Avatar billede profy Nybegynder
22. maj 2002 - 19:27 Der er 30 kommentarer

Bræk en arm?

Hvordan brækker man nemest en arm?
Avatar billede wanix Praktikant
22. maj 2002 - 19:29 #1
Vil du også pjække fra idræt imorgen??? ; )
Jeg væltede på rulleskøjter, og fik armen om bag på ryggen!
Avatar billede kamph Nybegynder
22. maj 2002 - 19:30 #2
ligger arm med min klassekammerat. Han har lige brækket armen på en anden af mine klassekammerater.
Men man kan også vælge en anden metode. Prøv at stå på mål når tøzerne i brøndby spiller fodbold. Min veninde er målmand, og hun har lige brækket armen for 27 gang på de få år jeg har kendt hende...
Avatar billede kamph Nybegynder
22. maj 2002 - 19:31 #3
Ligger arm med min klassekammerat. Han har lige brækket armen på en anden af mine klassekammerater.
Men man kan også vælge en anden metode. Prøv at stå på mål når tøzerne i brøndby spiller fodbold. Min veninde er målmand, og hun har lige brækket armen for 27 gang på de få år jeg har kendt hende...
Avatar billede askhoej Praktikant
22. maj 2002 - 19:31 #4
I mine unge dage løb jeg ned af en rutschebane men kunne ikke nå at stoppe før legehuset, hvilket resulterede i en brækket arm. Så den metode kan jeg da anbefale :-)
Avatar billede kamph Nybegynder
22. maj 2002 - 19:32 #5
Klods! *G*
Avatar billede jelzin101 Praktikant
22. maj 2002 - 19:33 #6
find en rockerborg og begynd at vælte deres MC'er
Avatar billede askhoej Praktikant
22. maj 2002 - 19:34 #7
jelzin101 >> det var vist kun armen han ville have smadret!
Avatar billede wanix Praktikant
22. maj 2002 - 19:34 #8
HA HA >> jelzin101
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
22. maj 2002 - 19:44 #9
hmm..hvis det til skåskamp, skal du nok tage et knowjern om hånden..slå ham ned..for det meste vil hans ansigt dreje  90 grader mens kroppen er normal...hans krop vil derefter følge langsomt med, men han vil forhåbentlig lande direkte på skulderen og brække armen..

flere af disse tricks på www.jihad.subnet.dk

ej..bare en joke..ved ik engang om noget af det passer
Avatar billede eflow Nybegynder
22. maj 2002 - 19:44 #10
jelzin101>> hvis han bare skal pjække kan det vidst ikke betale sig, istedet skal du nok bare gå ned og be dem om at brække den ? er bare ikke sikkert at den  bliver hel normal ...
Avatar billede runeevers Nybegynder
22. maj 2002 - 19:47 #11
Bare hold fast i et bord med udstakt arm, og få en til at knalde dig en med at bat lige på albuen.

Det burde virke. Må man spørge hvorfor fanden du skal have knækket din arm? (Eller det er måske ikke din egen?)
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
22. maj 2002 - 19:49 #12
næh..min teknik passer sku....

min ven blev slået i hovedet i et diskoteks slagsmål...

nu er du kampklar......spark røv!!!!!
Avatar billede runeevers Nybegynder
22. maj 2002 - 19:57 #13
funkey > Ja men hvad hvis han ikke har et knojern?

Så er det sqda nemmere med en fastalavnskølle.
Avatar billede ducks Nybegynder
22. maj 2002 - 20:01 #14
hmm hvilken idræt taler vi om siden det er så slemt? Gymnasieeksamen?
Avatar billede cpjg Nybegynder
22. maj 2002 - 20:02 #15
Fedt spørgsmål.. fede svar!

