprigtigt ondt, du ikke kan se, hvor jeg vil hen med min argumentation.
Jeg finder dog ikke, det er min pligt at undervise dig i dansk, så du kan læse, hvad jeg og du selv skriver.

....og *nu* agter jeg at holde mig definitivt fra dette spm. Med eller uden din 'tilladelse'  ;oD
/mvh
Avatar billede well_r Nybegynder
14. marts 2002 - 23:25 #92
jeg er også væk herfra.. skriver ikke mere :)
Avatar billede japp Nybegynder
14. marts 2002 - 23:48 #93
OLEBOLE STYRE VERDEN...! Spred ordet olebole. Dig er der sq muligheder i!! Du har fandme tjek på det..! Al respekt til dine holdninger...
Avatar billede christian-s Nybegynder
15. marts 2002 - 14:07 #94
olebole> Ups, ja du har ret, jeg læste din sætning forkert!

MEN SÅ LÆNGE DU IKKE TØR DOKUMENTERE DINE PÅSTANDE ER DU UTROVÆRDIG!

Ja, undskyld jeg skriver med store, men det bliver jeg åbenbart nødt til..!?

Jeg opfordrer ikke til at pluklæse, jeg gør blot opmærksom på, at det ikke er svært at finde modsætningerne, men beklager du misforstår dette.
Avatar billede snigermunken Nybegynder
15. marts 2002 - 14:14 #95
christian-s-> Har du selv læs i Koranen? vis ikke så er du jo lige så utroværdig.

Jeg har ikke læst Koranen eller biblen, og gør det nok heller ikke da jeg er pisse ligeglad med hvad folk vil rende rundt og tror på.

Jeg tror mere på at folk bruger islam som en undskyldning for at hade araber og andre folk fra de muslimske lande. For sjovt nok er der ingen der mener at Peter hansen som er muslim skal dø, og de tror da heller ikke på han vil slå dig ihjel fordi du er "vandtro".
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
15. marts 2002 - 14:19 #96
Der er så fucking meget her i verden der ikke kan hænge sammen.

Nu må vi Danskere fandme til at slås for vort eget land, Kan det være rimeligt ?

Hvis vi ikke snart for fortalt de forpulede hjerne døde muslimer at de kan få en tømmerflåde og ikke andet ender det galt, Prøv at se, Hvor er der krig ? i de muslimske lande, Hvor religion er en vigtigere faktor end livsnydelse, Mærk jeg lige mine ord men det her ender med en borgerkrig.

Prøv at bede en muslim pege på det Exakte sted i koranen hvor der står at en kvinde er et dyr, og ligeledes hvor der står at hun skal bære tørklæde. Nemlig det står der ikke, Derimod står der at kvinden er noget helt specielt og at man skal behandle sin kvinde med Ære og respekt.

Så nogle mennesker her inde "Drengene fra Volsmose" Arrrr behøver jeg sige mere.

*OPRÅB*
Kvinder hold jer fra de muslimske mænd, Det giver kun ballade

Det er på tide at der kommer lidt fornuft og "Up 2 date" tænkning i det muslimske folke færd. Vi skriver 2002 og lev så for helvede efter det.
Fat det dog, i er og bliver aldrig andet end gæster, I for i hovede og røv, og hvad er takken til os danskere ja tak for kaffe

Jeg reder ikke alle over en kam, Men der må sku da kunne holdes noget selvjustits i egne række, Hvor meget ville vi få hvis vi måtte flygte til de muslimske lande ?? Ingen ting

Ind orden jer eller smut.

MC

Dirre af rasererig lige nu
Avatar billede christian-s Nybegynder
15. marts 2002 - 14:26 #97
stigermunken>
Ja tak, jeg har læst kort i Koranen - det blev hurtigt for meget!
Ja tak, jeg har også læst i Biblen!

Islam er ikke en undskyldning, det er en grund!
Islam er umulig i et demokratisk samfund, det viser alle erfaringerne jo med de Ikke Vestlige Indvandrere og Efterkommere (en definition fra Danmarks Statistik).

I kan sikkert nævne et par mynstereksempler, men at de skulle have beriget samfundet på nogen måde, må siges at være lodret løgn!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. marts 2002 - 14:26 #98
okay så har vi hørt en masse synspunkter, saglige som usaglige, jeg vil ikke tage stilling til hvilke der er hvad, men er det så ikke på tide at denne debat stopper her, der er mange steder udtalelser som ligger meget langt fra et ordentligt sprogbrug, som der efterhånden er ved at være mangel på her på eksperten, og kigger man rigtigt godt efter, vil jeg mene at der også er flere vendinger der ikke helt er i overensstemmelse med lovens bogstav.
Avatar billede christian-s Nybegynder
15. marts 2002 - 14:29 #99
ztyxx> Ja, du har helt ret! Debatten skal holdes på sporet, det er i orden, at folk brænder for at udtrykke deres meninger, men.... ro på!

