Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 21:41 Der er 54 kommentarer

Til Admin: CoAdmins ikke egnet

Til Admin:
Jeg vil gerne vide, hvorfor du har valgt lige netop de værste brugere på Eksperten.dk til at være CoAdmins.
Som man kan se, har de ikke den mindste tolerance eller humor overfor indlæg. Den mindste fejl man begår, bliver man truet med at blive smidt ud, eller i værste fald gør de det.

De har ikke den mindste tolerance overfor NOGET. Det ikke kun mine spm det drejer sig om, men MANGE spm. som andre brugere har oprettet. De fleste ligger under Fri Debat.

Disse CoAdmins du har valgt, tror jeg ikke selv, personligt på er CoAdmins for at forbedre Eksperten.dk men udelukkende følelsen af magt. Og hvordan kan det så være, at de værste CoAdmins mest er under Fri Debat? Og som for det meste kun kommenterer spm når de vil true med at deaktiverer en bruger?
Det kan kun betyde, at de er på Eksperten.dk for at have følelsen af magt.

Jeg mener bestemt, at denne CoAdmin-ordning bør tages op til en revurdering om det skal fortsætte.
Det er da iorden af deaktiverer en bruger hvis det er grove overtrædelser, men at deaktiverer den enkelte bruger, fordi en CoAdmin ikke synes at ens spm. var godt nok, mener jeg er direkte misbrug af sin CoAdmin-status.
Avatar billede codemon Nybegynder
11. april 2002 - 21:43 #1
giv nogle referencer
Avatar billede snowball Novice
11. april 2002 - 21:44 #2
Avatar billede nonick Nybegynder
11. april 2002 - 21:46 #3
http://www.eksperten.dk/spm/196994 for at andre ikke skal blive forvirret!

Det er stadig ikke tilladt at have mere end én bruger!!!

Denne diskussion er/bliver latterlig! Du får ikke ret alligevel
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 21:50 #4
Så må i smide Invisibleman ud, for så vidt jeg kan se, har han tidligere hedet tdaugaard.
Avatar billede snowball Novice
11. april 2002 - 21:51 #5
nonick: Det er som sådan ikke at han har flere brugere, for det har han jo egentlig ikke da han har afmeldt de andre, men mere hans opførsel !

Snowball
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. april 2002 - 21:52 #6
lwug: arghhh... tag nu og klap den hest - gå i seng/lav lektier og pas din skole istedet for at sidde her og spamme
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 21:54 #7
I kan ikke tage den mindste smule sjov.
Jeg lagde også mærke til, at den 1. april da folk kom med an/flere aprilsnar, skældte samtlige CoAdmins også ud. HALLO! Ha' dog lidt humor og lidt tolerance. HVORFOR skal det hele være så stift, og 100 % efter jeres hovede???
Avatar billede dmcn Praktikant
11. april 2002 - 21:54 #8
lwug : Du er mere end velkommen til at anmelde mig. Knappen sidder ovre til venstre, og admin vurderer personligt alle anmeldelser af coadmins.
Avatar billede dmcn Praktikant
11. april 2002 - 21:54 #9
lwug : Du er mere end velkommen til at anmelde mig. Knappen sidder ovre til venstre, og admin vurderer personligt alle anmeldelser af coadmins.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. april 2002 - 21:54 #10
fint at slære alle os udulige CoAdmins over en kam på baggrund af et spm, og nej, jeg truer ikke med at deaktivere dig

ztyxx/CoAdmin
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. april 2002 - 21:55 #11
slære == skære
11. april 2002 - 21:56 #12
1 spm til lwug >>
1. Eksperten er et vidensforum(?), og ikket jokeforum, funnyforum m.m.(!?)
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 22:01 #13
Eksperten.dk er et videnforum, ja, men hvad kan der ske ved at der engang imellem kommer lidt sjov?
Avatar billede dmcn Praktikant
11. april 2002 - 22:03 #14
Engang imellem? 2 - 3 gange om dagen havde du 0-points spørgsmål!
11. april 2002 - 22:06 #15
luwg >> Nu ved jeg ikke hvor mange spm. du har oprettet med "lidt sjov" -  gider hellere ikke finde ud af det, men det lyder som om det er "mange" :).

"engang imellem kommer lidt sjov?" engang imellem forstås jo vidt forskelligt.
Jeg vil da også mene at det er derfor 1. April blev "Opfundet". Syntes hellere ikke der kan ske noget ved det "engang i mellem", men der er grænser!
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 22:08 #16
hmm.. en dag? Ja, EN dag var det 2 - 3 som du siger (ved ikke hvilken dag det var, og kan heller ikke huske om det var 2 - 3 men det er vel også ligemeget)

n0rmality > Jeg har gået og undret mig noget: Hver evig eneste gang jeg har set dig kommenterer et spm enten mine eller andres, har det altid været noget negativt du har skrevet.
Jeg synes, at du, og invisibleman direkte går og jagter mig gang på gang.
HVORDAN TROR DU IKKE DET ER, OM JEG MÅ SPØRGE?
Avatar billede dmcn Praktikant
11. april 2002 - 22:09 #17
Oh yeh - og så skal vi måske lige nævne de 2 aprilsnarspørgsmål du oprettede 1. april - hvor andre holdt sig til 1...
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 22:10 #18
uha, det er da også slemt, at komme med 1 mere end de andre...
Avatar billede dmcn Praktikant
11. april 2002 - 22:12 #20
lwug : Ærlig talt, så gider jeg ikke finde links til dine spørgsmål. Jeg har andre, og bedre, ting at tage mig til.

