Avatar billede duppe Nybegynder
29. maj 2002 - 11:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

dvd - kan den afspille film?!?

Hej

har lige købt en sony dvd til computeren, nu kommer et kloge spørgsmål, hvordan får jeg den til at afspille film, kan det klares softwaremæssigt (hvilket prog.) eller hvad?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. maj 2002 - 11:55 #1
Avatar billede staz Nybegynder
29. maj 2002 - 11:56 #2
Du skal have et program som kan afspille DVD-film. Somregl følger det med drevet når du køber det, ellers kan du nok finde det som freeware på www.download.com ;o)

---- Staz ----
Avatar billede stomper Nybegynder
29. maj 2002 - 12:00 #3
du skal bare bruge et dvdafspilnings program som f.eks. Cyberlink Powerdvd kig ind på www.download.com der kan du måske finde noget andet ligeså godt.
Avatar billede staz Nybegynder
29. maj 2002 - 13:15 #4
Stomper... prøv lige at se mit indlæg!!!
Avatar billede duppe Nybegynder
29. maj 2002 - 13:37 #5
feedest takker
Avatar billede staz Nybegynder
29. maj 2002 - 13:49 #6
Det var så lidt... :o)