I øvrigt var jeg lige forbi www.islam-info.dk.
Det var da en uhyggelig hjemmeside, hvis der er nogen der er ulovlige og racistiske, er det da vist dem!?
Avatar billede christian-s Nybegynder
15. marts 2002 - 14:31 #100
Men omvendt, skal debatten heller ikke have lov til at forsvinde, som nogen mennesker jo gerne ser!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. marts 2002 - 14:37 #101
debatten skal og vil altid være der, det er ikke det jeg mener, men denne tråd er over alle grænser, der er tilsyneladende nogle, der ikke kan overholde den gængse diskussionsform, så det bliver på et sagligt niveau, og det er ikke befordrende for nogen form for debat, uanset hvordan den er opstået
Avatar billede christian-s Nybegynder
15. marts 2002 - 14:40 #102
Du har desværre ret, men vi er trods alt nogen der kan holde os på skinnerne, så lad os snakke færdig :-)
Hvis folk tør, nej, det skrev jeg ikke *LOL*
Avatar billede snigermunken Nybegynder
15. marts 2002 - 14:45 #103
Ja alle muslimer er nogle dumme svin, vi ved jo også at alle tyskere var nazister under anden verdenskrig, vi ved at alle russere var nogle dumme svin som ville ødelægge de super gode amerilkaner.

Hvad er det for en latterlig instilling? en tyrker går over og slår en dansker, og vi har en nation af voldsmænd, en muslim slår en dansker og vi har en helt trosretning af voldsmænd som kun vil slå alle andre ihjel.

Muslimer siger deres kvinder skal gå med tørklæder osv... det har jo ikke noget med troen at gøre, men med kulturen af gøre. Det er godt nok også sjælden at jeg ser en muslimsk kvinde i danmark som render rundt med tørklæde, dem der gør det er somregel 1. generations indvandere, hvor tit ser du en 2. generations indvandre der har tørklæde på?

"Vi" kristne har selv slået flere tusinde mennesker ihjel i guds navn. Men det er jo mange år siden så det gælder ikke?
Avatar billede christian-s Nybegynder
15. marts 2002 - 15:13 #104
stigermunken> Ja, et typisk forsvar, er jo at fordreje debatten totalt!
Det gamle trick falder jeg ikke for, og desuden delere jeg ikke din mening!

Jeg synes ikke alle muslimer er svin, at alle tyskere var nazister eller alle russere var dumme svin. Hvad er det for holdninger?
Avatar billede snigermunken Nybegynder
15. marts 2002 - 15:19 #105
Ja det ved jeg heller ikke :) det er ikke mine.

Det jeg prøvede at sige på mine specielle måde var at du generalisere.

Det jeg prøver at finde ud af er hvorfor de skal ud af landet, for du har ikke sagt noget nyt, dine meninger har jeg hørt 200 gange nu og jeg syntes det er nogle dårlige meninger.
Avatar billede hasmi Nybegynder
15. marts 2002 - 15:19 #106
Vi må samle os om denne side:
http://www.jydskfront.dk
Avatar billede snigermunken Nybegynder
15. marts 2002 - 15:20 #107
og jeg syntes det er nogle dårlige meninger = og jeg syntes det er nogle dårlige grundlag.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
15. marts 2002 - 15:21 #108
lol streak nu har jeg kun læst de først svar og ikke hele spm. men jeg tror det skal tages med at gram salt(eller et ton), håber fandme ikke at noget har skrevet det seriøst, da jeg grinte hele vejen igennem.
men en anden ting, du er vist en værre lile racist stream, så get outah' my face
Avatar billede olebole Juniormester
15. marts 2002 - 15:22 #109
Nej ...... jeg *kan* zq ikke holde mig...!
Er der ingen, der har set et afsnit af Huset På Christianshavn? Hvornår bliver den serie mon forbudt?
I min barndom - i 50'erne og 60'erne - havde vi *netop* en hel nation af kvinder, der rendte rundt med tørklæde på! Min mor, mine klassekammeraters mødre ... det var alm. dansk kvinde hovedbeklædning! Både på Østerbro og i Nørre Alslev!
Nu er det derimod nærmest en forbrydelse, at nogen muslimske kvinder vælger at gå med tørklæde - og det er *faktisk* noget, de selv vælger. Hvorfor er det nærmest forbryderisk og uforeneligt med dansk skik at være umoderne klædt? Det er det ved Gud heller ikke, hvad man kan forvisse sig om ved at gå en tur gennem en dansk provisby! Det er det *kun*, hvis man er muslimsk kvinde. Hvis det ikke stinker af rascisme, hvad gør så?

Og til krigene og myrderierne: Hvad var den 11. september kendt for - inden år 2001? Synd danskere efterhånden er historiske analfabeter!

11. september 1973 var den dag en stor terror organisation orkestrerede mordet på en demokratisk valgt præsident med socialdemokratiske holdninger - *og* indsatte den værste og mest blodtørstige diktator, Sydamerika til dato har set! Det skete i Chile og terror organisationen hed CIA ...!!!
Se den terror aktion kostede ikke nogle få tusinde menesker livet, men i snesevis af tusinder - *plus* totalt fravær af demokrati i 30 år...!
Synd at de titusinder af døde og hundrede tusinder af torterede  ikke længere skal mindes på den dag. Synd at denne mindedag nu er blevet til deres banemænds mindedag!
Ikke at jeg på nogen måde billiger *nogen* former for terror aktioner - men jeg prøver zq at have min proportionssans i behold!

