Avatar billede exploit Nybegynder
29. marts 2002 - 20:54 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

loadcfg32 ??

Er der nogen her der kan fortælle mig hvad denne fil gør og om jeg kan risikere at slette den da den ikke kan reparere den eller slettte den virus der er i denne fil?

Jeg tror det er en eller anden fil windows XP bruger til at starte op med!

Norton siger at det er en backdoor!

hjæææælp hurtigt!!
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. marts 2002 - 21:24 #1
hvor ligger den på din comp.?

Jeg tror du har ret, det er en vigtig fil.
Avatar billede exploit Nybegynder
29. marts 2002 - 21:38 #2
windows\system

er det muligt jeg kan slette den med norton og så repair windows fra dos??

Vil filen så komme ind på computeren igen?
Avatar billede paaskeland Nybegynder
29. marts 2002 - 21:49 #3
Når jeg søger min pc, med xp, igennem finder den ikke noget ved navn loadcfg32
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. marts 2002 - 21:50 #4
Rør aldrig noget i windows\system, det er meget vigtige filer.

Prøv at gå i start - Kør og skriv sfc /scannow, sæt din Windows CD i drevet og tryk på Enter.
Systemfiler der er korrupte udskiftes med originale.
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. marts 2002 - 21:51 #5
paaskeland > den kan stadig være farlig at røre ved, selvom du ikke har den
Avatar billede paaskeland Nybegynder
29. marts 2002 - 21:53 #6
ig-n -> Det tør jeg ikke svare på! Men et er, den ligger ikke på min pc. Så det kunne måske være den ikke høre hjemme der. Ved det ikke, dog starter mit xp helt fint
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. marts 2002 - 21:56 #7
Jeg ville ihverfald ikke tage de chancer
Avatar billede summer Mester
29. marts 2002 - 22:11 #8
HKEY_CURRENT_USER> Software> Microsoft> Windows> CurrentVersion> Explorer> Doc Find Spec MRU
Avatar billede summer Mester
29. marts 2002 - 22:11 #9
Her ligger den i windows 98
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. marts 2002 - 22:17 #10
det er når man har flere brugere, hvis ikke kan den være andre steder (F.eks windows\system).
jeg kan ikke finde den i win2000
Avatar billede exploit Nybegynder
29. marts 2002 - 22:18 #11
takker for hjælpen! Det virkede! Gemmer den funktion til næste gang der kommer en virus!

Exploit! :D
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. marts 2002 - 22:21 #12
det var så lidt, tak for point.
Avatar billede summer Mester
29. marts 2002 - 22:31 #13
loadcfg32= Load a Custom Config 32