Avatar billede lonely Nybegynder
23. april 2002 - 15:05 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

cs cd key

Hej jeg vil høre om en kan gi mig en cd key eller kender en hp hvor man kan finde dem!
Avatar billede jones_net Nybegynder
23. april 2002 - 15:07 #1
Ikke godt at skrive om her på E, da det er ulovligt...
Men hvis du har en lovlig skive, så står den bag på dit cover/case...

/J
Avatar billede razersedge Nybegynder
23. april 2002 - 15:07 #2
du kan ikke bare få en cd key, det mener ejg desuden er warez, hvilket ikke er tilladt på eksperten.dk

Køb halflife spillet, så får du en med, koster ca kun 100 kr
Avatar billede dizzy Nybegynder
23. april 2002 - 15:07 #3
Køb Half-life i en butik så får du en med .. alt andet er ulovligt.
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
23. april 2002 - 15:07 #4
Du ved jo godt vi ikke svarer, så luk venligst spørgsmålet...

DGP
Avatar billede jones_net Nybegynder
23. april 2002 - 15:09 #5
alle der svare at den er bag på lovlige covers bør jo have point, for det er jo det rigtige svar til, hvor man finder CS keys...
Så bare komme i gang med at svare;-)

/J
Avatar billede lonely Nybegynder
23. april 2002 - 15:09 #6
tak for den store hjælp!
Avatar billede jones_net Nybegynder
23. april 2002 - 15:10 #7
Læs reglerne, og du vil få den samme indsigt som alle os andre:-)

/J
Avatar billede nstenberg Nybegynder
23. april 2002 - 15:13 #8
Jones_net burde have fået de points!
Avatar billede jones_net Nybegynder
23. april 2002 - 15:17 #9
Nej tak, hellere dele med alle andre som sagde at den stod på alle lovlige skiver;-)
Hmmm, fed konsekvens: Hvis man opretter et ulovligt spm, så deles point ud til dem der har svaret lovligt:-)

/J
Avatar billede dmcn Praktikant
23. april 2002 - 15:27 #10
lonely : Hermed første og sidste advarsel: Overtræder du reglerne en gang til deaktiveres din bruger uden varsel.
www.exp.dk/regler hvis du skulle have glemt det.
Avatar billede sabmobil Nybegynder
23. april 2002 - 19:55 #11
jeg ved hvor du kan få en cd key
Avatar billede dmcn Praktikant
23. april 2002 - 20:19 #12
sabmobil : Din bruger ryger også, hvis du hjælper ham her på eksperten. Bare en advarsel.
Avatar billede lonely Nybegynder
24. april 2002 - 18:40 #13
Oprettter ikke såden et spg mere!