Avatar billede razz Nybegynder
25. marts 2002 - 15:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fra CD til mp3

Hvordan får jeg lettest lagt alle numrene fra en  CD ned som mp3-filer? Findes der et stykke godt software, som er let at bruge??
Avatar billede fetmule Nybegynder
25. marts 2002 - 15:56 #1
Ja, Audio Grabber på www.tucows.com wl. www.download.com
Avatar billede nimda Nybegynder
25. marts 2002 - 16:25 #2
Audio catalyst er nok den bedste:)
Avatar billede razz Nybegynder
25. marts 2002 - 16:33 #3
Programmet er helt fint, men da det er en shareware udgave, er det kun muligt at grabbe halvdelen af numrene - findes der noget tilsvarende som tager det hele (også shareware)????
Avatar billede danscape Nybegynder
25. marts 2002 - 16:34 #4
http://cdexos.sourceforge.net/download.html

- kan vidst ikke være nemmere eller mere enkelt ;D
Avatar billede danscape Nybegynder
25. marts 2002 - 16:35 #5
CDex http://cdexos.sourceforge.net/download.html

...tager det HELE!!! Og så er det freeware, dvs. GRATIS!!! ;D
Avatar billede razz Nybegynder
25. marts 2002 - 16:39 #6
Audio catalyst eller Audio Grabber, problemet er det samme....
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. marts 2002 - 16:51 #7
mucismatch. Det har jeg brugt, det henter selv alle info om CD'en i CDDB der er en stor CD med stortset alt hvad der er udgivet på CD. Så slipper du for at taste det hele ind.......

http://software.mp3.com/software/individual/2571.html
Avatar billede razz Nybegynder
25. marts 2002 - 16:53 #8
Lige det jeg manglede - tak ;-)