Avatar billede lotte_holm Nybegynder
22. marts 2002 - 10:48 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Ipswitch WS-FTP Pro

nogen som kender dette ftp-program, vil bare vide om det er ok ?
lotten :)
Avatar billede jonas- Nybegynder
22. marts 2002 - 10:51 #1
Ja, jeg kender det.
Det er faktisk helt udemærket. Du kan hente en demo af det på www.tucows.dk - søg efter WS_FTP
Avatar billede jonas- Nybegynder
22. marts 2002 - 10:52 #2
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. marts 2002 - 10:53 #3
Jeg bruger det dagligt på jobbet.

Hjemme bruger jeg dog WS_FTP Lite istedet. Det dækker fuldt ud mine behov - og så er det jo gratis :)
Avatar billede lotte_holm Nybegynder
22. marts 2002 - 10:56 #4
takker begge to :)
rart at høre at det er ok - kender nemlig kun til cuteftp, går ud fra at de er rimelig ens programmerne?!
lotten :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. marts 2002 - 11:00 #5
I det store hele kan de det samme. WS_FTP har dog nogle særdeles stærke sider ifb. scripting.
Avatar billede lotte_holm Nybegynder
22. marts 2002 - 11:02 #6
jeg laver ikke de store advanceret sites så jeg tror vist det er rigelig fint til mig :)