Avatar billede denner Nybegynder
23. maj 2002 - 15:21 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvad er det for en fil ?

Jeg har en fil der hedder .ISO  Til sidste
hvad er det for en fil ?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. maj 2002 - 15:23 #1
hvad hedder den til fornavn ?
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2002 - 15:24 #2
Det er en cd der er lavet som et image. Man bruger et brænderprogram at lægge det .ISO image på en CD og så skulle den gerne køre.
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
23. maj 2002 - 15:24 #3
Noget til din CD-brænder :D
Avatar billede mr-bob Nybegynder
23. maj 2002 - 15:24 #4
hvor har du fået den fra?
Avatar billede the-machine Nybegynder
23. maj 2002 - 15:25 #5
Jeg vil næsten tro det er en imagefil af en slags. klar til at brænde eller noget
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
23. maj 2002 - 15:26 #6
Du kan også downloade det gratisprogram, isobuster, hvorefter du kan kører det filen indeholder lokalt (uden at brænde den) - under forudsætning af at det ikke er en pirat-fil, naturligvis.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
23. maj 2002 - 15:27 #7
hvor har du fået den fra?
Avatar billede denner Nybegynder
23. maj 2002 - 15:28 #8
Kan godt sige det..... Det er Windows XP.....
Jeg har downloadet (Fy fy)
Hva dsiger du at jeg skal gør, Jeg har et brænderprogam?
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
23. maj 2002 - 15:28 #9
Damn... hvor er Eksperten.dk langsom! :)

Da jeg skrev, var der ikke nogle andre der havde skrevet! hæhæ
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
23. maj 2002 - 15:31 #10
Uha... det vil jeg ikke sige her, hvis jeg var dig....
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
23. maj 2002 - 15:31 #11
...Når det er pirat software bedes du øjeblikkeligt lukke dette spm, da det er i mod reglerne på eksperten!!
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
23. maj 2002 - 15:36 #12
..nope - du er allerede anmeldt til co-admins..

Grunden til dette er ikke at folk er duksedrenge, men det er vigtigt for eksperten.dk, at sitet bliver betragtet, som et seriøst og lovlydigt sted, og ikke en samling hackere og andre med lyssky forretninger..

Er siden ikke "reel" er det udhulende for sponsormulighederne, og dermed ikke nogen eksperten.dk - med andre ord.

stop med ulovlige spm. det ødelægger det for os alle
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. maj 2002 - 15:54 #13
johnschmidt har sagt hvad der er at sige. Derfor vil jeg ikke kommentere yderligere :)

NaonQ/coadmin