Avatar billede Condor Praktikant
06. maj 2002 - 13:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

4.1 megapixel digital camera fra aldi

Selv mand stod op klokken bæ om morgenen for at få fingerne i et af de digital kamera som aldi lige har haft på tilbud, ja så lykkes det ikke suk!! vil du sælge dit?? hehe

Spøg til side, er der nogen der ved om man overhovedet kan købe dem her i landet nogen steder???? jeg har søgt og søgt og ledt og ledt men intet kan jeg finde på dem.

Avatar billede sluppi Nybegynder
06. maj 2002 - 14:02 #1
Avatar billede Condor Praktikant
06. maj 2002 - 14:14 #2
hmm ok godt nok er det samme opløsning men 8.565,00 er aligevel for meget i forhold til Medion´s til 3295.- selvsagt for de jo nok varene for en lidt anden pris, men det må da kunne findes hos forhandlere i danmark eller ?
Avatar billede look Nybegynder
06. maj 2002 - 15:00 #3
Electric City har dette tilbud i denne uge:
"Medion 9653 digitalkamera
Lækkert digitalkamera der klarer ægte fotokvalitet med en op-løsning på hele 4,1 megapixel. 3x optisk zoom. 2x digitalzoom. Asfærisk korrigeret optik. Makrofunktion. 64 MB CompactFlash- kort, der kan rumme op til 300 billeder. Med 4,5 cm farve LCD-skærm. Med billedbehandlingssoftware, videokabel og USB kabel."

Pris: 3.697 kr.
Avatar billede Condor Praktikant
07. maj 2002 - 10:38 #4
Sådan <Look> det var lige det jeg ville have :o)