Avatar billede kaarenissen Nybegynder
21. april 2002 - 10:48 Der er 60 kommentarer og
1 løsning

Sælger af hjemmesideløsninger

Sælgere søges
Skræddersyede konceptløsninger indenfor design af hjemmesider.

Til en spændende og udfordrende salgsopgave med henblik på salg af skræddersyede konceptløsninger indenfor design af hjemmesider søger vi flere Designsælgere med stort engagement og gåpåmod. Arbejdstid efter aftale.

Stillingen

Din primære arbejdsopgave bliver, at opsøge mindre virksomheder, som ønsker at blive repræsenteret på Internettet med en selvadministrerende hjemmeside. Dvs. at din målgruppe/kundekreds bliver mindre virksomheder, som egenhændigt ønsker at kunne administrere sin hjemmeside med oprettelse og redigering af indholdet.

Du skal kunne opstille kontrakter bestående af de ydelser og produkter, som Kokborg & Nissen leverer. Kontraktudvikling sker i samarbejde med konceptudviklere og designere. Har du eventuelle spørgsmål vedrørende en kontrakts indhold og udbudet af ydelser og produkter leverer vi altid den assistance, som du skal bruge.

Kvalifikationer

Der sigtes efter sælgere med et udadvendt væsen og med en positiv indstilling til arbejdet med kunderne. Vi påkræver smilende medarbejdere med masser af gåpåmod, og som ved at kunden skal lyttes til. Du skal ud fra dine kunders behov kunne designe et blueprint af hans eller hendes hjemmeside.

Det er afgørende, at du har et stort engagement og arbejder seriøst og ihærdigt med at skabe de nødvendige resultater. Ligeledes er det en forudsætning, at du har et minimum kendskab til Internettet og dets funktioner.

Vi tilbyder

Et spændende og udfordrende job i en virksomhed i vækst, hvor du får mulighed for at præge udviklingen i dit job gennem din indsats og opnåede resultater.

Du bliver provisionslønnet. Arbejdstid efter aftale.

Ansøgning

Du er velkommen til at kontakte Direktør Kåre Nissen på 24 64 89 98 hvis du har spørgsmål til jobbet.

Send din ansøgning med cv via e-mail: kaare@indysign.dk eller til Indysign på nævnte adresse.

Frist for indlevering 5 Maj 2002.

Indysign
Holsteinsgade 16
8300 Odder
Vi behandler alle henvendelser fortroligt.
Avatar billede locturian Nybegynder
22. april 2002 - 23:38 #1
Folk som Jer, bliver snart nød til at lære, at provisions betaling, ikke holder nogen steder! - Dsv, folk der arbejder for Jer, tjener kun penge, hvis I gør. - Fedt, at få en aftale i hus på 20.000 kr, og så selv få 2.000 for det. Nej, det holder ikke helt.

Tilbyd en fast månedsløn, så man har noget at holde sig til.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. april 2002 - 23:40 #2
Du bliver provisionslønnet = Ha ha ha ha ja det kan i da godt men så for du også en 14 årige knægt efter skole tid

Smid 20.000 kr + proff så er i ved at være ved min nuværende løn så kan vi tale om det

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. april 2002 - 23:42 #3
Btw skal lige sige at da jeg startede som sælger for 4 år siden var man allerede der hoppet vær fra proff, løn og over til fast plus proff

Ved proff løn for man "hvos du kan få nogen til at abejde under de vilkår" kun Pistol salg og den kugle vil ramme virksomheden i nakken på et senere tidspunkt

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. april 2002 - 23:43 #4
http://www.eksperten.dk/spm/201467

Lidt gode råd så i selv kan sætte jer ned og hive kunder ind, det er nu det bedste

MC
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
22. april 2002 - 23:48 #5
Hvad kan du da lave for de 20.000 kr, siden du mener at du skal have dem inden du overhovedet laver noget.

Hvem siger at provisionen er 10%? Forunderlige konklussioner, men hvad... jeg tror bare jeg kigger de ansøgninger igennem som jeg har fået.

Sov godt i jeres dyre senge..*G*
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. april 2002 - 23:48 #6
Din primære arbejdsopgave bliver, at opsøge mindre virksomheder, som ønsker at blive repræsenteret på Internettet

Vilken form for Kunde udtræk har i ?
Hvilket B2B System har i ?

