Avatar billede denner Nybegynder
19. maj 2002 - 10:11 Der er 8 kommentarer

Jeg søger en PHP Chat

Jeg søger en chat med:
optælle timer
have en slags point system
kunne skelne mellem almendelige og admin's bruger rettigheder
Jeg vil give 200 Point til den som giver mig det bedste bud...
DU Skal: Sætte chatten op for mig sætter mig ind i systemet.

Håber jeg for nogen gode tilbud
Avatar billede tipsen Nybegynder
19. maj 2002 - 10:12 #1
Prøv Sharksforum... - det er til arbejdsopgaver...
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. maj 2002 - 10:14 #2
213243 er lukket.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. maj 2002 - 10:41 #3
jelzin101 >> det var sørme hurtigt. flot.

denner >> En chat er et rimeligt stort og kompliceret program og du lærer ikke en bønne af at få andre til at lave den for dig. Hvad med at starte med noget enklere som en tæller eller en tagwall. det er gode startprojekter.
Avatar billede denner Nybegynder
19. maj 2002 - 11:09 #4
Tak, For hjælpen....
Men jeg kan ikke rigtigt komme igang :(
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. maj 2002 - 11:21 #5
gør evt ligesom manon http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=manon&option=22

han har købt hæftet "start på PHP" fra IDG forlag og nu går han systematisk alle eksemplerne igennem for at lære det. Med lidt støtte her fra eksperten når han har brug for det.

Det er en god måde at komme igang. ( du kan evt følge med i hans php-spørgsmål så du ikke behøver oprette så mange selv :-))

mvh JakobA
Avatar billede denner Nybegynder
19. maj 2002 - 16:30 #6
Hmm Hvor meget koster den bog ?

/Denner
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. maj 2002 - 16:41 #7
Det er et af deder hæfter mange supermarkeder har i en stander. etsted under 100 kr.

der er også en del gratis artikler på fx www.script.dk delve bibelen på http://www.php.net/manual/en/ (men den er mere til at slå op i)
Avatar billede bromer Nybegynder
19. maj 2002 - 17:02 #8
Når du skal begynde på PHP skal du bare rode nogle kodeeksempler igennem, så du får styr på basic. Når det er klaret kan du læse nogle specifikke artikler om, hvordan du bliver haj inden for et bestemt område....

/Rune