26. maj 2002 - 17:11Der er
5 kommentarer og 1 løsning
outlook lukker med det samme
Hej sperter!
Jeg har lige været ved at opdatere office 2000.... da den spurgte efter office cd 2, kunne jeg af gode grunde ikke sætte denne i, da jeg kun har cd 1. men siden det har jeg ikke kunne åbne outlook, uden at den med det samme lukker ned igen........
mystisk, mystisk. jeg kan ikke engang nå ind at ændre i nogle opsætninger, inden den allerede er lukket ned... aaarrrggghh
Prøv at gå ind i registrerings-databasen under HKEY_LOCAL_MACHINE, dernæst SOFTWARE dernæst MICROSOFT og til sidst OFFICE. Under MAppen OFFICE finder du forskellige undermapper, bl.a nogle der hedder 8.0 eller 10.0 osv. I disse mapper ligger indstillinger for programmet. Du kan roligt slette dem uden det medfører tab på nogen måde. Efter du har slettet mapperne genstarter du maskinen, og dit Outlook vil være tilbage til udgangspunktet. Du kan vælge kun at slette mappen indeholdende info om Outlook, der er ingen grund til at slette helle Office mappen hvis andre office produkter fungere fint på din maskine.
løsningen var at slette outlook 2000, og installere outlook xp.....
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.