Sjovt... du har åbenbart ikke set mig kommentere særlig meget, eftersom jeg vist snart runder 1200 spørgsmål kommenteret. (http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=n0rmality&option=23)
Du tror ikke bare det er dig, der tiltrækker den slags kommentarer?
11. april 2002 - 22:12 #21
lwug >> Lige en kommentar. Jeg tror ikke at n0rmality / Invi. jagtede dig i et "ordentligt spm." (tager det i mig hvis du kan komme med et link hvor de gjorde det).

De gør bare deres CoAdmin Job!
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 22:12 #22
lad mig så spørge igen:
Hvad er der ivejen med at man poster flere aprilsnar end de andre?????????????????
Om det er 1 eller 10 mere end de andre kan det ikke gøre ligemeget?
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 22:16 #23
Underligt... i alle mine 0-points spm har enten ivisibleman eller n0rmality jagtet mig.
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
11. april 2002 - 22:16 #24
Hvis du så gerne vil have humor så gør det i det mindste med stil.
http://www.eksperten.dk/spm/183960
Dét er klasse!!!
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
11. april 2002 - 22:18 #25
Man burde lav en chat, på eksperten. Til spm som dette...
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 22:19 #26
Jeg har før lavet lignende, kan ikke lige finde dem, men jeg har før lavet noget lignende http://www.eksperten.dk/spm/183960.
Har har også enten n0rmality eller invisibleman jagtet mig.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. april 2002 - 22:19 #27
lwug>> hvis du nu havde havde haft 1 tidl bruger (eller den du bruger nu var den første) ville folk nok have en større tillid til dig både som bruger og person.
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 22:19 #28
Ændring:
Har har også enten n0rmality eller invisibleman jagtet mig.
skal laves om til:
Her har også enten n0rmality eller invisibleman jagtet mig.
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 22:23 #29
Men nu gider jeg ikke at diskuterer dette her mere. Egentlig var dette spm rettet til Admin og ikke jer.
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
11. april 2002 - 22:24 #30
Hmmm... alt det her minder om en oplevelse fra børnehaven...
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. april 2002 - 22:26 #31
"Egentlig var dette spm rettet til Admin og ikke jer."

hvorfor dælen skriver du så ikke til info@eksperten.dk istedet.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 22:27 #32
Ja, og hvad værrer er, at når man retter et spm til Admin, at de andre så også skal kommenterer det, og vader videre rundt i andre spm.
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 22:28 #33
har før gjort, men har aldrig fået svar tilbage,når jeg skriver til info@eksperten.dk selv hvis jeg har oplevet tekniske problemer på Eksperten.dk har de ikke svaret tilbage....
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. april 2002 - 22:29 #34
lwug>> dette spørgsmål er oprettet i experten>coadmin -en kategori der bruges til twister og tvivlspørgsmål mellem coadmins.

dit rigtige navn skulle vel ikke være søren mosegaard eller bo warming ?
Avatar billede summer Mester
11. april 2002 - 22:29 #35
lwug>> æv bæv få din mor til at putte dig og kom så tilbage når du kan oppføre dig som en stooor dreng. :o)))
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
11. april 2002 - 22:30 #36
LOL...
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
11. april 2002 - 22:32 #37
admin, admin! dine coadmins driller!!! buhu... snøft

;-)
Avatar billede lwug Nybegynder
11. april 2002 - 22:32 #38
jelzin > Nej, ingen af delene....
Avatar billede -sofus- Nybegynder
11. april 2002 - 22:42 #39
Ikke for at give Iwug ret. Men det er lidt dobbelt moralsk at en Coadmin er dobbelt bruger, når hans funktion er at holde den slags ude.
Avatar billede dmcn Praktikant
11. april 2002 - 22:51 #40
-sofus- : Vi er nogle stykker, der har haft en anden bruger engang. Forskellen ligger i antallet, samt måden de bliver brugt på.
Avatar billede halifax Nybegynder
12. april 2002 - 02:39 #41
Jeg stemmer for at lwug skal deaktiveres + nye bruger, hvis han opretter sådanne. Hans gentagne udsagn om, at CoAmins ikke har humor og ikke kan tåle sjov, holder ikke en meter.
Dette er ikke et chat forum til "fis og ballade" og den slags som kommer fra lwug virker drøn irriterende på andre brugere.

Eksperten er et tilbud til folk som ønsker at stille spørgsmål og få - forhåbentlig - seriøs hjælp og som vil/kan overholde spillereglerne for at komme her.
Man har ikke en RET til at være her. Derimod har Jakob-Admin ret til at smide de brugere ud, der ikke vil/kan følge reglerne, ligesom han har ret til at udstyre de valgte co-admins med samme beføjelser, som de skal administrere under ansvar og med omtanke. Ind imellem også fleksibilitet, som nogle situationer kan kræve.
Det er vist gået nogenlunde hæderligt til nu.