Hvem er uforenelige med demokrati?
Hvem putter den ene korrupte diktator ind i mellemøsten efter den anden - blot for at vælte dem, når banditterne ikke slår de rigtige ihjel eller sætter sig for tungt på den forkerte oliebrønd?

Hvem destabilliserer verden og udråber sig til den store verdensfrelser?
Endnu værre: Hvorfor render vi danskere efter onkel Sam med tungen en meter oppe i analporten på ham? Hvorfor deltager vi i denne destabillisering?

Formodentlig fordi vi er nogle selvretfærdige små historiske analfabeter, der gennem de seneste tredive år har nedprioriteret undervisning i, hvordan verden reelt hænger sammen.
/mvh
Avatar billede master_nemo Nybegynder
15. marts 2002 - 15:30 #110
hah ole, så sandt det er sagt(jeg vidst faktisk ikke det med CIA, så tak for den oplysning),
nåh men, ole, ro på, håber virkelig ikke der er nogen der har rørt gud ringmuskel(har jeg heldigis aldrig, og vil da heller ikke tænke på at gøre det) :D
Avatar billede olebole Juniormester
15. marts 2002 - 15:34 #111
Hehe  ;o)
Det kan såmænd læses i de af CIA's egne papirer, Clinton fik frigivet under sin regeringsperiode.
Derudover ligger der et ret betydeligt dokumentations materiale fra Chile og omegn. Det er bare sjældent, vi får lov at høre om det.
/mvh
Avatar billede trismegistos Nybegynder
15. marts 2002 - 15:49 #112
Denne tråd indeholder efterhånden mere politisk korrekthed end chefen for centeret for etnisk samordnings & integration's samlede taler og skrifter.........
Hvor mange af jer der deltager her kan hævde at være praktiserende religiøs..?
Jeg vil gætte på at ingen eller måske en enkelt eller to er semiseriøse omkring deres religion , resten er et spørgsmål om kultur. Selvfølgelig er vi alle præget af vores kultur i den måde vi lever på og forholder os til verden og det er mere interessant fordi det har noget at gøre med hvordan vi rent praktisk gebærder os overfor hinanden , hvor religionen jo basisk er et sæt leveregler eller et kodeks om man vil , beregnet til at hæve niveauet , jeg tænker som eksempel på historien om "den gode samaritaner" og syndefaldet.
Lad os prøve at beskue problemet fra en rent praktisk vinkel :
1. Hvor meget af denne debat vil mon være relevant om 50 år eller 100 som Dansk Flokkeparti truer deres vælgere med ?
2. Hvilken kultur vil vi gerne leve med i fremtiden , den brede etniske , den amerikanske burger og cola kultur , reklame og enhver er sig selv nok kulturen , brug og smid væk...?
3. Er der overhovedet en Jord om 50-100 år , menneskeheden er truet fra alle mulige andre retninger end sig selv , som dog nok er den største trussel.
4. Hvor mange her kan huske tiden før kabel-tv og computere ? , hvor mange kan huske tiden før gæstearbejdere ? hvor mange kan huske tiden før biler og telefoner ? ( det kan ikke være mange!) Tiden før atombomben og den kolde krig ?
      Disse ting har ændret vores verden og vores kultur fantastisk hurtigt og utroligt meget.
Ingen religion har nogensinde haft den gennemslagskraft og både muslimer , kristne , hinduer og buddhister benytter sig af dem , for ikke at tale om alle de polyteistiske religioner.

" Gid i må leve i interessante tider "

Mvh. trismegistos
Avatar billede christian-s Nybegynder
16. marts 2002 - 09:37 #113
trismegitos>
Jeg har ikke så meget tid, så jeg nøjes med at svare kort på dine spørgsmål!

1. Kollosalt! I 2020 vil Indvandrere og Efterkommere have en andel på 13,7% (Danmarks Statistik) - uha!

2. Frem for alt vestlig fornuftig og demokratisk kultur!
Jeg vil nødig have en kultur der nedværdiger kvinder, sætter Koranen over loven osv, osv. Jeg kunne blive ved til Påske!
Folk fra Ikke-Vestlige lande begår (hold nu fast!) 9 gange så meget kriminalitet som Øvrige (Gammeldanskerne). Kilde Politiken.
Jeg ved ikke om I gør, men jeg synes ikke det er acceptabelt!

3. Øh, det må være en tastefejl... Hvordan sætter du det i sammenhæng til debatten?

4. Ja, det spørgsmål kan jeg heller ikke gennemskue, du vil måske forklare mig hvordan det har noget med diskussionen at gøre?

Desværre må jeg videre, men jeg kommer igen :)
Avatar billede christian-s Nybegynder
16. marts 2002 - 09:39 #114
olebole>
Jeg har stadig ikke set din dokumentation fra de foregående indlæg!
Nok skriver du med fest og farver, men du skal jo kunne dokumentere!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. marts 2002 - 09:40 #115
vedr. pkt. 1 - så må vi jo bare opfordre danskerne til at dyrke mere sex, og droppe kondomerne - Jeg skal gerne gøre mit for sagen :)
Avatar billede christian-s Nybegynder
16. marts 2002 - 09:45 #116
nanog>
Skulle vi ikke hellere starte med at give dem et loft?
Indvandrere og efterkommere fra Mindre udviklede Lande fik i 1999 over 10% af de nyfødte børn, selv om de kun udgør 3,7% af befolkningen.