Vi påkræver smilende medarbejdere med masser af gåpåmod

Gåpåmod og smil på Proff ? Findes ikke

Det er afgørende, at du har et stort engagement og arbejder seriøst og ihærdigt med at skabe de nødvendige resultater.

Så skal proff lønden være 200 % eller mere, men så opnår i kun pistol salg

MC
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
22. april 2002 - 23:49 #7
Jeg lytter...*S*
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. april 2002 - 23:50 #8
Ja Ja men vi giver dig et par hint til hvad du for for pengene
Og jeg med andre taler måske lidt af bitre erfaringer

Hvad kan du da lave for de 20.000 kr, siden du mener at du skal have dem inden du overhovedet laver noget

Ja jeg ved ikke hvad jeg kan lave, men er produktet i orden kan jeg guide folk til et færdigt salg det er det der kendetegner en god sælger

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. april 2002 - 23:54 #9
Og Kaare du ved lige så godt som jeg "Hvis du ellers bare har en smule ehervhslivs sans" at nogle mdr går bedere end andre dvs.

Firmaer har budgetter som er åbne for køb nogle mdr og extremt lukket andre mdr.

Jeg ville ikke turde løbe and på en proff løn med et prdukt og et firma jeg ikke kendte kompetancen på

MC
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
22. april 2002 - 23:56 #10
Hvis nu jeg er mere interesseret i CV'er end i Hints?

Tænk... jeg troede at gode sælgere kunne sælge sig selv, og det er nok ikke det heldigste at fortælle ham man snakker (læs: sælger noget til) med, at han er et fjols..*G*

Måske derfor du har bitre erfaringer, og hvis pistol salg skaffer mig 5 kunder om måneden til 25000-50000 kr... så er det vel også godt nok, Jeg skal såmænd bare bruge en sælger, som kan skaffe mig 5 kunder mig mere da jeg også har andet at lave end at snakke med kunder.

Kåre
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. april 2002 - 23:57 #11
Ja ja jeg giver op din 1 sætning fatter jeg ikke meningen af

og sætning nr 2 *Ryster på hovedet*

MC
Avatar billede praetorian Nybegynder
22. april 2002 - 23:58 #12
Der er et marketingsfirma her hvor jeg bor der kun kører rent provisionsløn til deres "sælgere" (unge mennesker efter skoletid). Men folk hos det selskab smutter for et ondt år, kun for at blive erstatet af en anden naiv person
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. april 2002 - 23:59 #13
En hårdt kørt phoner holder max 1 år

En sælger eller telemarketings sælger kan med de rette rammer bliver i mange mange år

det er et sp om at give ham trykhed til at arbejde, lade ham vokse i rammerne, og lade ham være sulten med en lille prff.

MC
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
23. april 2002 - 00:00 #14
Det er jo en helt anden sag. Vi er også grønne i faget, men hvorfor spørger du så ikke hvad det er vi er i stand til, og mere specifikt om det produkt som du skulle sælge?

Om du arbejder 3 eller 10 timer om dagen for at skaffe de kunder er din politik. Vi tror på fleksibilitet og uddeligering af opgaver. Vi er et firma, som får flere mennesker til at arbejde sammen om større opgaver. Alle vil jo gerne være uafhængige, og det er man i stor stil hos. Vi kender ikke hinanden, men stoler på hinandens støtte. Jeg ved det er en hippieapproach, men den synes at vække interesse hos køberne.

Hvad har du tidligere solgt?

PS: Vi vandt vores første licitation, og denne kunde har videresendt os til 106 af hans kollegaer. Vil du have en telefinnummer liste?

Kåre
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 00:01 #15
Men tag kontakt til

www.transcom-denmark.dk så for du da booket nogle møde men de tager heller ikke No Cure No pay opgaver

MC
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
23. april 2002 - 00:04 #16
Søger du stillingen?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 00:06 #17
Det jeg mener Kaare er

Jeg tager ikke stedder seriøst der uddeler de gule sider til deres medarbejdere

Jeg tager ikke stedder seriøst der lader ders medarbejdere holde styr på telefn kontakter med eks. Outlook

Hvad jeg tideligere har solg

Sat boxe fra Viasat " www.viasat.dk "
Outsorcing af Interne IT Drift "www.netsytem.dk"
Antichruning af kunder hos " www.shell.dk"
Salg for FHC Rustfri APS til Novo
Salg af kurser hos www.htms.dk
Salg af Løn & Hr systemmer hos www.pbj.dk

Bla. gider ikke remse alt op
Avatar billede locturian Nybegynder
23. april 2002 - 00:06 #18
Jeg vil gerne hvor meget de løsninger skal sælges for, og hvad provisions procenten er?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 00:09 #19
Nej jeg søger ikke stilligen før der kommer en fast løn på, mine kreditore kan ikke vente pga ehervs livet er i krise.

