Avatar billede xenoo Nybegynder
08. april 2002 - 17:34 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Problemer med DVD og CD-RW

Jeg har en computer med en Pioneer DVD106S og LG CD-RW drev. Når jeg kører Windows XP Kan jeg ikke læse fra DVDen, uanset om det er en DVD skive eller om det er en almindelig. Men brænderen kan jeg godt læse fra. men tar jeg nu brænderen ud kan jeg godt læse fra DVD, helt normalt.
(I Windows 98, ME kører det fint med begge drev)
Er der en løsning så jeg stadig kan bruge Windows XP med begge drev???
OG hvad er problemet???
Avatar billede hemning Nybegynder
08. april 2002 - 17:39 #1
De må ikke sidde på samme interface!
Avatar billede halifax Nybegynder
08. april 2002 - 17:45 #2
Hvilken fejlkode - hvis nogen - får du?
Hvilket brænderprogram har du?
Avatar billede xenoo Nybegynder
08. april 2002 - 17:53 #3
Hvad mener du med interface
Avatar billede xenoo Nybegynder
08. april 2002 - 17:55 #4
Er du der???
Avatar billede xenoo Nybegynder
08. april 2002 - 17:57 #5
Hallo?? Jeg har brug for hjælp
Avatar billede halifax Nybegynder
08. april 2002 - 17:59 #6
Du har akcepteret svar og lukket spørgsmålet. Var det meningen? Er problemet løst med det akcepterede svar?
Avatar billede halifax Nybegynder
08. april 2002 - 18:12 #7
Nå, lette point til hemning, hva'! Men det hjalp vist ikke.....
Avatar billede hologram Nybegynder
08. april 2002 - 18:24 #8
Eh, blev der fundet et svar eller hvad? :)
Avatar billede summer Mester
08. april 2002 - 21:32 #9
hemning>> Det ville være et fint træk af dig, at returnere point til xenoo. Han er d.d. startet på eksperten og skal lige have en chance for at finde ud af det. Det er angiveligt en fejl, at xenoo har acc. dit svar, da han straks har oprettet et nyt enslydende til endnu 100 point.
Avatar billede hemning Nybegynder
08. april 2002 - 22:23 #10
Hvad sker der??? Lad mig da lige kommentere mit svar før jeg skal "betale" points tilbage!

Med mit svar mener jeg selvfølgelig helt det samme som Summer har besvaret i det andet spørgsmål! Citat: "1) Primary IDE - HDD master, DVD slave. 2) Secondary IDE - Brænder."!

Hvis det er det der er galt, så må det jo stadig være mig der skal ha' de points! (Så kan du vælge at give dig selv points i dit andet spørgsmål - du skal bare selv svare)
Avatar billede hemning Nybegynder
08. april 2002 - 22:25 #11
Der er gennerelt mange der ikke kan få DVD-drev og brænder til at virke sammen, når de sidder på samme kabel! Og det især ved Windows XP!
Avatar billede summer Mester
08. april 2002 - 22:57 #12
xenoo har jo ikke fattet en brik af dit svar, som du har fået acc.
Citat af xenoo: Hvad mener du med interface - Er du der??? - Hallo?? Jeg har brug for hjælp. citat slut.
hemning>> Hvor var du med den hjælp du har fået 100 point for.
Jeg synes godt vi kan behandle nye brugere ordentligt og ikke "stjæle" 1/3 af deres point, når de måske dummer sig lidt ved at acc. for hurtigt og ikke har fået hjælp.
Har du god samvittighed med at beholde pointene, er du i din gode ret til det.
Avatar billede halifax Nybegynder
08. april 2002 - 23:06 #13
summer - Ligegyldigt om hemning har samvittighed til at beholdem eller ej.
Han har i stedet en "fast princip" om at hans regnskab for "Point brugt" SKAL være nul. Har man hørt magen!
Avatar billede hemning Nybegynder
09. april 2002 - 07:55 #14
Ok, hvis det er meningen at det skal gå ud over én hvis andre laver fejl, så gidder jeg ikke være medlem af eksperten mere og hjælpe andre!

Senere i dag/i morgen kan du få dine points igen og resten af mine 7198points som jeg har tjent på de sidste 51dage vil gå til de personer jeg synes har behandlet mig ordentligt!

halifax/summer > Er I glade nu? [I får ingen points]
Avatar billede summer Mester
09. april 2002 - 09:20 #15
Jeg har beskrevet mit syn på dette spm. og hvordan jeg synes man bør behandle helt nye på eksperten. Hvis du er uenig med mig i det, er det helt fint. Ydermere skrev jeg at du var i din gode ret til at beholde pointene.
Jeg var nok lidt hurtigt ude med at kritisere, hvilket jeg beklager.
Modsat synes jeg du overreagerer ikke så lidt endda.
Nej jeg er ikke glad, hvis sådan en bagatel får dig til at forlade eksperten. Der er brug for alle frivillige hænder og hoveder. Tænk lidt over det. :]
Avatar billede hemning Nybegynder
09. april 2002 - 18:32 #16
Avatar billede halifax Nybegynder
09. april 2002 - 23:36 #17
Se min kommentar af d.d her http://www.eksperten.dk/spm/183819
til ovenstående link.
Avatar billede summer Mester
10. april 2002 - 11:34 #18
For mig at se har hemning bare brugt denne "passende" lejlighed til at spille fornærmet, smække med døren og gå. Det kan da ikke passe at man er så sart, at den mindste kritik, så farer man i flint. Nå men det må han jo selv om.
Avatar billede halifax Nybegynder
11. april 2002 - 15:44 #19
summer - Det VAR meningen at hemning ville give disse point tilbage + i et spm. mere, hvor der også var lavet en fejlaccept.
Så vidt jeg forstår fik han ikke mulighed for at gennemføre det, før der skete en "deaktivering" af hans bruger.
Egentlig trist, synes jeg, når der nu var skiftet holdning til noget vi alle burde kunne leve med.