Det er jo REN OG SKÆR kolonialisering vi bare accepterer!
Over 95% af indvandrere fra Mindre udviklede Lande (langt de fleste) gifter sig med folk HJEMME fra deres hjemland - tag den!
Halvdelen med fætre eller kusiner.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. marts 2002 - 10:18 #117
Jeg tror snarere vi skal indstille os på at grænser bliver mere og mere udflydende. Den indsnævrede danske tankegang skal indstille sig på at vores samfund bliver mere og mere multietnisk. Sådan er det ikke bare i Danmark, men hele verden.

Nok om det. Holdninger er forskellige, og vi vil aldrig nå til enighed. Så EOD herfra. Jeg har ikke energien til at fortsætte :)
Avatar billede trismegistos Nybegynder
16. marts 2002 - 14:59 #118
>>>> christian-s <<<<

Man skal ikke tro på hvad statistikkerne siger , de er beregnet ud fra hvordan det ser ud lige nu. Der findes en ikke en kurve i virkeligheden der bare stiger og stiger. I mit sind er der ingen tvivl om at samfundet ser meget anderledes ud om 20 år men jeg vil ikke begynde at gætte på hvordan det ser ud , hvilket bringer mig videre til 3 & 4 , Storm P. ,en af de store danske filosoffer sagde engang : " Det er svært at spå , især om fremtiden ". Vi bliver nok nødt til at gøre op med opfattelsen af Danmark som et lille lokalt land og se det som en stat i EU for det er nok fremtiden for Danmark , og en fremtid som ikke sådan lige kan ændres på grund af den politik som bliver ført. ( En lille strøtanke : Man skulle tvinge alle europas overhoveder til at flytte i kollektiv med hinanden og så se om de stadig var interesseret i Europa's forenede stater !) . Efter min mening bliver det et mindre og mindre problem hen ad vejen eftersom vi måske får politiske og militære kriser , energikriser og miljøkriser som langt vil overskygge de "problemer" vi og andre lande i EU har med indvandrere. Vi bliver nødt til at dele vores samfunds rigdom med de fattige lande og jeg mener ikke kun Danmark men alle rige lande.
        Hvis du for 25 år siden havde lavet en statistik om ungdomskriminalitet ville du sikkert se at størstedelen af den blev begået af drenge af dysfunktionelle familier og med store sociale problemer , så vi har altid haft "niggere" i Danmark , for 25 år siden var de bare hvide , hvad blev der mon af dem ? Er de døde eller voksede de fleste af dem op og blev ansvarlige samfundsborgere ? Vil det samme ske med de nye "niggere" og når jeg bruger ordet niggere vil jeg godt lige pointere at jeg på ingen måde mener det nedsættende , og jeg håber at det skinner igennem at min sympati ligger hos dem.
          Jeg vil heller ikke acceptere et samfund der nedværdiger kvinder men gør vores samfund ikke også det ? Pornoindustrien er eksploderet i vesten og østen de seneste 15-20 år og den hvide slavehandel er fulgt med , og det er jo ikke havnearbejdere bliver solgt på de slave auktioner. Osv osv , jeg kunne også blive ved.......
          Religion : jeg har ikke meget til overs for dogmatisme eller blind fanatisme så det vil jeg ikke begynde at diskutere.....

I tilfælde at det ikke skinner igennem så tillad mig at præcisere.

3. Grunden til dette spørgsmål er at jeg tror at ligegyldigt hvad vi gør så sker der en forandring med vores samfund og så kan vi vælge hvad der skal have indflydelse på vores og de kommende generationers liv , så hvad skal det være , Cola eller Kebab...???
Vil vi leve med hinanden eller bekæmpe hinanden til døden ?
Kan vi løse de kriser som mennesket kommer til at stå overfor de næste 100 år med energikriser , global befolkningstilvækst ( ifølge statistikkerne 15 milliarder i 2030 !!)
osv. Min tro er at der er væsentligt større kriser på vej.

4. Teknologien kan bruges til at nå ud over alle disse problemer , men igen har vi et problem med at dem som har ikke vil dele med andre , men det bliver nødvendigt på et tidspunkt som ikke er i en alt for fjern fremtid. Det drejer sig om en fordeling af ressourcer efter min mening og vi de lever i verden som den ser ud nu bliver nødt til at forholde os til det for det sker nu..!! Og inden jeg nu bliver udråbt til Autonom samfundsnedbryder , jeg kommer ikke med nogen model til hvordan man skal fordele ressourcerne , men det kan jo godt være at man skal til at skrue ned for forventningerne , der bliver nok ikke en ferrari til alle....:)

Min pointe er at verden er stor og den forandrer sig umærkeligt og mærkeligt rundt om ørerne på os hele tiden og så må vi jo bare prøve om vi kan følge med.......:)
Men hold et vågent øje på den , den er lumsk.......