Jeg fortæller dig bare hvad du kan forvente at få for den looset umenskelige løn du vil give

MC
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
23. april 2002 - 00:10 #20
MC ... jamen... du er for hård til os... Du hører jo til blandt de kendte, og ikke de innovative. Rart at vide, at man er supersælger og så bagefter kunne fortælle andre de ikke er. Dine forudsætninger for en ansættelse er jo reduceret til nul. Fabelagtigt sælger du viste dig at være...*G*
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
23. april 2002 - 00:10 #21
MC... har du bogensinde hørt om lønforhandlinger?...*GG*... ufatteligt
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 00:11 #22
At du giver dine med arbejdere en fast løn er også et tegn på at du respektere dem
Gad godt se den PHP koder der gik med til proff løn, Ja når du har skrevet 7000 koder så for du det samme i løn minus 60 procent, DEN HOLDER IKKE

MC
Avatar billede locturian Nybegynder
23. april 2002 - 00:12 #23
lucifer, hvilket firma arbejder du for? ;)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 00:12 #24
Jeg sidder fint på min pin hvor jeg er nu, de respektere alt lige fra udviklere til sælgere og de ved godt at kreditore ikke kam vente pga ehervs livet er i økonomisk krise

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 00:13 #25
sidst nævnte
MC
Avatar billede locturian Nybegynder
23. april 2002 - 00:13 #26
Ok - hvor ligger det henne i landet?
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
23. april 2002 - 00:13 #27
Det vi søger er en sælger, som får en bund og et loft for prisen på en hjemmeside. Vi har fx lavet sider til 25.000 kr., men disse skulle eftersigende have en værdi af 50.000 kr.

Dvs. at vores ælgere får et loft på 60.000 kr og en bund på 25.000 kr. Du sælger til hvad du vil sælge den til, og du får 15% efter momsen er trukket.

Vi er et nystartet firma, og med tiden skal vi have bygget en salgsafdeling op. Så vi er interesserede i sælgere, som vil arbejde for dette. Denne salgsafdeling skal have en leder, og det skal ikke være mig.

Kåre
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 00:13 #28
MC... har du bogensinde hørt om lønforhandlinger?...*GG*... ufatteligt
Forklaring følger eller hvad
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
23. april 2002 - 00:15 #29
Min php-koder er nu min makker...*S*...
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 00:16 #30
Locturian Albertslund

Kaare.

Jeg ville aldrig og jeg gentager aldrig sælge noget til 25000 over en telefon, 25000 er en rimelig stor sag der skal tillid til at sælge så du søger faktisk en udkørende sælger eller hvad, nægter at tro på at folk siger Ja i telefonen til at ligge 25000 til 50000 kr

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 00:18 #31
Det ville svare til jeg skulle tage første kald på Rå Canvas og sælge et komplet Løn og HR system til et firma hmmmm ja den da det sker tror jeg sku jeg trækker mig for så kan jeg ikke lære mere
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
23. april 2002 - 00:20 #32
ja... jeg er da menneskelig..*G*. Hvis du kan vise, at du faktisk er en god sælger og vil gøre noget for den løn du får, så er jeg helt klart til at snakke med. Altid...

Men... og jeg fristes til at sige... på den anden side. Måske har erhverslivet det netop hårdt fordi de har skudt over mål hvad angår sælgeres løn. Spørg hos Ericson..*S*..

Anyway... jeg finder det en kende bløøjet at tro, at man kan få mere end man arbejder for. Det handler også om tro på noget, som man er med til at bygge... simpelhen for at være fri i sit arbejde, og forhåbenlig blive stinkende fucking loaded rich i processen.

