Avatar billede khvid Nybegynder
26. marts 2002 - 23:18 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fejl i Programmer/Tekstbehandling?

Når jeg går ind i Programmer/Tekstbehandling, kan jeg ikke bladre, da der nederst på siden (jeg viser 30 ad gangen) står 1-30 af 10 - og ingen "bladre-pile".

Der har tidligere været masser afg både ubesvarede og besvarede spørgsmål i den kategori, så der må være et eller andet galt.

Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
26. marts 2002 - 23:22 #1
Øhhh, hvis der står 1-30 af 10 er der jo kun 10 og derfor er der ingen rulleskakt.

Eller har jeg misforstået noget ?.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
26. marts 2002 - 23:24 #2
Ja det har jeg. Nu forstod jeg hvad det drejer sig om.

Undskyld.
Avatar billede summer Mester
26. marts 2002 - 23:29 #3
Du har oprettet samme spm. to gange http://www.eksperten.dk/spm/189715
Avatar billede khvid Nybegynder
26. marts 2002 - 23:41 #4
>>summmer, hvis du ser nærmere efter vil du se, at jeg selv har besvaret det og flyttet det hertil i håb om, at admin ville give mig et svar. Er det ikke i denne kategori, at man stiller spørgsmål om Eksperten, eller hva'?
Avatar billede summer Mester
27. marts 2002 - 10:16 #5
rolig, jeg beklager jeg var vist lidt søvnig. :]
Avatar billede khvid Nybegynder
27. marts 2002 - 14:35 #6
>>summer - jeg er helt rolig, og jeg kan godt se nu, at min kommentar kan opfattes som "snudeslag", men det var ikke meningen. Jeg mente faktisk alvorligt, at det ikke er helt entydigt, hvor man skal stille spørgsmål, hvis der er fejl på Eksperten, og ville høre, om det er her. Og hvis det er her, havde jeg da ventet en reaktion fra admin/coadmin, hvordfan råber man dem ellers op?
Avatar billede khvid Nybegynder
27. marts 2002 - 14:37 #7
ups - hvordfan er *ikke* forkortelse for hvordan fa'en, men en simpel slagfejl ;-)
Avatar billede answermaster Nybegynder
29. marts 2002 - 10:29 #8
>tonnybrandt

Man kan ikke skrive/sige:

"nu forstod jeg...."

det ved du jo også godt

"nu forstår jeg...."
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. marts 2002 - 18:50 #9
Ok, min grammatik var ikke iorden. :-)
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 17:24 #10
Luk please!
Avatar billede khvid Nybegynder
22. december 2003 - 18:05 #11
For mig gerne