Nu gider jeg ikke skrive mere så jeg håber at dette er nogenlunde forståeligt og overskueligt og i modsat fald så :"bedre held næste liv"

Mvh. trismegistos
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 17:30 #119
christian-s >> Jeg ser, din mission ikke er at forholde dig konkret til mine indlæg i debatten, men ønsker et 'bønnemøde', hvor vi skal sidde og kaste skriftsteder i nakken på hinanden. Det ville have klædt dig at forholde dig til min øvrige argumentation i stedet.
Jeg er ikke selv praktiserende religiøs, men har interesseret mig specifikt for religiøsitet som fænomen. Jeg har derfor også nærlæst adskellige religioners grundskrifter - ikke kun Biblen og Koranen!

Når du hysterisk sidder og hviner dit populistiske 'dokumentation ... dokumentation' - som den tidligere våbensmugler Mogens Camre eller Tidehvervsfætrene i Dansk Flokkeparti - så gør du det jo af samme grund, som de. Du mangler argumenter og klynger dig til et enkelt ord i stedet for at debatere emnet.

Ethvert begavet menneske, der har den mindste indsigt i religion og dogmatik ved, det er en umulighed at diskutere substansen i en religion på få linier.
At det alligevel er så moderne mellem dybt reaktionære og fornyelsesangste europæer i disse år er naturligvis, at det er nem og billig argumentation. Du kan finde steder i Biblen og Det Ny Testamente, der opfordrer til umådeholden druk og hor - ligesom du kan finde steder, der bandlyser det. Du kan finde steder, der ophøjer kvinden og steder, der gør det modsatte (og overvægten ligger forøvrigt langt fra på ophøjelsen af kvinden - mere om det om lidt).

Præcist samme forhold gør sig gældende for de fleste andre religioners grundskrifter. De er ikke konsistente, da de for manges vedkommende er samlet fra et hav af forskellige kilder, skrevet af et hav af mennesker, skrevet over flere hundrede år *og* (måske allervigtigst) redigeret af et hav af forskellige mennesker! Sidstnævnte er også årsagen til skrifterne i den grad skifter karakter over tid, som de gør.
Hvor er f.eks. Thomas Evangeliet henne i vores version af Kristendommen? Thomas Evangeliet er det, der kronologisk er skrevet tættest på Jesu tid .... hvorfor er det skåret væk?
Fordi, det altid har været mænd, der har sorteret og redigeret de kristne skrifter og Thomas Evangeliet har med dets lovprisning af kvinden ikke været de lærde kriste mænds livret. I deres hoved skulle kvinder holde kæft og trit i forsamlinger ... kvinder var jo bare kvinder!
Du glemmer vel ikke, vor kristne religion bygger på mellemøstlig tradition og kultur (som du jo er så angst for) .... vel? At folk mener Islam nedgør kvinden mere end Kristendommen beror på det meget spinkle kendskab danskere idag har til Kristendommen (= Juleevangeliet og dåbsritualet - som for sidstnævntes vedkommende oven i købet ikke er foreskrevet i religiøse skrifter, men vedtaget ved dekret!).

Hvad er det, du ønsker dig af din 'vestlige' Kristendom og hvad forventer du dig af den?
Læg mærke til, hvad der sker i USA for tiden! Der ruller en gigantisk sag, hvor det viser sig, at hundredevis - hvis ikke mere - af katolske præster har haft som yndlingsbeskæftigelse at tvinge små underdanige messedrenge til at 'guffe gren' på sig!
Det er, hvad der ofte vil komme ud af at skulle være 'åh, så from' i et sekullariseret samfund, hvor stort set hele livet drejer sig om kommercialiseret sex og nu også 'lure-porno' i dødsyge, mere eller mindre fordummende og indstuderede 'reality-shows'.
Et samfund, hvor vores små døtre ønsker at uniformere sig som små billige ludere, fordi det er blevet beklædningen deres pop-idoler optræder i - og de stakkels små ikke fatter, hvad signalværdien er. Et samfund, hvis internets langt største trafik består af download af JPG- og GIF-filer ... og vel at mærke ikke med billeder af lagkager eller fiskestænger!

Nu ruller sagen i USA for tiden, men lur mig om ikke den ligeså godt kunne rulle i hele Europa - Irland har vist forresten også gang i noget lignende.
Er det, denne 'højt udviklede, kristne civilisation', hvor præster begår pædofile og homofile overgreb på de børn, der bliver sat i deres varetægt, du kæmper så hårdt for at beskytte? Er det den, du mener er ophøjet i forhold til den mellemøstlige, muslimske?

I så fald burde du have hyklermedaljen i guld med egeløv og brillanter!

Jeg gad nok snige mig ind på din maskine og se, hvor meget trafik, der går til at 'ophøje' kvindekønnet i form af babes-billeder og det, der er hårdere  :oD

Når alt kommer til alt, så er der måske slet ikke så meget at være stolte af ved vores kultur.
Dig og dine holdninger er jeg i hvert fald dybt beskæmmet over at skulle dele nationalitet med ... mere brækværdig kommer den slags ikke.
Ikke desto mindre vil jeg kæmpe med mit liv for din ret til at fremføre dem - hvilket kaldes 'humanisme'. Prøv at checke det begreb ud, engang!  ;o)
/mvh
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. marts 2002 - 22:54 #120
trismegistos og Ole -Hvad kan jeg sige.... "I just Loooove your Expressions..." :))
Avatar billede japp Nybegynder
16. marts 2002 - 23:26 #121
Jeg gentager: OLE BOLE STYRE VERDEN!!!! Vi kan vist nu erklære olebole som vinderen af dette imponerende verbale slagsmål!
Avatar billede trismegistos Nybegynder
17. marts 2002 - 00:47 #122
" Hvorfor bekymre sig om skægget når det er hovedet der ved at falde af ? "
Avatar billede hono Nybegynder
17. marts 2002 - 00:49 #123
trismegistos >> *LOL*
Avatar billede trismegistos Nybegynder
17. marts 2002 - 00:55 #124
>>>> nikolajdu <<<<< Tak for det......:)

