Avatar billede kasper77 Nybegynder
22. april 2002 - 14:48 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Tilbud på design af side

Jeg vil gerne have lavet en side, hvorfra jeg kan sælge tekstilprodukter. Jeg håber der er nogle her der kan hjælpe herinde.

Siden skal sælge forskellige produkter. Den skal laves i et sprog, så jeg kan bruge www.cliche.dk ´s webhotel -helst ikke over C30
Jeg skal kunne modtage dankort. Designet skal være enkelt - og enhver skal kunne finde ud af at købe og betale for produkterne. Jeg vil evt. også gerne have en funtion der regner folks portoudgifter automatisk ud - alt efter hvor meget de køber.

Jeg er lidt inde i kildekoder, men siden må ikke være for svær at opdatere - da dette skal ske jævnligt.

Jeg er meget seriøs med dette, men oprettelsen af siden står og falder med hvad prisen er.

Er der nogle interessede, regner jeg med at vi mødes eller taler i tlf. om detaljerne.

SIg venligt til hvis dette spørgsmål er oprettet under den forkeret katagori, eller skal oprettes på en helt anden side.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
22. april 2002 - 14:49 #1
http://www.sharksforum.com/ - og gi' mig så det point :)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. april 2002 - 14:50 #2
ricky@romdata.dk

MC - Hvis dette da er lovligt
Avatar billede ztyxx Nybegynder
22. april 2002 - 14:52 #3
jeg mener at for at kunne modtage dankort på en hjemmeside, skal man tilmeldes en eller anden form for administrationsinstans, til at kørte den del af forretningen, og det koster vist en halv national formue, så det er værd at overveje, hvis man ikke på forhånd har en ide om omsætning
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
22. april 2002 - 14:53 #4
kontakt mig på webmaster@peterelkjaer.dk - gerne med en uddybning af dit samlede behov. Så skal jeg give dig et tilbud.

Mvh.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. april 2002 - 14:54 #5
pelkjaer Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Vapper dig lige en flad

MC
Avatar billede taskmgr Nybegynder
22. april 2002 - 14:55 #6
Jeg er i grunden ligeglad, men hvis jeg selv skulle have lavet et stykke arbejde for rigtige håndører, ville jeg ty til Sharksforum, grundet den manglende seriøsitet herinde.

Just my point of view :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
22. april 2002 - 14:55 #7
mc>>Why? Hvad har jeg gjort galt?
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2002 - 14:58 #8
for mig lyder det nu ikke seriøst, da jeg ikke kan se hvad forskellen skulle gøre om det blev det en eller andet abbonement hos cliche.dk, det jeg mener er 10 kr. fra eller til, batter ikke meget hvis det skal virke, endvidere ville jeg måske ikke vælge cliche.dk efter al den dårlige omtale de har med nedtider og service.hvis det skal være seriøst, skal du have en oppetid på 99,8 % og ikke et par unge knægte der har startet et lille firma som sikkert ikke overlever til at styre din shop, bare lige en bemærkning herfra

mvh.
questis.dk
Avatar billede kasper77 Nybegynder
22. april 2002 - 15:00 #9
questis>> Hvad skal jeg så vælge?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. april 2002 - 15:01 #10
pelkjaer *GGG* Joke

MC
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
22. april 2002 - 15:02 #11
MC>> nå....  =oD
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2002 - 15:03 #12
Ved ikke hvem der er mest stabil på markedet, men du kunne da overveje http://wannafind.dk/, dem bruger jeg selv, og er stort set aldrig nede, lidt anden pris, men skulle vel ikke gøre den store forskel hvis du alligevel skal bruge den til at sælge fra
Avatar billede kasper77 Nybegynder
22. april 2002 - 15:09 #13
questis >> er cliche.dk til nede - eller er der en anden grund til at de er så billige?
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2002 - 15:11 #14
Kan ikke sige dig grunden til at cliche har et så dårligt ry, men der snakkes om dem, og deres priser ikke vil holde i længden, hvem kan leve af at tage 12 kr. om året for et webhotel, det siger sig selv at det ikke kan blive ved på denne måde, med lidt logik
Avatar billede kasper77 Nybegynder
22. april 2002 - 15:13 #15
questis >> Jeg ved ikke hvad sådan noget koster. Men hvorfor ikke bruge dem mens de er billige - så kan man jo altid flytte når de ikke kan blive ved længere.
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2002 - 15:15 #16
du snakkede bare om seriøsitet, og prøvede at hjælpe dig med det, men det må du jo selv om, ville ikke selv bruge dem til andet end afprøvninger af mine sider &:-D
Avatar billede kasper77 Nybegynder
22. april 2002 - 15:17 #17
questis >> Tak for rådet:-)
Avatar billede destiny Nybegynder
23. april 2002 - 11:41 #18
Hej

Jeg kan tilbyde at lave en sådan side gennem mit firma - Divine Webdesign. Jeg har god erfaring med at lave internet shops og herunder også¨god erfaring med at opsætte kerditkort betaling

Kontakt mig på martin@divine-webdesign.dk eller på 40 92 79 78

Martin Larsen
Divine Webdesign
Avatar billede predict Nybegynder
30. april 2002 - 16:16 #19
Tja jeg vil da osse gerne give et bud!

e_zigner@hotmail.com eller 22716647

100% Proff..
Jørgen K
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. marts 2003 - 19:21 #20
kasper77 >> www.starthotel.dk er gratis for erhvervsdrivende, og yderst stabilt. Samtidig tilbyder de også en betalingsgateway til konkurrencedygtige priser (betalingsgatewayen skal bruges til at modtage dankort/visa).
Avatar billede sazcha Nybegynder
27. juli 2003 - 12:34 #21
Kontakt meget gerne mt-web på morton@mt-web.dk el. tel. 20971859