Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 20:45 Der er 54 kommentarer og
1 løsning

KLIK LIGE HER

http://www.GIFA.dk/fis/
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. april 2002 - 20:48 #1
spam - luk dette spr
og hold dig så til reglerne....
ordentlige sider ;)
Avatar billede nonick Nybegynder
11. april 2002 - 20:49 #2
hvad er det?
Avatar billede snowball Novice
11. april 2002 - 20:49 #3
Med mindre I gerne vil trykke OK 127 gange så la' være med at gå ind på den side !!!

Hader bare den slags sider ;o)

Snowball
Avatar billede fanzy Nybegynder
11. april 2002 - 20:49 #4
nåååå ja den side kender jeg ligesom godt og jeg er ik så dum at g¨å derind!!!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
11. april 2002 - 20:50 #5
LoL..Den er irriterende !
Avatar billede nonick Nybegynder
11. april 2002 - 20:50 #6
luk spm´et
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 20:51 #7
hvad er der ivejen???
Avatar billede e-man Nybegynder
11. april 2002 - 20:51 #8
hold bare enter inde så er den løst, men lkad være med at gå ind på den...
SPAM
Avatar billede boris Mester
11. april 2002 - 20:52 #9
Dette skulle være spammerens identitet:

Handle: HFH13-DK

Navn: Gifa.dk

Att.: Henrik F Henriksen

Adresse: Baunehoejen 15

Postnr. & by: 4840 Nørre Alslev

Land: Danmark

Telefon: +45 54 43 55 88
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 20:53 #10
heh... jeg fik adressen af SBA via ICQ
Avatar billede hono Nybegynder
11. april 2002 - 20:53 #11
Er det ikke et spørgsmål som dette, der bør lukkes. Det er jo ikke alle der læser besvarelser/kommentarer før de trykker på linket. Og især for folk der ikke kender til den slags, er det sk*de irriterende/frustrende

Hono
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 20:54 #12
altså http://www.GIFA.dk/fis/ fik jeg af SBA....
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 20:55 #13
okay, sba, hvor fik DU den fra?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
11. april 2002 - 20:57 #14
Jeg fik den fra en jeg kender over MSN messenger :)....
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 20:57 #15
kan i ikke tage lidt sjov?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
11. april 2002 - 20:59 #16
Det ser ikke sådan ud :)
Avatar billede hono Nybegynder
11. april 2002 - 20:59 #17
lwug >> Nu er jeg ikke lige gået ind på siden (har set den slags 100 gange tidligere). Men ellers synes jeg sq det er sjovt nok. Jeg har egenligt ikke personligt noget imod at du poster det link, ved bare der er mange der bliver "usikre" når sådan noget sker :)

Hono
Avatar billede dmcn Praktikant
11. april 2002 - 21:02 #18
lwug/linuxgeek/geek1011/sfreak : Hvis jeg ser *et* til af dine ligegyldige "spørgsmål", så ryger du ud - sammen med alle dine fremtidige brugere!

- n0rmality, coadmin
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 21:09 #19
hvis du smider mig ud, så misbruger du CoAdmin.
Jeg har ikke brudt nogen af reglerne.
Avatar billede dmcn Praktikant
11. april 2002 - 21:11 #20
"Det er kun tilladt at oprette én bruger pr. person, således at man ikke anvender forskellige idenditeter, og dermed også har mulighed for at tildele sig selv point."
---
"Alle links som der refereres til, skal være til ordentlige sites, som ikke indeholder uvæsentligt."

Indtil videre har du brudt 2 regler, så tror næppe det vil betragtes som misbrug.
Avatar billede snowball Novice
11. april 2002 - 21:12 #21
n0rmanlity: Hvis lwug/linuxgeek/geek1011/sfreak er én og samme bruger så burde han vel være smidt ud for længe siden !?

Snowball
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 21:12 #22
nej, for jeg har lukket mine konti, så jeg ikke kan tildele mig selv points. Det er lovligt nok
Avatar billede s.b.a Nybegynder
11. april 2002 - 21:12 #23
n0rmality >>> Han har jo ikke tildelt sine andre brugere point vel !!??..Derfor er det de "lovligt" nok !!...
Avatar billede snowball Novice
11. april 2002 - 21:14 #24
s.b.a.: "Det er kun tilladt at oprette én bruger pr. person, således at man ikke anvender forskellige idenditeter" Hvordan kan den misfortåes !? Om han gi'r sine andre brugere point eller ej har da ike noget med sagen at gøre !

