Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 14:25 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

HVOR FINDES DER SJOVE FILM?

Jeg vil gerne se en/flere film, hvor de laver grin med samtlige science fiction film, lidt ligesom Spaceballs.

Filmene skal ikke være download-able, da dette tager for lang tid, derimod skal jeg bare kunne se dem direkte via web, ligesom man kan se indslag fra tv2-nyhederne via Real Player, altså på nøjagtig samme måde med de film jeg mener.

Det hele skal selvfølgelig være gratis, og jeg gider ikke web-sider, hvor man skal registrer sig som bruger for at kunne se filmene.

Kan nogen af jer hjælpe mig?
Avatar billede Slater Ekspert
11. april 2002 - 14:26 #1
Enhver med lidt humor bør se "Computer Boy" fra ifilms.com - den sejeste Matrix-parodi.
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. april 2002 - 14:26 #2
hvor findes din caps-knap??
husk lige at vi ikke ser dit spr. mere fordi du skriver med stort i overskriften :)
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 14:27 #3
jeg selv lægger da meget mere mærke til spm, som har en FED OVERSKRIFT!
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 14:28 #4
Problem: Hvordan kommer man ind på www.ifilms.com? Jeg kan ikke få linket til at virke.
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
11. april 2002 - 14:30 #5
Tomsnak.dk
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 14:30 #6
Okay formuleret på en anden måde:
De film jeg vil se, skal være via Streaming, og gratis!
Avatar billede 3355264 Nybegynder
11. april 2002 - 14:30 #7
Avatar billede xenophobia Nybegynder
11. april 2002 - 14:32 #8
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 14:40 #9
xenophobia:

NEJ!
JEG VIL _IKKE_ downloade mine film. Jeg vil se dem direkte over internettet, altså Streaming.

Og desuden har demospasser.dk heller ikke de film jeg søger. Jeg søger film, som laver grin med science fiction-film, såsom Star Wars.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
11. april 2002 - 14:41 #10
NÅ!
Hvis du har Media Player kan du jo se dem mens du downloader!
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 14:44 #11
Nej, gu kan jeg ej, for vi har altså ikke en så forbandet hurtig forbindelse har kun 256 kbs, og derfor kan jeg ikke se filmen imens den downloades. Har prøvet.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
11. april 2002 - 14:45 #12
Okay...men slap lige af, jeg prøver bare at hjælpe, og hvis jeg ikke tager meget fejl er der og *.rm filer derinde..!
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
11. april 2002 - 14:56 #13
Du vil altså ha adressen på en side hvor:

* de streemer film
* det er 100% gratis
* du skal ikke registere dig
* det er i en god kvalitet

Det tror jeg simpelthen ikke på findes, og hvis det gør så må det da være i et meget begrænset omfang - hvem vil ligge båndbrede til 90 film ud til gratis afbenyttelse??

så mit svar må være det kan du ikke...
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
11. april 2002 - 14:57 #14
... det er også begrænset hvor god kvalitet du kan se film i med 256 - hvis det er streemet til fx 512 vil du jo ikke få noget (ordentlig) ud af det!!
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
11. april 2002 - 14:59 #15
du siger du ikke vil downloade filmen, men de den streemet..du mener altså selv at man kan se film online hurtigere end du kan downloade den.???

hvis den samme film ligger til download og til streem, vil du jo skulle ha den samme datamængde, og den hurtigste måde vil da altid være download.
Avatar billede koldstar Nybegynder
11. april 2002 - 15:10 #16
det hedder www.ifilm.com
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 15:54 #17
Jeg skal kunne se film, ligesom tv2-indslagende kan ses i stream på www.tv2.dk
og det kan jeg sagtens gøre med en rimelig kvalitet, med hvores forbindelse. Problemet er bare, at de her "film" altså er NYHEDER, det eneste der skal laves om, er at det er FILM jeg vil se. Ikke kun nyheder. Og der må da være nogen film derude som kan ses på samme måde som jeg kan se nyhederne på.
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 15:59 #18
koldstar, yeps, ifilm.com har den kvalitet jeg ønsker, så mangler vi bare at jeg skal finde den rigtige film....

Hvilke film på ifilm.com er komedier, hvor de laver grin med f.eks. Star Trek eller Star Wars?
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 17:33 #19
Okay... Computer Boy DEN ER FANDEME GOD!
Grin med The Matrix - YEAH!