Avatar billede jonas- Nybegynder
18. marts 2002 - 23:08 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med eksperten

Jeg kan ikke se når der bliver oprettet nye spørgsmål. Det nyeste jeg kan se er det spørgsmål der blev oprettet klokken 22:12:36 her: http://www.eksperten.dk/spm/186883

Når jeg prøver at opdatere forsiden kommer de nyeste spørgsmål ikke frem i "nyeste spørgsmål".

Jeg fandt ud af at der var oprettet flere spørgsmål, ved at prøve at skrive http://www.eksperten.dk/spm/186884 - altså bytte 3 ud med 4 sidst i spørgsmålets nummer.

Er der andre der har samme problem?
Avatar billede cms Nybegynder
18. marts 2002 - 23:15 #1
Ja jeg har samme problem. Formentlig fordi admin opdaterer something i øjeblikket. Har du lagt mærke til de nye cool rullemenuer ?
Avatar billede jonas- Nybegynder
18. marts 2002 - 23:19 #2
Ja, de er da pænere end de andre.
der bliver godt nok heller ikke besvaret særlig mange spørgsmål lige nu, jeg tror ikke vi er de eneste med problemet...
18. marts 2002 - 23:26 #3
narh jeg sider da også og undre mig der er så lidt aktivitet blandt de 75bruger der er online.
Og neste spm /svar bliver heller ikke opdateret.
Avatar billede jonas- Nybegynder
19. marts 2002 - 15:36 #4
Nå, nu virker det da igen :o)