>>>> olebole <<<<<< I dyb respekt bøjer jeg mig i støvet , ........flot skrevet....8)
Avatar billede trismegistos Nybegynder
17. marts 2002 - 00:57 #125
>>>> hono <<<<<  thx.

:)
Avatar billede hono Nybegynder
17. marts 2002 - 00:59 #126
japp >> Det kan på den anden side ikke komme bag på nogle. Jeg har ikke kunnet lade være med at følge debatten, og det har fra starten af været tydeligt hvem der havde indsigt i dette spørgsmål og hvem der var populistisk og blot snakkede den yderst højrefløj efter munden.

olebole >> Pennen er det farligste af alle våben! :)

Hono
Avatar billede snigermunken Nybegynder
17. marts 2002 - 01:01 #127
hono-> hvem mener du helt præsis?
Avatar billede hono Nybegynder
17. marts 2002 - 01:04 #128
snigermunken >> Japp skrev "Vi kan vist nu erklære olebole som vinderen af dette imponerende verbale slagsmål". Det er det jeg mener ikke kan komme bag på nogle ;)

Så jeg er på "jeres" hold ;) hvilket også kan ses på et par kommentarer for et par dage siden (det vil sige godt 100 indlæg siden :D).

Hono
Avatar billede snigermunken Nybegynder
17. marts 2002 - 01:09 #129
nå ok jeg troede du mente mig, olebole og trismegistos fik mig til at føle at jeg bare pegede med min finger og sagde du er dum, imens de sagde du er dum fordi blalalala.
Avatar billede japp Nybegynder
17. marts 2002 - 01:10 #130
Det er sq da også en spændende debat der køre her. Jeg selv, har læst alle indlægene..! Håber sq den bliver ved lidt endnu! Kan mærke Olebole er ved at være varmet op :-D
Avatar billede hono Nybegynder
17. marts 2002 - 01:14 #131
hehe, ja man kan sige hvad man vil om ham, men man kan ikke andet end at beundre hans ihærdighed :). Der er jo også et som f.eks. det her http://www.eksperten.dk/spm/185882

Hono
Avatar billede snigermunken Nybegynder
17. marts 2002 - 01:17 #132
Han er ihvertfald god til at snakke :)

Jeg bliver jo helt bange nå han smider en roman op imod mine egne 3 sætninger :)
Avatar billede olebole Juniormester
17. marts 2002 - 02:06 #133
snigermunken >> Det må du virkelig undskylde! Det har ikke været meningen ... tværtimod. Jeg tror, vi er helt enige meget langt hen ad vejen  ;o)

Alle >> Jeg ved ikke, om det fremgik helt tydeligt tidligere, men jeg har en herlig svigersøn af pakistansk oprindelse, som i velkoordineret samarbejde med min datter har beriget mig med et dejligt barnebarn.

Det er mig ganske magtpåliggende at se til, de - og så mange andre - bliver bedømt på deres personligheder og handlinger ... ikke på fordomme fra folk, der ikke har sat sig ind i, hvad de taler om.

Endvidere er jeg opdraget af en gammel modstandsmand og det har - fra min tidligste barndom - givet en del at tænke på, hvad stigmatisering og mangel på tolerance angår.

Det er absolut ikke helte- eller guru-status, jeg tragter efter. Det heller ikke så meget fornøjelsen ved det verbale slagsmål (selvom jeg da heller ikke går af vejen for en god disputs...hehe), der driver mig. Det er nærmere et forsøg på at give folk en reel chance og være fair - og fairness synes jeg ikke, vores samfund flyder i ... tværtimod!
Derudover har ingen af de indvandringer, Danmark historisk set har været genstand for, været en belastning på længere sigt ... igen tværtimod!

Det er såmænd det hele ...  :)
/mvh
Avatar billede snigermunken Nybegynder
17. marts 2002 - 02:28 #134
hehe det er jo godt :)

Men jeg må nu indrømme jeg var i tvivl om du var parkistaner eller det var din svigersøn. I din første kommentar siger du din sviger familie, senere syntes jeg du siger dig selv, så kom jeg i tvilv.

Men hatten af for dig, du sætter dig ind i det, kommer med rigtig gode argumenter, og du skrive forståetlig (på nær med din baggrund :))

Og mine erfaringer med udlændinge er som med danskerne, de fleste er flinke med der er et par dumme svin imellem, bare syndt manges holdninger bestemmes af de få dumme svin.
Avatar billede olebole Juniormester
17. marts 2002 - 03:05 #135
Næhhh .... det var vist et par rigtige 'perkere' (og ja, jeg bruger tit det ord med et stort, fedt glimt i øjet for *netop* at tage brodden af ordet ... 'ødelægge' det for rascister, så at sige. Bare spørg vores norske bruger og ven her fra E, nute *LooOooL*), der heldigvis blandede sig i debatten.