Snowball
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 21:15 #25
HØR NU HER:
Jeg har lukket de andre konti, og jeg kan nævne MANGE bruger, der har gjort det samme, altså skiftet brugernavn.
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 21:17 #26
invisibleman er en af dem. Smid ham ud... men jeg kan da nævne en del flere, invisibleman var bare noget jeg lige kom til at tænke på, men selvfølgelig er det ikke KUN ham der har gjort det. Hvis JEG bliver smidt ud for at skifte brugernavn, hvorfor bliver f.eks. invisibleman og de andre som også har skiftet brugernavne ikke også smidt ud?????????????
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
11. april 2002 - 21:17 #27
Ved ikke om min norton er meget følsom, men den registrerede en virus på linket, så lad hellere være med at gå ind på den!!

Og en anden gang, så er eksperten.dk ikke stedet hvor man opretter sådanne spørgsmål...
Avatar billede dmcn Praktikant
11. april 2002 - 21:17 #28
Og hvis man kigger nærmere på følgende:
"Alle brugere skal forsøge at svare med så konkret og brugbart et svar som overhovedet muligt. Useriøse svar eller kommentarer er "støj" for os alle, og ikke mindst til gene for den person, som til tider under tidspres, har brug for hjælp."
Så gælder den egentlig også for oprettelse af spørgsmål, altså skru ned for det ligegyldige gejl (på godt gammeldansk).
Et hurtigt kig på http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=linuxgeek&option=22 fortæller, at linuxgeek/lwug vist heller ikke har overholdt denne, selvom han gang på gang har fået at vide, at han skulle stoppe med sine ligegyldigheder.

snowball : Alene det faktum, at han afmeldte de fleste af sine tidligere brugere har gjort, at han ikke er slettet endnu. Desværre har han på ingen måde forbedret sig (og så vidt jeg husker sendte Jacob ham endda en advarsel pr. e-mail), så nu er det lige oppe over.

s.b.a : Om han giver point til egne brugere er ligegyldigt - man MÅ ikke have flere brugere.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. april 2002 - 21:20 #29
spørgsmålet må betragtes som spam, jeg støtter n0rmality i at lwug/linuxgeek/geek1011/sfreak m.fl. slettes såfremt denne adfærd ikke ophører.

hvorvidt dette er "misbrug af CoAdmin" er ret simpelt at afgøre. -du kan anmelde os og anmeldelsen vil så blive behandlet af admin.- dog er der som n0rmality siger allerede brudt 2 regler.

det sagt så er det min klare overbevisning at vi må smide folk ud hvis de er irriterende nok (en overvejelse det er vores job at foretage).

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin
Avatar billede snowball Novice
11. april 2002 - 21:20 #30
n0rmality: Fair nok. Havde ikke lige checket status de andre brugere inden jeg skrev min kommentar - my mistake ;)

Snowball
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 21:22 #31
jeg har lukket mine konti, og derfor er det ikke ulovligt.
Avatar billede dmcn Praktikant
11. april 2002 - 21:22 #32
Sjovt som du fokuserer frygteligt meget på det med flere brugere, og slet ikke forsvarer dine ligegyldige "spørgsmål".

"Alle brugere skal bestræbe sig på at svare på spørgsmål så hurtigt som muligt, og ligeledes afgive udlovede point, såfremt der er kommet et acceptabelt svar."

"og ligeledes afgive udlovede point"
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=linuxgeek&option=24 : 65 point ude.
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=geek1011&option=24 : 245 point ude.
Så nej, den har du heller ikke overholdt.
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 21:26 #33
jo jeg har...
linuxgeek er afmeldt og geek1011 er afmeldt.

Jeg har også givet mine points fremover.
Se på mine andre spm. jeg har stillet. Har jeg måske ikke svaret på dem?
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 21:26 #34
jeg mener: Har jeg måske ikke ACCEPTERET dem? Og giver de udlovede points??
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 21:29 #35
gad nok vide, hvorfor admin har valgt CoAdmins som ikke har den mindste form for humor eller tolerance.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
11. april 2002 - 21:29 #36
lwug: STFU!

"invisibleman er en af dem" Ja, en af de coadmins :D
Jeg lukkede min bruger "tdaugaard" og oprettede mig som "invisibleman" (længere historie hvorfor ..). Jeg har intet ulovligt gjort hvorimod du, efter min mening, burde have været smidt ud for 2 brugere siden ;)

Alene dine sindssygt ondssvage, ligegyldige og irrelevante spørgsmål er nok til at jeg havde smidt dig SÅ langt væk som muligt hvis JEg havde ejet E.
Avatar billede dmcn Praktikant
11. april 2002 - 21:32 #37
lwug, jeg gider ikke høre på dine bortforklaringer længere. Du kan se, at 2 andre coadmins har støttet mig, så denne advarsel er gældende, og den sidste du får: Opretter du *et* eneste ligegyldigt spørgsmål igen (i stil med de 117 du har oprettet med dine andre brugere), så ryger du ud. Og dine næste brugere ryger samme vej uden advarsel, indtil du sender en mail til n0rm@lity.dk, hvor du garanterer at du ændrer adfærd. Simple as that!
Avatar billede invisibleman Nybegynder
11. april 2002 - 21:33 #38
PUNK! :P (den måtte med ..)
Avatar billede dmcn Praktikant
11. april 2002 - 21:35 #39
LOL - "go ahead - make my day!"

