Avatar billede apollo Nybegynder
13. maj 2002 - 22:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

en hurtigt en:

strSQL = "SELECT * from " & request.Querystring("kat") & " where id = " & strId3
Set rs = Conn.ExeCute(strSQL)
giver denne fejl:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers fejl '80040e14'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access-driver] Der er en syntaksfejl, fordi der mangler en operator. i forespørgselsudtrykket "id =".

/on/h_forum/ac.asp, linje 68
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2002 - 22:26 #1
Skriv en ordentlig overskrift næste gang!
Avatar billede apollo Nybegynder
13. maj 2002 - 22:26 #2
okay.. går i seng håber på et svar i morgen
Avatar billede whatever Nybegynder
13. maj 2002 - 22:27 #3
Eksterer variablen strId3?
Avatar billede rallye Nybegynder
13. maj 2002 - 22:28 #4
prøv at udskrive din strSQL og se om strId3 f.eks er lig ingenting
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. maj 2002 - 22:29 #5
det er ikke et spørgsmål om strId3 er tom - det er den! spørgsmålet er
hvorfor
Avatar billede dk_akj Nybegynder
14. maj 2002 - 07:15 #6
Hvis det, som det ser ud til, at ID er en streng/text skal du huske enkelte plinger om strengen.
strSQL = "SELECT * from " & request.Querystring("kat") & " where id = '" & strId3 & "'"