Jeg ved godt, de værste fra dette indlæg og andre, der grundet mine hårde lussinger måske ikke har turdet blande sig, garanteret vil sige:
"Nåååhhhh ... så forstår jeg bedre! Idioten har sorte svin i familien, så tror da helvede...!"

Nuvel, jeg husker tydeligt, da lille Fede Johnny's forgænger - nazifører Poul Heinrich Riis Knudsen fra Århus - pludselig fik en palestinænsisk kæreste. Så var han zq *vupti* færdig med den loge!

Sådan er det jo i den virkelige verden. Sålænge det er 'gratis' at svine folk uden ansigt til, så er det så herlig nemt ... og man er oven i købet ikke længere nederst på stigen!
Så snart man kan se de pågældende mennesker og se sorgen i deres øjne, ser alt pludselig meget anderledes ud.

Det lærte jeg for mange år siden, da rengøringsdamen i en virksomhed, jeg var ansat i - højt uddannede Maria fra Chile, der som 'perker' ikke kunne komme til at arbejde i sit fag her i landet - fortalte om de lidelser hun og hendes familie havde været igennem.
Jeg talte også med hendes mand nummer to om det (den første var blevet tortureret ihjel). Han var blevet 'vartet op' med 'elektrostimulation' i mundhulen - hvilket resulterede i, at alle hans kindtænder knustes under muskelkramperne! Han var dog - som han udtrykte det - en af de heldige, der besvimede af smerterne, inden knaseriet for alvor satte ind...!
Hans forbrydelse? Han var såmænd af socialdemokratisk observans...!!!

Det er den slags oplevelser, der har gjort mig dybt allergisk overfor uretfærdighed og magtsyge ....... *DYBT* allergisk!

Til slut: Hvem ver det, der for 50 indlæg siden sagde, han ville trække sig fra dette spørgsmål?

GÅ NU I SENG OLE, DIN GAMLE IDIOT...!  :oD
/mvh
Avatar billede olebole Juniormester
17. marts 2002 - 03:12 #136
Måske, man skulle starte en weblog, så E's database kunne blive aflastet en smule - og Echelon kunne få lidt materiale at arbejde med  :oD
Godnat  ;o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. marts 2002 - 10:47 #137
Jeg synes det er dejligt at se at debatten for og imod har lagt den bidske tone fra sig og (for og i mod) nu mest kører på seriøse indlæg.

Ole for fanden - Jeg er dybt skuffet over det her, når nu jeg er blevet ledig på markedet. "pakistansk oprindelse, som i velkoordineret samarbejde med min datter har beriget mig med et dejligt barnebarn."

Har du andre døtre??? *LOOOOL*

Jeg vil gerne som Nanoq opfordre til at vi dyrker mere sex og dropper kondomerne :))

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. marts 2002 - 10:49 #138
Ok jeg kan ikke lade være :

"Venner, spis og drik og berus jer i kærlighed!"

Det gamle testamente, den bedste sang, kap 4.
Avatar billede olebole Juniormester
17. marts 2002 - 12:37 #139
nikolajdu >> Yups, men den yngste har en alder, hvor du nok skal lære at sige som en kat eller en ørkenrotte for at kunne opnå hendes gunst (nej, nørrebroske containerrotter er uden interesse - don't even think about it!),  ;o)

Derudover skal du nok stå tidligt op, hvis du skal scripte dig uden om Fars dobbeltløbede - og husk: Jeg accepterer *ikke* Active-X...!  :oD
/mvh
Avatar billede christian-s Nybegynder
17. marts 2002 - 16:40 #140
olebole>
Ja, du snakker jo godt for dig, men du snakker også uden om!
Fakta er jo, at du ikke kan stille noget som helst om med statistikkerne, og derfor begynder du at nedgøre dem.

Når du kommer med én eneste kilde, vil jeg bruge lidt tid på at kigge dine seneste udenoms-snakke igennem!

Og det er da dejligt, du har mødt en af de få pakistanere der har gift sig med en dansker! Jeg kan oplyse dig at 95% indvandrere og efterkommere fra 1.-3. generation fra ikke-vestlige lande i 1999 giftede sig med en ægtefælle fra eget land. 1/2 af dem med en fætter/kusine. Af de sidste 5% giftede 1% sig med en dansker!
Du har altså mødt en af de 1%, hvad med de 99%?
Avatar billede dmcn Praktikant
17. marts 2002 - 17:30 #141
christian-s : Ok - kan alle dine fine statistikker så fortælle, hvad der sker, når der er 13% indvandrere i Danmark i år 2020? Vil jorden gå under? Eller vil de alle sammen rende rundt, og lukke din kat ud, og barbere din hund, skalpere din mor, og voldtage din søster?
Personligt kan jeg ikke se noget problem i, at grænserne bliver mere udflydende, og Danmark mere multikulturelt. Måske kan vi rent faktisk lære noget af dem, i stedet for bare at gå over på den anden side af gaden, og håbe på de ikke springer på os.

