Avatar billede schaefner Juniormester
08. april 2002 - 16:52 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Hvordan ser siden ud i jeres browsere?

Dette spørgsmål henvender sig mest til dem der bruger andet end MSIE. Kort og godt hvordan ser denne side http://www.disneyzone.dk ud med andre browsere end MSIE. Findes der ikke også en side hvor man kan se sin side i forskellige browsere?

mvh Schaefner
Avatar billede spe Nybegynder
08. april 2002 - 16:57 #1
Set med netscape 6.2 på mac:

Selve siden ser nyedelig ud. Men den sorte ramme du ellers har i IE mangler. Den blå i "hovedet" er ca. 15 pixels smallere end din hvide baggrund bag indholdet.
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
08. april 2002 - 17:04 #2
Ingen problemer her, virker bare:
IE 5,5 SP2
Avatar billede hemning Nybegynder
08. april 2002 - 17:09 #3
Jeg har IE6.0 og NN4.08!
IE6.0: Siden ser flot ud :o)
NN4.08: Siden ser flot ud, ud over at der er en masse billeder den ikke vil vise! [clear.gif]
Avatar billede schaefner Juniormester
08. april 2002 - 17:28 #4
Så lige selv min side i NetScape. Hold da k... den ser ud ad h...... til ;-)
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. april 2002 - 18:40 #5
Opera6 ligner IE6 ret så meget, men har samme fejl som NN4.08: mellen overskrift og dato er der et pic der ikke kan vises.
Avatar billede hemning Nybegynder
08. april 2002 - 22:11 #6
tak for points :o)