Jeg ved ikke hvordan man gør det med cursoren. Men jeg har prøvet at lave en anden løsning på det.
Sæt det her ind på din sprite:
global gSprite on mouseEnter cursor 200 sprite(gSprite).visible = 1 end on mouseLeave cursor 0 sprite(gSprite).visible = 0 end
Og det her i et framescript:
global gSprite on beginSprite gSprite = 2 member(gSprite).regPoint = point((member(gSprite).width /2), (member(gSprite).height /2)) end on exitFrame me go to the frame sprite(gSprite).loc = the mouseLoc end
Så skal også ligge din bitmapcursor ud i en sprite. Der sker det at standardcursor'en bliver usynlig, når du er over din knap og så bliver member'et synligt.
Du skal lige ændre 2-tallet i gSprite = 2 til det spritenr. din bitmapcursor ligger i. Du skal også ligge din bitmapcursor i samme cast nr. som sprite, for at det virker. Dvs. at hvis den ligger i sprite 2 så skal den også være member nr. 2 i cast'en.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.