Avatar billede kimallan Nybegynder
25. marts 2002 - 11:59 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Penge at hente!!

Hej..
Som du nok ved findes der n.dk, tower.dk, hotelchat.dk osv, med de der grafiske chatte. Jeg har selv prøvet at lave en før alle de andre, men det er meget svært, da det kun var i javascript, php, og *.txt.
Jeg har derfor andre projekter igang i øjeblikket, og har ikke tid til at udvikle det selv, da det også vil tage meget lang tid. Så defor mangler jeg en der kan gøre det for mig, for penge. Kom med et bud

Krav i chatten:
Avanceret, opret bruger.
Avanceret, admin side.
Avanceret, gfx chat.
3D grafik, der skal være lidt ting i starten. (Ligegyldigt hvad)

Admin side:
Smide en chatter ud.
Oprette chat rum, give rummet en baggrund.
Fylde et rum med f.eks. videobånd.
Banne en bruger.

Der skal være plads til ca. 30 brugere i et rum.

Hvis du er interesseret så skriv venligst!

Kom med et bud på hvad du vil have for at lave det.
Avatar billede kimallan Nybegynder
25. marts 2002 - 12:01 #1
PS.! Det skal være i JavaScript, php og mysql.

Muligvis skal chatten være i Java, men helst i php, fordi der lærer jeg nemlig mest selv..
Avatar billede kimallan Nybegynder
25. marts 2002 - 12:53 #2
...
Avatar billede runeevers Nybegynder
25. marts 2002 - 16:46 #3
Hvilken størrelsesorden ligger vi i økonomisk?

Kan evt. få den lavet i Java hvis der er penge nok på bordet.

/r
Avatar billede kimallan Nybegynder
25. marts 2002 - 17:58 #4
vi ligger på, 599,-
Avatar billede danscape Nybegynder
25. marts 2002 - 18:03 #5
Undskyld jeg lige blander mig, men nu kender jeg NetStationens Højhus chat godt og grundigt, teknisk set!

De anvender en chat-server der hedder VisiChat og hele chatten er selvfølgelig lavet i Java...

Jeg har før snakket med Jesper Juul fra Soup som har udviklet chatten og den har en startpris på lidt over 250.000 kr. (!)

Efter min mening får du ikke meget chat for 599 kr....
Avatar billede kimallan Nybegynder
25. marts 2002 - 18:09 #6
danscape, nu er netstationen faktisk heller ikke ret godt beskyttet...
Avatar billede kimallan Nybegynder
25. marts 2002 - 18:10 #7
Men jeg vil helst heller ikke have den i java, men mere i php, mysql og javascript, så det ikke kommer til at ligne hinanden alt sammen
Avatar billede oxygen Nybegynder
25. marts 2002 - 18:12 #8
Det er den helt sædvanlige diskussion om pris kontra kvalitet....
Og selvfølgelig får man ikke højhuset lavet for 599,-  - men måske er der jo en folkeskolelev, der leger med php og som derfor kan downloade et af de mange *gratis* chat-script der faktisk findes - og som derfor blot mangler at smække noget grafik-tricks ind...

- Men OK - at alle kimallans krav bliver opfyldt er nok særdeles usandlynligt kan jeg kun erklære mig enig i..
Avatar billede kimallan Nybegynder
25. marts 2002 - 18:13 #9
Det er jo ikke for sjov at jeg kalder mig kimallan :-)
Avatar billede kimallan Nybegynder
25. marts 2002 - 18:13 #10
Okay, jeg har faktisk lavet lidt selv, jeg knalder det lige ind...
Avatar billede runeevers Nybegynder
25. marts 2002 - 18:17 #11
kimallan > Bare afvis mit svar så. Til den pris tror jeg du får svært ved at få nogen til så meget som at åbne en java editor :o)

/r
Avatar billede ziz Nybegynder
25. marts 2002 - 18:24 #12
Jeg tænker mere på php, mysql og java nu..
Avatar billede danscape Nybegynder
25. marts 2002 - 18:26 #13
kimallan>> Anyways om du laver det i PHP eller ej, ændre det ikke på sikkerheden... selve den grafiske ting skal laves i noget java af en art...

....man kan jo altid lave selve community´et i PHP ;D
Avatar billede ziz Nybegynder
25. marts 2002 - 18:29 #14
danscape, det kunne jeg jo, men jeg er igang med en domain service..
Avatar billede ziz Nybegynder
25. marts 2002 - 18:30 #15
og det er min storebror der skal have chatten...
Avatar billede ziz Nybegynder
25. marts 2002 - 18:30 #16
jeg skal have en text chat, se jeg har oprettet et spørgsmål
Avatar billede cybermike Nybegynder
08. april 2002 - 11:40 #17
Hvis det skal laves i javascript,php og mysql bliver det pænt svært og kommer til at tage noget tid. Det bliver noget indviklet slamkode men det kan laves.

Jeg kan godt lave det, men du skal mindst sætte et nul på den beløb der var på tale før altså cirka 5.000 og det er excl. grafik som du selv skal levere(eller oxo får jeg det lavet hos en af mine partnere for din regning).
Avatar billede kimallan Nybegynder
05. november 2002 - 23:54 #18
luk