Avatar billede zoom Praktikant
01. maj 2002 - 13:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Partner til web design/databaser/e-handel/konsulentass. m.m

Hermed en kort uddybende forklaring :

Jeg er selvstændig virksomhedskonsulent med kontorbase i kbh. Mine kunder er industri virksomheder i forskellige brancher. En del af disse er placeret i midtjylland (Viborg f.eks.) hvorfor min kommende partner gerne må være placeret i dette område.
Den optimale partner kan arbejde selvstændigt men skal også kunne samarbejde i teams da vi ofte er flere der går sammen om en opgave.
Derudover skal du kunne kommunikere og supportere kunden. Du har gerne erfaring med kundekontakt, du ved hvordan man præsentere et oplæg, og så er du bekendt med database opbygning/connection med web sites.
Partnerskabet kunne starte med et samarbejde om en web opgave (Jeg har en konkret opgave) og senere skal du være interesseret i at smelte sammen til et` firma hvis kemien er i orden. Der vil være mange fordele ved at være lokaliseret både i kbh og jylland.
Så er du blot interesseret i noget midlertidigt er det nok ikke lige sagen.
Har du kendskab til Dreamviever Ultradev og SQL er det en fordel men ingen betingelse.

Er du interesseret, så skriv til ct@taasti.com og send gerne et par link med på noget du har lavet.
Jeg fremsender dig herefter mine data og referencer.
;-)
Zoom
Avatar billede theprofessor Nybegynder
02. maj 2002 - 11:54 #1
Lad os høre mere vedr. opgaven--vi formidler professionelt arbejdskraft

headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede zoom Praktikant
02. maj 2002 - 12:28 #2
Opgaven er en firma website med tilhørende kunde,leverandør og medarbejder database.(industri virksomhed)
Jeg er ikke interesseret i freelancere men søger en fast partner
der på sigt vil indgå fælles virksomhed.
Zoom
Avatar billede smooth Nybegynder
04. juni 2002 - 17:28 #3
Zoom jeg bor godt nok i Synderjylland men det kunne være du kunne bruge en PHP programmører der far :) Hvor længe har du kørert det her ??
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 13:03 #4
Jeg har samme ambitioner og jeg kan asp...

Jeg vil også i fremtiden starte eget firma og drive noget stort.. Jeg er godt nok fra fyn, men de findes internet og telefon....
Avatar billede basicq Nybegynder
24. juli 2002 - 22:13 #5
bedere sent end aldrig..

Jeg kan lidt php en masse Flash inc. actionscript ved en del og e-handel og meget mere. HTML sider på rygraden.... Jeg bor godt nok i Kbh. men har planer om at flytte tilbage til Århus hvor jeg kommer fra.

Adam G
adam@zico.dk
http://www.zico.dk
Avatar billede zoom Praktikant
29. september 2002 - 17:10 #6
oo