Avatar billede lee Nybegynder
08. april 2002 - 05:03 Der er 17 kommentarer og
3 løsninger

Gode Danske Flash Tutorials

Det er hvad jeg mangler.
Jeg har brug for en/gerne flere gode Danske Tutorials til Flash MX.
det skal være lige fra Begynder til begynder ;)

eller anden form for hjælp til at komme igang med Flash.

Mvh

/Lee
Avatar billede lee Nybegynder
08. april 2002 - 05:22 #1
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/nybeg.htm

fandt selv denne.. men har i ikke nogle rigtig gode tutter liggende i foretrukne ;)
Avatar billede hemning Nybegynder
08. april 2002 - 06:23 #2
jeg har ikke noget liggende, men jeg kan da se om ike jeg kan finde noget ;o)
Avatar billede hemning Nybegynder
08. april 2002 - 06:32 #3
Dette er sikkert en nyttig side:
http://flashfaq.dk
Avatar billede hemning Nybegynder
08. april 2002 - 06:34 #4
Den er godt nok på engelsk, men det kan jo være at der er nogen der kan bruge den :o)
http://www.webreference.com/dev/flash/
Avatar billede hemning Nybegynder
08. april 2002 - 06:36 #5
Avatar billede hemning Nybegynder
08. april 2002 - 06:38 #6
Avatar billede hemning Nybegynder
08. april 2002 - 06:41 #7
Fortsætter med engelsk:
http://www.flashplanet.com/
Avatar billede hemning Nybegynder
08. april 2002 - 06:42 #8
Avatar billede Kengun Praktikant
08. april 2002 - 07:14 #9
Desverre finnes det lite tutorials på skandinaviske språg ;-( Men jeg kan anbefale at starte med de tutorials som ligger i selve programmet.
Avatar billede alexander_j Nybegynder
08. april 2002 - 08:45 #10
http://www.altomflash.dk/ (Flash 5! ved godt det ikke er Flash MX)

http://www.flashdesign.dk/ (har lidt om Flash MX)

http://www.flashfaq.dk/ (Har lidt om Flash MX)

Er de tre danske netsteder jeg jævnligt besøger :)

Vh. Alexander
Avatar billede donslund Nybegynder
08. april 2002 - 18:40 #11
Et godt rå dfra mig.

Sæt dig et mål. Eksempelvis: Jeg vil lave en "ting" man kan flytte med piletasterne og så skal den sige game over hvis jeg rammer et eller andet.

Gå så igang og spørg her på exp. hvis der er problemer.

Det vigtigste er at sætte sig et mål, så der er noget at arbejde hen imod, ellers svæver man alt for meget rundt. Tag det hele fra en kant af, så skal det nok komme. Det har det gjort for mig.

Held og lykke og god arbejdslyst. Det skal nok blive pisse skægt.

MVH
Jeppe D.
Avatar billede lee Nybegynder
08. april 2002 - 21:13 #12
hemning>> ja jeg kan se du har fundet en del, ligesom jeg selv også har fundet et par stykker engelsk... men men men.. ;o)

Kengun>> jo men den er også på Engelsk ;o)

Alexander>> de ser interesante ud, vil jeg fluks kigge nærmere på.

donslund>> du har helt ret, problemet er så bare at fidne på noget at lave, det er altid nemmere når man har en defineret opgave... men helt sikkert en god fremgangsmåde.

Tak allesammen ;o)

/Lee
Avatar billede lee Nybegynder
08. april 2002 - 21:15 #13
Klikker jeg accepter Sker der intet...
Øverst i venstre hjørne kommer der en rød firkant med ukendt fejl... ?!? anyone ?!?
Avatar billede lee Nybegynder
08. april 2002 - 21:17 #14
Avatar billede lee Nybegynder
08. april 2002 - 21:22 #15
Avatar billede Kengun Praktikant
08. april 2002 - 21:49 #16
Vi får robe på ADMIN!
Avatar billede lee Nybegynder
08. april 2002 - 22:11 #17
jeg har sendt ham en mail ;)
Avatar billede hemning Nybegynder
08. april 2002 - 22:14 #18
Mit var ikke et svar, for det var jo ikke på Dansk ;o)
Avatar billede lee Nybegynder
08. april 2002 - 22:24 #19
Hmning>> jamen det er også fint, er sikker på andre kommer forbi der gerne vil have Engelse tutter, så dine links er ikk espildt ;o)
Avatar billede lee Nybegynder
17. april 2002 - 11:04 #20
Nå jeg accepterede som avanceret.. og det virkede åbenbart.. håber dog at co admins og admin er opmærksom på problemet..

/Lee