Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2002 - 21:08 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

1. stk. grafik til hjemmeside ønskes

Højde : 76px Bredde 147px.

Tekst: Webkurs (ikke dominerende).

Der må gerne tages udgangspunkt eller bygges videre på nedenstående eksempel.
Dog skal det grafisk fremstå mere prof.

http://dgl.microsoft.com/previews/j019/j0198613(p).gif
Avatar billede rallye Nybegynder
21. maj 2002 - 21:19 #1
http://hn-software.dk/webkurs1.jpg ?
(jeg turde ikke bruge Microsofts produkt-logo :-) )
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2002 - 21:25 #2
hmmmm Tekst: Webkurs (ikke dominerende).

Det er også for mørkt.
Budskabet kommer heller ikke med.

Men tak for forsøget.
Avatar billede rallye Nybegynder
21. maj 2002 - 21:25 #3
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2002 - 21:34 #4
rallye>Du er hermed udelukket fra dette indlæg.
Først skriver du at du ikke vil benytte Microsoft's billede (hvad heller ikke er meningen da det kun skal benyttes til inspiration) og herefter leverer du 2 stk. ulovlige billeder:

http://images.google.com/images?q=puzzle&ie=UTF8&oe=UTF8&hl=da

Og skriver Webkurs henover.
Avatar billede rallye Nybegynder
21. maj 2002 - 21:37 #5
du bliver nok hurtigt sur hva
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2002 - 21:38 #6
rallye>Ja gu bliver jeg sur. Der er jo ophavsret på de billeder. Jeg har anmeldt dig til CoAdmin. Så må de kigge på sagen.
Avatar billede rallye Nybegynder
21. maj 2002 - 21:42 #7
Utak er verdens løn, mange tak!
Jeg ville jo egentlig bare hjælpe, men hvis det går dig sådan på, så beklager jeg.
Avatar billede dmcn Praktikant
21. maj 2002 - 21:48 #8
rallye : Du må hjertens gerne hjælpe, men du risikerer at bringe schulze i alvorlige problemer ved at benytte ophavsretsligt beskyttet materiale. Han risikerer jo, at den rigtige ejer af billederne kommer med sagsanlæg og hele maskineriet om ½ år, og jeg tror næppe de hopper på den med, at han fik en anden til at lave det.

Moralen: Brug ikke ting, der ikke er Jeres egne, når andre giver point for et brugbart resultat - og dermed også et lovligt resultat.
Avatar billede dmcn Praktikant
21. maj 2002 - 21:48 #9
Og så skal vi måske lige huske:
- n0rmality, coadmin
Avatar billede rallye Nybegynder
21. maj 2002 - 21:51 #10
Jeg er helt enig og beklager mange gange.
Jeg havde ikke set webkurs.dk inden jeg lavede noget for sjov. Jeg troede det var til en "amatør" som var ligeglad.
Jeg trækker hermed mine indlæg tilbage.
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2002 - 21:53 #11
rallye>Der er da vist kun en amatør her.
Ja, det var ikke flink sagt, men jeg er virkelig gal.
Avatar billede rallye Nybegynder
21. maj 2002 - 22:00 #12
hvis du vil kan du skrive til rallye@hn-software.dk så vi kan blive venner igen uden at genere andre her på siten. Måske du skulle oprette dette spørgsmål på ny hvis man kan det.
Avatar billede robach Nybegynder
21. maj 2002 - 22:14 #13
lol
Avatar billede robach Nybegynder
21. maj 2002 - 22:15 #14
rallye> den er vist svær at redde....
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2002 - 23:16 #15
//Grundet rallye's indlæg i dette spørgsmål lukkes det og et nyt oprettes.
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2002 - 23:19 #16
Nyt spørgsmål oprettet her:

http://www.eksperten.dk/spm/214455