Avatar billede dar Nybegynder
13. marts 2002 - 20:57 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Subnotebook... Men hvilken?

Da jeg har brug for en blærbar efter sommerferien tænkte jeg på en subnotebook da jeg ikke gider slæbe rundt på en eller anden klods på henved 4 kg og ej heller har intentioner om at spille på den.
Jeg har selv kig på dell's latitude c400 og har også set en del reviews med meget positiv kritik men man ved jo aldrig, så jeg kunne godt tænke mig at høre folks erfaringer med den og andre subnotebooks, råd og sådan.
Fyr løs!
Avatar billede masterofdisaster Nybegynder
14. marts 2002 - 10:36 #1
jeg selv sådan en og jeg syntes den er helt fantastisk til internet brug så jeg syntes helt klart du skal tage den hilsen Master Of Disaster
Avatar billede karlslund Nybegynder
14. marts 2002 - 13:06 #2
Dell C400? Du kommer aldrig til at kigge dig tilbage :)

Den er så fed! Den kører godt nok ikke de store blære-spil, men kan alt andet, og det endda med god hastighed.

Sørg for at købe 1.2GHz udgaven og mindst 256MB RAM, så "holder" den længere ...
Avatar billede dar Nybegynder
16. marts 2002 - 15:15 #3
Jeg havde nu godtnok troet at der var flere der ville svare på mit spørgsmål men så må jeg vel lære det :)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
10. maj 2003 - 17:52 #4
Har en IBM X20, som er i den billigere ende pga. den er ret gammel... Den kan også anbefales! www.laptops.dk har et par stykker men kun ibm...

Det er faktisk næsten slut med brugere der synes det er sjovt at debatere og dele erfaringer med andre... Det eneste folk går op i er at svare hurtigt på 200p spm'ne og derudover sælge deres eget arbejde udenfor eksperten til brugere der blot søger hjælp.... :-(
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
10. maj 2003 - 18:16 #5
hmm well troede ikke det var et år og 2 måneder siden oprettelsen, men kun 2 måneder... :-)