Avatar billede tjaz Nybegynder
08. april 2002 - 16:47 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

HURTIG HJÆLP PLZ!!!!

Min mus er totalt "LAM" dvs den lagger RIGTIG MEGET .. er der nogen der har nogen forslag til hvad der kan være galt.

og JA:

- Stikket sidder ordenligt i
- Driver er ikke installeret da det er en standard mus (logitech)

HJÆLP PLZ!!!
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
08. april 2002 - 16:49 #1
Gå alligevel ind på http://logitech.com og hent den nyeste driver... Selvom det er standard...
Avatar billede sthen Nybegynder
08. april 2002 - 16:49 #2
HVA' GØR DEN ???
Avatar billede tjaz Nybegynder
08. april 2002 - 16:50 #3
den har altid virket fint uden driver?
Avatar billede hhdsleizer Nybegynder
08. april 2002 - 16:50 #4
Det har jeg også prøvet...
prøv at rense den
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
08. april 2002 - 16:50 #5
Er kuglen blevet skæv eller noget...
Avatar billede tjaz Nybegynder
08. april 2002 - 16:51 #6
Min mus lagger... at bruge min mus er det samme som at bruge VNC hvis der er nogen som kender det
Avatar billede hemning Nybegynder
08. april 2002 - 16:51 #7
Tag kuglen ud --> Fjern det store lag skidt der sidder på rullerne! --> Indsæt kuglen --> Brug den ;o)
Avatar billede tjaz Nybegynder
08. april 2002 - 16:52 #8
kuglen er ikke skæv .. jeg har næsten lige spille cs og så genstartede jeg og så var problemet der
Avatar billede tjaz Nybegynder
08. april 2002 - 16:52 #9
jeg har testet min pc med en optisk mus HVOR DER IKKE ER SKIDT PÅ RULLEN :-P og der gør den det samme
Avatar billede hemning Nybegynder
08. april 2002 - 16:54 #10
prøv at ændre på hastigheden på musen inde i egenskaber for mus i kontrolpanelet
Avatar billede tjaz Nybegynder
08. april 2002 - 16:57 #11
hastigheden fejler ikke noget skærmen opdatere bare ikke markøren lige så hurtigt som den bevæger sig på skærmen... det kan jeg se hvis jeg fx bruger menuen start ... så bliver de forkellige ting markeret med blå lige så hurtigt som jeg bevæger musen, men skærmen opdatere ik markøren i samme hastighed .. (gentagelse fremmer forståelsen) :-P