Avatar billede timtoolman Nybegynder
22. maj 2002 - 13:27 Der er 15 kommentarer

Tøser på IRC

Er gået igang med en rapport over kommunikation på nettet via Instant Messageing, chat, mail m.m. Og ville egentlig gerne snakke med nogle unge (danske) piger, der holder til på IRC, men indtil viderer har jeg ikke kunne finde nogle porpulære kanaler...

Nogle der kan give mig et 'fif'...?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. maj 2002 - 13:28 #1
en rapport, yeah right ;)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
22. maj 2002 - 13:33 #2
Den var god timtoolman :)

Mener du det eller vil du bare i kontakt med nogle piger?
Avatar billede askhoej Praktikant
22. maj 2002 - 13:35 #3
Jeg er sjovt nok igang med en ligende rapport, så hvis der skulle være nogen friske pigebørn der ude - så skal i ikke holde jer tilbage ;-)
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. maj 2002 - 13:38 #4
Nu KAN det jo være en ny måde at forsøge at score på, men forespørgslen KAN også være reel nok.

Hvor gamle må de "unge (danske) piger være, timtoolman? Over eller under 15? :o)
Avatar billede ducks Nybegynder
22. maj 2002 - 13:42 #5
femten, friske og frække ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. maj 2002 - 13:43 #6
hop på Undernet og besøg #partyline eller #danmark - der findes med garanti personer i den målgruppe :)
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. maj 2002 - 13:44 #7
Hvad med drengene? Er det interessant at få kortlagt deres adførdsmønster? :o)
Avatar billede eflow Nybegynder
22. maj 2002 - 14:24 #8
steen>> nej vi er jo bare nørder ? lol .... ja hvad med drengene, dem har du fået dækket ?
Avatar billede hologram Nybegynder
22. maj 2002 - 16:45 #9
Hvad med opasia? :)
Der er da en del piger i mange aldre ;)
Avatar billede eflow Nybegynder
22. maj 2002 - 18:58 #10
på irc hænger the real geek girls ud, brug da ofir, jubii chat osv....det er der alle de popsmarte poptøzer hærger .... lol :p
Avatar billede cpjg Nybegynder
22. maj 2002 - 21:59 #11
Velkommen i klubben :)
Endelig en mere der kun har snakket med det modsatte køn i et chat-room.

Brug, som eflow siger, Ofir.dk er det perfekte sted.
Avatar billede eflow Nybegynder
22. maj 2002 - 22:03 #12
cpjg>> jeg chatter skam ikke på ofir, og har aldrig gjort det....føj, men en af mine venner gør det, og han score faktisk damer derinde .....tsk tsk tsk :p
Avatar billede lee Nybegynder
23. maj 2002 - 17:40 #13
timtoolman>> **G** den var ny!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:58 #14
lukketid?!
Avatar billede steen_hansen Forsker
05. august 2003 - 16:07 #15
Lukker du, Tim?