Avatar billede zombiez Nybegynder
20. marts 2002 - 08:32 Der er 15 kommentarer

support-job søges

hej jeg bliver udlært som sælger til august, og i den forbindeselse mangler jeg mig et nyt job!

JEg havde forstillet mig noget i retning af 30 timer om ugen.

Jeg har arbejdet som elev i en EDB-butik i snart 2 år, hvor jeg har beskæftiget mig med: selvfølgelig salg og service af alt inden for IT, samt levering/installering/samling samt fejlsøgning af manskiner.

Jeg er 21 år gammel, bor sammen med kæreste, har bil, hus osv. osv.

er der evt nogen der kender nogen der kunne mangle ovennævte inden for 3-4 mdr???
Avatar billede hojben Novice
20. marts 2002 - 08:40 #1
*Host* hvor henne???  ;) (bare et lille hint)
Avatar billede zombiez Nybegynder
20. marts 2002 - 08:43 #2
ups... helst et sted på sjælland!
Avatar billede hojben Novice
20. marts 2002 - 08:47 #3
Et godt råd...

start allerede nu med at søge uopfordret.. bare send afsted..

www.vejs.dk er fx min "se hvad jeg kan" med en uopfordret asnsøgning..
Avatar billede zombiez Nybegynder
20. marts 2002 - 08:54 #4
okay... men nu er jeg ikke den vildeste ørn til hjemme sider... hehe kunne jeg evt få en kopi af din hvor jeg så kan sætte mine egne data ind???                :)
Avatar billede hojben Novice
20. marts 2002 - 08:58 #5
naaaah men brug princippet med Uopfordrede ansøgninger.. .Det giver meget mere og det viser firmaet at du VIL ha et arbejde og ikke bare sender på alt uden at læse ansøgningen...

Jeg vil godt læse den igennem for dig... (inden du sender ;))
Avatar billede zombiez Nybegynder
20. marts 2002 - 09:05 #6
heheh æv, jeg sender den på en mail. det er bare noget lort næsten alle IT-ting liggger i KBH, når man selv bor på landet!
Avatar billede hojben Novice
20. marts 2002 - 09:10 #7
kender det godt... bor selv i kbh men vil til grenå (jylland)

men en dag... så kommer det..

lig een sidekommentar.. "næsten alle IT-ting ligger i kbh" ?? hvad får dig til at tro det??? et ganske almindeligt firma kan sagtens ha en it-afdeling uden at du lige tænker over det ;O)
Avatar billede zombiez Nybegynder
20. marts 2002 - 09:19 #8
GUUUUUD JA!!!

det havde jeg sgu da slet ikke tænkt på!
Avatar billede hojben Novice
20. marts 2002 - 09:21 #9
nej vel.. og pludselig kunne det være firmaet 100 meter fra dig som blev din nye arbejdsplads ;)
Avatar billede soreno Praktikant
20. marts 2002 - 09:27 #10
hojben> hvorfor vil du til grenå ?
Avatar billede mib33 Nybegynder
20. marts 2002 - 10:17 #11
Nu ved jeg ikke hvor på sjælland du vil arbejde, men nedenstående firma skulle mangle ret mange tlf. supportere til vordingborg, og vist nok også i valby, og ikke kun supportere, men også til andre stillinger.
http://www.transcom-denmark.dk/transcom/index/index.htm
Avatar billede zombiez Nybegynder
22. marts 2002 - 11:39 #12
hmmm... jeg bor ca. 200 km fra Vordingborg... Et sted i odsherred/holbæk-egnen???
Avatar billede sundguf28 Nybegynder
14. maj 2003 - 10:21 #13
http://www.transcom-denmark.dk/transcom/index/index.htm

Er ikke relevant mere, da de ikke ansætter flere.

Valby er udelukket, da de har lukket deres afdeling der.

Hvor ved jeg det fra.

Jo jeg sidder selv i supporten dernede.
Avatar billede hojben Novice
15. maj 2003 - 00:51 #14
www.saxobank.com søger også supportere og netværksfolk..

Soreno, det er ikke aktuelt mere men jeg havde en kæreste i grenå på det tidspunkt.

Kan vi i øvrigt ikke få lukket dette spørgsmål..
Avatar billede zerocrash Nybegynder
10. juni 2003 - 07:55 #15
Bare lad den dø...