Kåre
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
23. april 2002 - 00:22 #33
Hvem siger at du skal sælge over telefonen?... du skal i samarbejde med os udarbejde kontrakten efter du har fundet frem til hvad kunden ønsker. Det er vores fornemmeste opgave at give kunden det han eller hun ønsker ned til midste detalje.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 00:23 #34
Jeg er fri i mit arbejde.
Jeg kan komme og gå når jeg vil "Rart med en søn på 4 mdr"
Jeg kan den ene mdr lave 1 salgsmøde og den anden mdr lave 27

Bare jeg for noget hevet hjem er de mere end ligeglade om jeg så går med røven bar.

Måske har erhverslivet det netop hårdt fordi de har skudt over mål
Lær dog din ABC inden for Erhervs livet, Der er budgetter, kvatals regnskaber, Moms afregninger, Løn kørsler, osv osv osv

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 00:24 #35
Hvem siger at du skal sælge over telefonen?... du skal i samarbejde med os udarbejde kontrakten efter du har fundet frem til hvad kunden ønsker. Det er vores fornemmeste opgave at give kunden det han eller hun ønsker ned til midste detalje.

Hvordan vil du lave Rå Canvas på dem, Sende til deres Mail adresse
MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 00:25 #36
Det er vores fornemmeste opgave at give kunden det han eller hun ønsker ned til midste detalje.

og hvis pistol salg skaffer mig 5 kunder om måneden til 25000-50000 kr... så er det vel også godt nok, Jeg skal såmænd bare bruge en sælger, som kan skaffe mig 5 kunder

Du modsiger jo dig selv mand

MC
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
23. april 2002 - 00:28 #37
Nej ...tale med kunden. Besøge ham.. drikke kaffe med ham... nyde livet samtidig. Det er forunderligthvad man faktisk kan få hevet hjem af kontrakter til trods for den afslappede indstilling... endda selvom jeg arbejder 60 timer om ugen på det...*S*...seriøst..*S*

Find ud af hvad han vil have... vi laver kontrakten i fællesskab, og du får ham til at skrive under på kontrakten og voila... din økonomiske situation kan måske blive en lille smule bedre... imens vi drak kaffe og hyggede samtidig med det vi elsker at lave..*S*

Tillykke med knægten...*SSSS*...

Kåre
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
23. april 2002 - 00:29 #38
Nej... fik bare ikke skrevet 5 kunder mere...*S*..sorry
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 00:32 #39
Kaare ubehandlet emner dem tropper man ikke bare op ved, det er alm takt og tone at man aftaler et møde først

her skal du lige som skabe behovet hos kunden.
Senere skal du gøre kunden købelysten
Igen skal du så bevise for kunden at firmaet er værd at satse på
Så kan i begynde at snakke priser.
Der efter skla kunden overbevises om at dette valg er det rigtige
Og så kan der måske skrives under

Alt det kan ikke klares over en kop kaffe

Jeg ville sku heller ikke købe noget af et internet firma for 60000 eks. med den udvikling som internettet har, Dot. Com døden lever i dk i bedste velgående sååå jeg ville sku ikke smide 60000 ud på den tid det tager at drikke kaffe

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 00:34 #40
Det er vores fornemmeste opgave at give kunden det han eller hun ønsker ned til midste detalje.

og hvis pistol salg skaffer mig 5 kunder om måneden til 25000-50000 kr... så er det vel også godt nok, Jeg skal såmænd bare bruge en sælger, som kan skaffe mig 5 kunder mere

det er sku da lige så modsigende

Vores kunde skal have det bedste af det bedste, men skid hul i at vi vrider deres arm om og sætter en 9mm i tændingen af dem, bare de køber og har det rart

Get Real
MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 00:38 #41
Men held og lykke med dine ansøgninger, jeg vil hoppe i seng nu

MC
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
23. april 2002 - 00:41 #42
ja *S*...

Jeg aftaler da også tid med mine kunder først. Finder ud af om de overhovedet er interesseret i at komme på Internettet med deres virksomhed. Så skal jeg finde ud af hvad han har brug angående funktioner på en hjemmeside. Måske jeg skal ud og snakke med ham efter at jeg har fundet ud af at han vil på Internettet, og det må jeg så gøre. Om kunden tror på mig som webdesigner vil jeg selvfølgelig gøre alt for at han gør. Mine kunder ringer til mig fx klokken 11:30 om aftenen påskelørdag med mindre rettelser på deres side, og det gør vi da gerne. Tro mig, at mine kunder er glade for vores service. Jeg tror faktisk det er derfor vi blev anbefalet til en kunde, og at denne så gav os videre til 106 nye mulige kunder. Stor tilfredshed med det vi laver i det tempo vi laver det i...*S*

Nej...alt kan ikke klarer over en kop kaffe. Det kræver også sved, hvilket vi giver hvis det er påkrævet...*S*... hvorfor tror du egentlig at jeg sidder og skriver med en mulig sælger klokken 00.40 om natten...*S*.

