Avatar billede tommyf Nybegynder
28. marts 2002 - 00:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

CuteFTP lukker uden grund

Efter 3-4 minutter lukker CuteFTP bare uden grund, hvad kan der være galt?
Avatar billede grann Nybegynder
28. marts 2002 - 00:35 #1
kommer der ingen beskeder eller noget der tæller ned før den lukker ??
Avatar billede danscape Nybegynder
28. marts 2002 - 00:40 #2
Hæhæ...Det er fordi at du har en prøve version / trial version af programmet, så lukker det nemmerlig i tide og i utide...

...det er meningen at du skal blive træt af det og købe programmet ;D
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
28. marts 2002 - 00:45 #3
få fat på bulletproof fpt...
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
28. marts 2002 - 00:46 #4
Eller et crack :)
Avatar billede danscape Nybegynder
28. marts 2002 - 00:47 #5
Hmmm... drop de der dÅmme FTP programmer...

Jeg bruger fx bare en ganske alm. Internet Exlorer til FTP! Det virker ganske udemærket! Før i tiden brugte jeg også CuteFTP, meeeen blev hurtig træt af det!

Godnat! ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. marts 2002 - 00:49 #6
CuteFTP fulgte med samen med en række andre programmer, da jeg købte computeren, så det er ikke problemet.

Den tæller ikke ned, forsvinder bare pludselig.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
28. marts 2002 - 00:51 #7
snowflake >> du blir anmeldt for det der... ikke af mig, det er jeg for træt til - men nu er du advaret!
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. marts 2002 - 15:44 #8
Jeg manglede ikke alternativer, bare en måde at få CuteFTP til at virke.
- Lukker.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. marts 2002 - 02:28 #9
tommyf > det er svært at hjælpe, med de oplysninger du gir.... men ok
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. marts 2002 - 10:36 #10
Indrømmet, men jeg ved ikke mere.