- n0rmality, hvis far er irsk, og selv har oplevet racisme pga. det fine efternavn McNally.
Avatar billede olebole Juniormester
17. marts 2002 - 19:02 #142
christian-s >> Mik Schack - som du måske kender fra radio og TV - er blandt rigtig meget andet en herlig vittigheds tegner. Han begik for mange år siden en plakat med en stor flommet dansker i en lænestol, der sad og remsede statestik op:
Så og så mange er under den arbejdsduelige alder.
Så og så mange er over den arbejdsduelige alder.
Så og så mange er på bistandshjælp.
Så og så mange er på invalidepension.
Så og så mange ligger på hospitalet.
Så og så mange er på orlov.
Så og så mange sidder i spjældet.
Så og så mange bla bla bla ....... osv.

Til sidst kommer han ned til, det faktisk kun er denne ene fede, lade klump i sin mølædte lænestol med en halvkrøllet dåsebajer i hånden og en T-shirt, der hænger i guirlander over hans blegfede bodegasvulst, der får hele samfundet til at køre rundt.

Ring a bell ...?  ;o)

At forholde sig til tal og procenter er gratis (jvf. mit forrige indlæg) og nemt for ubegavede sjæle ... eneste krav er, man kan behandle tal op til og med 100.
Man behøver ingen sociale eller humanistiske færdigheder. Selv søløver er observeret optrædende med at trutte den slags regnestykker i båthorn - også i andre maneger end Ekspertens!
At forholde sig til mennesker er straks noget helt andet, som kræver, man kan forholde sig til andet end en flad computerskærm.

En meget stor del af de mennesker, jeg har omgivet mig med gennem de seneste 15 år har været flygtninge og indvandrere. Den overvejende del af disse hører åbenbart til under denne ene procent, som du sidder og stirrer på, som en høne på en kridtstreg.

Hvor mange mennesker, der er flyttet hertil kender du? Hvormange taler du jævnligt med? Hvormange har du haft indenfor dine døre?
Er problemet i virkeligheden ikke, du ikke kender en skid til det, vi egentlig taler om - mennesker med en anden etnisk oprindelse - og derfor tror, de kan repræsenteres af upersonlige talrækker?

Hvis du mener, det at forholde sig til mennesker fremfor tal er udenomssnak - ja, så kan jeg godt se, vi har et seriøst problem med at samtale.
Men når du nu er så angst for at tale om mennesker og kun vil forholde dig til døde tal - hvorfor forholder du dig så ikke til danskernes reproduktionsrate, der gør, du ikke kan få pension med mindre vi sørger for en temmelig massiv indvandring til landet?

Danskere foretrækker åbenbart efterhånden at lægge klatten i tastaturet til noget pixelflæsk, mens de smører deres ubegavede menneskeforagt ud over alverdens computerskærme.
Så slipper de selvfølgelig også for, at der bliver stille krav til dem og deres appeal  ;o)
Avatar billede christian-s Nybegynder
17. marts 2002 - 19:47 #143
olebole>
Det glæder mig sandelig meget, at du møder så mange indvandrere, der er jo brug for det!
Jeg kan fortælle dig, at jeg også møder og kender mange, bor i indre København - kan jeg undgå andet?

Men jeg har desværre haft flest negative indtryk!
Er blevet forudlempet et utal af gange, flere venner er blevet overfaldet og truet på livet, min lillesøsters klasse blevet overfaldet og bestjålet, ser alle de stjåldne cykler blive kastet rundet med osv, osv.
Der er som du også siger flinke mennesker i blandt, men størstedelen burde ikke være her!

Jeg lader det op til dig at nedgøre statistikkerne, men det er trodsalt sandheden - en sandhed der ikke kan diskutteres!
Derfor er det noget skidt for dem der ikke tør se tallene=sandheden i øjnene - så jeg forstår godt din reaktion!

Og den der med mangel på arbejdskraft er helt i hampen!
Det er ikke en undskyldning for at folk bliver ved med at fosse ind!
Det er dumt at si et vandfald uden at regulere/lukke tilstrømningen!

De allerfleste af dem vi modtager kan bogstavelig talt dårligt stave!
Avatar billede ib_14 Nybegynder
20. marts 2002 - 13:19 #144
hvad med at prøve at gøre noget ved problemet i snakker bare
Avatar billede snigermunken Nybegynder
20. marts 2002 - 15:13 #145
ib_14-> hvad skulle vi ellers? banke hinanden? at snakke om tingene er en fredelig løsning.
Avatar billede christian-s Nybegynder
20. marts 2002 - 18:42 #146
ib_14>
Ja, du har ret i, at der bør gøres noget, men det nytter jo ikke at slå på hinanden...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. maj 2002 - 16:16 #147
Det der var den afgørende dråbe i mit syn på brugeren, var hans mange racistiske indlæg. Specielt da han hed "sfreak". Se feks. http://www.eksperten.dk/spm/184692
Avatar billede moroax Nybegynder
21. december 2003 - 15:03 #148
Bedre sent end aldrig,

har i Jyder tænke over at I er en SKAM plet på det danske landkort ??..
- Hvor FEDT er det at bo i Jylland og PRALE at det, når man bor i en landsdel som er jord forbundet med Turkiet ?!!..

- Tænk lige over det.....