Avatar billede flemming-s Nybegynder
20. maj 2002 - 20:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook adr og tlf. filer til ny PC IKKE Outlook EXPRES !!!

Jeg har købt ny PC og skal have overført mine almindelige adr. og tlf. adr. (ikke email adr) fra min gamle PC til den nye.

Er det rigtig at jeg bare skal slette den nye outlook2000/outlook/outlook.pst fil, genstarte og programmet  vil automatisk finde den gamle fil jeg har til at ligge på G drevet.

På forhånd tak for hjælpen!!
Ps. Det er faktisk planen at installere Offices XP men kan jeg med fordel gøre det før jeg gør ovenstående ? og er der evt. nogle problemer ved at gøre det sådan ?
Avatar billede rallye Nybegynder
20. maj 2002 - 20:33 #1
Jeg gjorde det at jeg efter installation af Outlook på ny maskine, slettede den default pst den laver (mens Outlook var lukket) hvorefter jeg kopierede min gamle pst fil over hvor "default" filen lå. (Den skal jo ligge under din bruger gætter jeg på - søg efter den).
Alternativt kan du vælge at importere den gamle:
Files->import and export->import from another program or file

Jeg tror ikke det betyder noget om du gør ovenstående før eller efter installation af XP oveni.
Avatar billede flemming-s Nybegynder
23. maj 2002 - 18:58 #2
Det var ganske let at impotere de gamle adr og tlf nr!!
Files->import and export->import 'fra et andet program eller andet fil'
derefter fant jeg min gamle *.pst fil på mit gamle drev
Data/outlook2000/microsoft/outlook :o)

Opsætning, altså de gamle kategorier mangler jeg dog stadigt at få på plads Nogen Bud ?
Avatar billede flemming-s Nybegynder
23. maj 2002 - 19:04 #3
ups gammel kalender,noter og opgaver hvordan impotere jeg dem ?
og som sagt indelingen (opsætingen) af min adr bog ?
Avatar billede flemming-s Nybegynder
25. maj 2002 - 15:02 #4
gammel kalender,noter og opgaver hvordan impotere jeg dem ?
og som sagt indelingen (opsætingen) af min adr bog ?
jeg opretter et spøgrsmål om dette

Tak for hjælpen