Men at sidde og kævle med en bruger som lwug er da dødens pølse.
Lad dog ham og ligesinddede finde nogle kravlegårde at lege i - og ikke spamme her.
Avatar billede summer Mester
12. april 2002 - 08:05 #42
Kan kun give dig ret, som også jeg antyder i mit indlæg længere oppe
Avatar billede lwug Nybegynder
12. april 2002 - 08:12 #43
HALLO det her startede med et lille simpelt indlæg under Fri Debat, er det noget at tage sådan på vej over??????
Avatar billede dmcn Praktikant
12. april 2002 - 08:16 #44
LOL - forstå nu, at det er din egen skyld, at det har udviklet sig som det har! Havde du accepteret advarslen, så var der ikke sket mere.
Avatar billede lwug Nybegynder
12. april 2002 - 08:21 #45
Ja, ja, så holder jeg op med at oprette spm. like "KLIK LIGE HER" ER DU SÅ TILFREDS?
Avatar billede summer Mester
12. april 2002 - 10:10 #46
lwug>> Se dog lige at finde ud af at opføre dig ordentlig, istedet for at skabe dig som en forkælet mors dreng.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. april 2002 - 10:14 #47
Der er da vist flere end n0rmality og invisibleman der har set sig trætte af dine ligegyldige "spørgsmål". Jeg har selv anmeldt dig for misbrug af Eksperten pga. af netop det. Coadmins job er netop at reagere på sådanne anmeldelser.

Iflg. min bedste overbevisning er Eksperten blevet et bedre sted efter indførelsen af coadmins. Ikke mindst pga. invisibleman og n0rmality. Tak for det! :)

/NanoQ
Avatar billede microtec Nybegynder
12. april 2002 - 14:27 #48
Hvorfor går CoAdmins, endda flere, ind i sådan en lang gang ævl. Og så både i det oprindelige spørgsmål og igen her.
Der er ikke noget at diskutere, en CoAdmin påpeget hvordan reglerne er og dermed FÆRDIG. Er det ikke nok, skal tumpen bare ud. Der er ingen grund til flere skærmbilleder med diskussion med flere CoAdmins som deltager, det er også trættende at se på.

Jeg kan godt være tilbøjelig til at give lwug ret i at ikke alle coadmins er voksne nok til deres opgave.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
12. april 2002 - 14:31 #49
microtec>>
"Jeg kan godt være tilbøjelig til at give lwug ret i at ikke alle coadmins er voksne nok til deres opgave."

gider du ikke godt begrunde det -ellers er det da en rimeligt træls og unødvendig kommentar.
Avatar billede microtec Nybegynder
12. april 2002 - 14:42 #50
Er man særlig voksen når man som co-admin deltager i sådan en uendelig diskussion, som udelukkende er ævl?
Man skulle tro at flere co-admins ser det som en sport, for de gør det igen og igen.

Set herfra forsvinder autoriteten fuldstændig fra co-admin funktionen når man deltager i sådan en gang ævl. n0rmality påpeger hvordan reglerne er, og dermed FÆRDIG.
En politi-betjent deltager heller ikke i en uendelig diskussion, efter han har sagt at du ikke må cykle på fortovet.
Avatar billede summer Mester
12. april 2002 - 17:54 #51
microtec>> Så firkantet er det nu ikke. Det er nu rart fra "os andre" at høre forskellige co-admins syn på samme spm.
At så lige dette spm. er en gang ævl, er en anden sag.
Avatar billede dumdum Nybegynder
12. april 2002 - 20:28 #52
Jeg er fuldstændig enig i hvad microtec pointerer.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede nstenberg Nybegynder
14. april 2002 - 21:05 #53
Jeg kan godt se at nogle brugere kan være irriterende over at blive smidt ud; men regler er regler.

Co-Admin systemet er med til at opretholde en vis standard på Eksperten.dk. Uden Co-Admins (eller en særdeles flittig admin) kan tingene komme til at løbe af sporet.
Et godt eksempel herpå er den skæbne builder.dk led: I de to sidste måneder af sitet levetid blev det nærmest floated med spam-agtige indlæg, med det resultat at de to admins (Dudal og Oscar) ikke havde tid til at gøre noget ved det. Sitet blev lukket i november 2001 IIRC.
Det samme bør ikke ske for Eksperten.

I bund og grund bør folk vel bare benytte søge-funktionen hvis de har et spørgsmål, før de stiller spørgsmålet. Der er gode chancer for at spørgsmålet er stillet før.

Og så skal man også huske at et indlæg ikke er det samme som en reklame - selvom der nogle gange er folk der tror det.

// nstenberg a.k.a thePusher
// www.ministry.host.sk
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
31. maj 2002 - 23:31 #54
Jeg fatter ikke i gider brokke jer så meget. Tag dog og lav et lille socialt møde, og SMADER så hinanden...

Mvh. DJM Secret