"Det burde virke. Må man spørge hvorfor fanden du skal have knækket din arm? (Eller det er måske ikke din egen?)" LOL
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. maj 2002 - 20:49 #16
Hvis spørgsmålet går på hvordan man knækker andre menneskers arme må det betegnes som et ulovligt spørgsmål. Spørger og svarere skal slettes.

JELZIN101 >> Gør din pligt :-)))

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. maj 2002 - 20:51 #17
PS: læs din fysikbog. afsnittet om kraftens arm.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
22. maj 2002 - 22:25 #18
jakoba>> ;)

- btw. tilykke med de + 100.000 !!!!

/*jelzin
Avatar billede jelzin101 Praktikant
22. maj 2002 - 22:28 #19
*  *  *  *  *
    |  |  |  |  |
    |~~~~~~~~~~~~~|
    |~~~~~~~~~~~~~|        -------------------
^ skulle ligne en lagkage ^ ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. maj 2002 - 22:42 #20
profy, dette er en liste over samtlige spørgsmål du har stillet på Eksperten:

http://www.eksperten.dk/spm/181762
http://www.eksperten.dk/spm/182681
http://www.eksperten.dk/spm/182713
http://www.eksperten.dk/spm/182771
http://www.eksperten.dk/spm/182926
http://www.eksperten.dk/spm/182993
http://www.eksperten.dk/spm/183249
http://www.eksperten.dk/spm/183591
http://www.eksperten.dk/spm/190381
http://www.eksperten.dk/spm/214835

Ikke i ét eneste tilfælde har du accepteret de svar du har fået. Der sidder en masse folk der har gjort et stykke arbejde for at besvare dine spørgsmål. Det er bestemt ikke i Ekspertens ånd at ignorere disse.

Du får hermed 24 timer til at få afsluttet dine åbenstående spørgsmål. Sker det ikke, vil din profil uden yderligere varsel blive deaktiveret.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. maj 2002 - 22:43 #21
glemte lige... NanoQ/coadmin
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. maj 2002 - 22:47 #22
Desuden er brugeren Orbiz også registreret på din computer - kan du redegøre for det?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. maj 2002 - 22:48 #23
Sorry... Orbiz er ikke aktiv... jeg mener brugeren Circles
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
22. maj 2002 - 22:48 #24
nanoq>>God detalje at glemme :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. maj 2002 - 23:24 #25
Time's up... brugeren deaktiveres.
Avatar billede sleever Nybegynder
29. marts 2007 - 21:27 #26
Øv bøv
Avatar billede jakoba Nybegynder
29. marts 2007 - 23:03 #27
Det er ikke bare et spørgsmål om at brække den nemmest. Mon ikke du ønsker et brud der heler rent og rimeligt hurtigt.

Det skulle så være enten midt på overarmen, eller også en enkelt af underarmsknoglerne (men det er ikke så nemt at arrangere) så lad os tage overarmen.

Du ønsker næppe en masse skade på blodårer og muskler så lad os tage 3 jernstænger med et mogenlunde blødt overtræk (læder, hårdt skum) så de får tid til at smutte af vejen. 2 af stængerne fæstes vandret med ca 15 cm imellem og den tredie fæster vi midt imellem i den ene ende. Du lægger overarmen indover (over de 2 og under den tredie), hvorefter en hjælper trækker nedad i den frie ende af den tredie stang.

Du må være forberedt på at det nok gør lidt ondt ;-))

mvh JakobA
Avatar billede sleever Nybegynder
18. juni 2007 - 23:57 #28
wtf?
Avatar billede kiax0626 Nybegynder
02. juni 2012 - 18:43 #29
jeg vil bare have opmærksomhed vi har lige fået en ny pige hun er ret ireterene og så vil jeg bare prøve det
Avatar billede kiax0626 Nybegynder
02. juni 2012 - 18:48 #30
hey alle sammen jeg prøver og prøver på at få min ankel forstuet eller mit håndled men det virkker ikke og det vil heler ikke brækkes hvad skal jeg gøre jeg vil prøve det:-)))