Kåre
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
23. april 2002 - 00:42 #43
også jeg...*S*.. sov skægt..*S*
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 00:42 #44
Ja det ved jeg ikke men hvis det er mig du ref: til så er jeg ikke mulig sælger før du kommer op med en fast løn.

MC
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2002 - 00:43 #45
MC> Forkortelsen for Provision er ikke "Proff" men "Prov"
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2002 - 00:45 #46
Kaare> Er dine kunder glade for at du sætter prisen på deres websites på deres cases? Jeg ville blive ret harm medmindre jeg selv havde givet tilladelse til det.

I skyder også jer selv i foden fordi i med det samme lægger et prisniveau. Det kan skræmme både store og små kunder væk.

Men velkommen i branchen, håber i kan tåle mosten *G*
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2002 - 00:47 #47
Kaare>
...bare lige en serviceoplysning:

Når man skriver en sætning der afsluttes af et spørgsmålstegn (?) skal der ikke punktum.

;)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 08:58 #48
Et eller andet kan jeg slet ikke tage det her seriøst mere.
Men held og lykke da

MC
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
23. april 2002 - 09:27 #49
Seriøst?... du er velkommen til at ringe på 24 64 89 98...*S*... så lad os da snakke om det på nærmere hold. Det skrevne sprog har sine begrænsninger..*S*

... og forresten.. god morgen..*S*
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 09:40 #50
God morgen selv.

Men nej tak, jeg syntes ikke du viser sælger brancen respekt.

MC
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
23. april 2002 - 10:11 #51
ok...*S*...

PS: Jeg er selv sælger...*S*
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 10:20 #52
Ja det afspejler dine kommentare jo ikke

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 11:44 #53
Var det ikke på tide at få lukket spøgsålet, Der sker jo ikke mere her
MC
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
23. april 2002 - 18:19 #54
hvordan lukker jeg spørgsmålet?

og må andre ikke lege med?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 18:45 #55
Jo da men kig dig omkring ser du nogen der vil lege med ???

Lav  et svar og accepterer det selv så lukker du spørgsålet på den måde

MC
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
23. april 2002 - 23:11 #56
Tark, og du alvidende og vældigt indtjenende sælger...*G*
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. april 2002 - 23:12 #57
Ja jeg fik jo ret, der var jo en grund til jeg ikke kunne tager dig seriøst, hmmm undre mig lidt over din forretningsgang

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
24. april 2002 - 13:14 #58
du mangler at acceptere dit eget svar

MC
Avatar billede cade.dk Nybegynder
23. juli 2005 - 13:16 #59
Må jeg lige ha lov at le kaarenissen, intet ondt - men du kan næppe være sælger og tro på bare 10% af det du har skrevet..
Jeg har været sælger i 3 år, bla. hos viasat og berlingske tm. begge stedder til prov. løn.

REN PROVISION HOLDER IKKE.

En historie fra det virkelige sælger liv:
Min makker startede en virksomhed op i det indre Aarhus - hvor han bla. havde 2 telefon firmaer som kunder - det hele gik skide godt i 2 måneder han fik en masse sælgere (Naive unge) og det kørte bare der ud af - pludselig fik han en sælger der bare kunne det der med pistol salg (Yiiirhha) og alt var godt, denne sælger knækkede så på den og tog de andre sælgere med ned. Min gammel makker og partner er i dag flyttede fra kone og hus pga. han TROEDE på at han kunne køre en virksomhed på ren provision. DET kan man ikke!

Btw. Hvorfor er Indysign lukket? *S*
- Du behøver ikke at svare jeg kan næsten selv gætte mig til det.
Avatar billede cade.dk Nybegynder
23. juli 2005 - 13:17 #60
men igen, kan du hoste op med en fast løn + provision er du velkommen til at kontakte mig. paw@aspon.dk
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. juli 2005 - 21:41 #61
Nej tak...

Jeg kan stadig ikke tage dit indlæg seriøst

MC