Avatar billede lwug Nybegynder
10. april 2002 - 13:04 Der er 5 kommentarer

gratis hjemmeside

Jeg søger et gratis webhotel, med min. 10 MB plads, ubegrændsede filstørrelser (medmindre de rækker over de 10 eller flere MB der er til rådighed) og med adgang til PHP/MySQL.
Filerne skal helst kunne uploades direkte fra deres hjemmeside, så jeg ikke behøver at downloade et FTP-program, hvis jeg sider ved en anden computer.

Serveren skal ikke være ofte nede, og skal helst være brugt af mange brugere, således at jeg kan regne med at det ikke bare er en lille 13 årig dreng der har startet serveren kl. 3 efter skoletid, og lukker den ned igen når mor sige han skal gå i seng, men en server, som er hosted af proffessionelle, og som ikke ofte er nede.

Avatar billede Slater Ekspert
10. april 2002 - 13:05 #1
jaha.dk
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2002 - 13:08 #2
http://www.internetplads.dk der skulle du selv kunne finde hvad du vil ha
Avatar billede webdesigner Praktikant
10. april 2002 - 13:32 #3
Avatar billede kristianthostrup Nybegynder
10. april 2002 - 19:12 #4
jeg er ikke sikker men jeg tror der er over 10 MB hos www.webbyen.dk

kristian thostrup
thostrup_kristian@hotmail.com

www.tipsraad.webbyen.dk
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2002 - 07:30 #5
sesam luk sig :)