Og jo, lwug, som du kan se har vi humor - bare ikke din.
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 21:48 #40
Min mening:
I er ikke egnet til at være CoAdmins.
I har ingen tolerance overfor NOGET.
n0rmality > HVIS det nu skulle ske, at min bruger bliver afmeldt, og jeg så opretter en ny, og du - uden at jeg har lavet noget ulovligt med den nye bruger, smider den nye bruger ud, er nok til at få mig overtalt Andreas, som er CoAdmin til at få dig smidt ud.
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. april 2002 - 21:50 #41
lwug: tag og klap hesten..
fat ordene, og at vi er en del der er trætte af ligegyldige spr + spørgsmål der linker til... trælse sider.

Hvis du har haft en bruger der ikke kan overholde reglerne ryger man ud, og så er det fair nok efter x brugere at de bare kicker dig..
(min mening)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
11. april 2002 - 21:53 #42
lwug: Jeg har ingen intentioner om at diskutere med dig om noget. Det er som det er (som vi har sagt) og det bliver der ikke lavet om på med mindre Jacob, der ejer E., tells us otherwise !

Btw., andreas_admin er ikke med mere. Så prøv du bare at overtale ham .. he can do nada, zip, nothing, null!
Avatar billede invisibleman Nybegynder
11. april 2002 - 21:54 #43
hov! det sku være "nada, zip, null, nothing" :P lyder bedre ;o)
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
11. april 2002 - 22:02 #44
så vidt jeg kan se er det kun dette ene spm som ikke er seriøst. Kan i komme med nogle eksempler på spørgsmål som er oprette af lwug/linuxgeek/geek1011/sfreak som virkelig har været så forstyrrende/irriterende osv. at han skal smides så langt ud af eksperten.
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
11. april 2002 - 22:04 #45
og det er da ikke så mærkeligt at Coadmins er enige. Det ville da være en mærkelig ting hvis i begyndte at modsige hinanden...!
Avatar billede invisibleman Nybegynder
11. april 2002 - 22:05 #46
crazy_legs: Kig på hans oprettede spm. igen .. han spammede med spørgsmål om at folk skulle gå ind på en side og stemme om noget .. totalt ligegyldigt ... og andre i samme stil.

Gider ikke komme med links .. jeg har andre og bedre ting at tage mig til ..
Avatar billede dmcn Praktikant
11. april 2002 - 22:06 #47
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
11. april 2002 - 22:09 #48
så siger vi det.
Hvis i virkelig har så meget ret, hjælper det jo ikke når i ikke "gider" bevise det....!
Kan i ikka bare vise mig dem der er "i samme stil". Ellers kan jeg ikke se det svære i at vælge side...
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
11. april 2002 - 22:11 #49
Beklager. Jeg kan godt se hvad i mener nu.
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
11. april 2002 - 22:13 #50
men istedet for at være så hårde, kan i ikke bare ignorere ham. jeg mener, værre er det jo heller ikke... :-)
Avatar billede dmcn Praktikant
11. april 2002 - 22:15 #51
crazy_legs : Jo, efterhånden er det så slemt. Indtil videre har han haft følgende brugere: geek1011, sfreak, software_geek, unixgeek, linuxgeek samt lwug (dem jeg lige kan huske). Til sidst gider man bare ikke mere.
Avatar billede snowball Novice
11. april 2002 - 22:16 #52
crazy_legs: Den holder jo ikke i længden ! Så fortsætter han jo bare og så får andre brugere måske den idé at det er helt i orden at stille den slags spørgsmål, hvilket jo kun vil gi' os endnu flere af den slags "spørgsmål" !

Snowball
Avatar billede e-man Nybegynder
13. april 2002 - 09:47 #53
og det er ikke i orden...........
Avatar billede beldring Nybegynder
15. april 2002 - 19:02 #54
Tidligere blev der sagt, at man godt måtte oprette nye brugere, bare man slettede de gamle først .... (?) ...
Det vil sige, at når jeg ikke har flere point, så lukker jeg bare, og opretter en ny bruger???  NEJ ... VEL!
Så jeg vil bare lige sige til iwug, og alle de andre (hvis IQ ligger på mindre end mit hamsters) ... TÆNK JER DOG OM!
PS. Og husk så:
Jeg er så tørstig, jeg ku patt' en død vandrotte  :O)
Avatar billede dumdum Nybegynder
15. april 2002 - 21:43 #55
Hvem har den lave IQ? En der spammer et spørgsmål ved at skrive om døde rotter? Det kunne godt virke sådan.

www.fotx.net/dumdum