Avatar billede svaneparken Nybegynder
04. maj 2002 - 16:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Aptiva 2178-850 ekstra harddisk

1. Har tænkt mig at sætte en ekstra harddisk i, men har opdaget at der ikke er plads i kabinettet, de 4 pladser i rammen er brugt til DVD,Brænder,HD og Diskettedrev. HD står op i en ramme for sig, hvor der ikke er plads til udvidelse. Så er der nogen der har en smart løsning - ikke elastikmetoden eller en hel ny ramme,tak -
2. Hvilken HD køre bedst sammen med den 20 GB IBM HD, der sidder i nu?
Avatar billede halifax Nybegynder
04. maj 2002 - 18:30 #1
Samme spørgsmål må kun oprettes en gang. Samme spm har du her
http://www.eksperten.dk/spm/207057

Luk det her spm. Lav selv et svar og akcepter.
Avatar billede svaneparken Nybegynder
04. maj 2002 - 18:35 #2
Undskyld at det er det samme spm. det lukkes nu.