Avatar billede pnr Nybegynder
20. maj 2002 - 14:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvordan instilles programmet Zein-stein?

Jeg har dl programmet Zein-stein for at konvetere mine video optagelser til divX, men jeg syntes ikke resultatet er for godt. Der er så mange instillings muligheder, så det kan være jeg kan lave det bedre hvis jeg viste hvordan det skal sætte op?

Jeg har også et andet problem, for efter ca 2 min konvetering laver den bare still billede af resten af filmen!

Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede hermandsen Juniormester
21. maj 2002 - 20:37 #1
Brug VirtualDub!!!
Avatar billede rallye Nybegynder
21. maj 2002 - 20:38 #2
Jeg har lige forhørt mig lidt blandt "gutterne".
Det lader til at programmet "virtualDub" løser problemet.
Jeg har ikke selv prøvet det endnu, men er ved det.
Jeg hentede en version 1.4.10 på http://www.divx.com/products/product_list.php?page=2&start=5&typeid=7
/Rallye
Avatar billede pnr Nybegynder
21. maj 2002 - 20:50 #3
jeg kan ikke åbne filen i virtualDub!
Avatar billede pnr Nybegynder
21. maj 2002 - 20:54 #4
jeg har rippet det vi Adobe premiere i avi format
Avatar billede hermandsen Juniormester
21. maj 2002 - 20:56 #5
>>pnr
Hvilket format er din video i? Altså den du prøver at loade ind i VirtualDub?
Avatar billede hermandsen Juniormester
21. maj 2002 - 20:56 #6
Kan du ikke bare sætte Adobe Premiere til at gemme den i et andet AVI-format? Det må da være muligt! Alt andet vil da være en omvej!
Avatar billede pnr Nybegynder
22. maj 2002 - 20:59 #7
Efter hvad jeg kan finde ud af kan den ikke gemme i et andet format :-( Der må da være nogle der har prvet at konvetere fra DV til divX
Avatar billede pnr Nybegynder
26. juni 2002 - 06:06 #8
Jeg lukker det her spørgsmål da jeg stadig ikke er kommet vidrer