Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
04. juni 2002 - 01:12 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg få mere for pengene? (bærbar)

http://edbpriser.dk/computere/notebook-top10.asp?ID=1464577894

(hvor) kan jeg få mere computer for pengene?

jeg vil gerne have et kendt mærke (læs: ikke noname!)
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2002 - 01:20 #1
Mener www.morgen.dk har nogle fine tilbud pt.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2002 - 01:20 #2
Kig under notebook.
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
04. juni 2002 - 01:22 #3
Den må ikke koste over 13.000,-

jeg regner med at opgradere til 256RAM
Avatar billede mcfrede Nybegynder
04. juni 2002 - 08:10 #4
Jeg ved godt, at det vil sprænge dit budget, men lige for tiden får du ikke en notebook med et højere pris/ydelses-forhold end den bærbare Aldi sælger!
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
04. juni 2002 - 10:36 #5
Problemet med Aldis er at den kun han holde på strømmen i et par timer.
Det er ikke en mobile CPU, så detfor bliver den også meget tung, og meget meget varm. Godt nok er den hurtig, men den har - efter min mening - for bange bagdele.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
04. juni 2002 - 10:41 #6
hmm den holder strøm i 2½ time, den bliver ikke varm.. og det med mobile cpu er da rart nok, fordi så yder den fuldt ud hele tiden..
Avatar billede mcfrede Nybegynder
04. juni 2002 - 10:47 #7
Jeg har også købt sådan én, og jeg er fuldt ud tilfreds, den vejer dog lige under 3,5 kg (vejede den på køkkenvægten i morges)! Varme er heller ikke noget problem for mig, og det er vist de færreste der har brug for at kunne arbejde mere end 2 timer uden at kunne kome i nærheden af en stikkontakt!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
04. juni 2002 - 11:23 #8
2½time.. hehe.. den kører bare godt, og den er stabil!!
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
04. juni 2002 - 14:56 #9
Jeg tar det i mig igen - jeg har jo ikke prøvet den.

Men tilbage til spørgsmålet:

Hvad kan jeg få at bærbar for 13.000 ? (incl brænder og netkort)
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2002 - 14:59 #10
Avatar billede mcfrede Nybegynder
04. juni 2002 - 16:15 #11
For 13.000,- er den du har fundet vist et godt bud (men ville personligt låne 2K mere og købe aldi's)
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2002 - 16:30 #12
mcfrede>Jeg kan bare ikke forestille mig at en butiksansat i Aldi har tjek på de evt. problemer der måtte opstå.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
04. juni 2002 - 16:54 #13
mcfrede -> De var udsolgt over det meste af landet 9min efter at aldi åbnede så den er UMLIG At få fat på

Schultze -> der er 24timers hotline fra medion - firmaet der levere den. Hvis den fejler noget så kommer de dagen efter og henter den, og bringer den igen når det er lkøst.. Så kom ikke og sig at du ikke får hjælp på dine problemer
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2002 - 16:58 #14
djeclemen>Ja, hotline. Men hvad hvis der er noget galt med den som ikke kan løses over hotline.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
04. juni 2002 - 17:13 #15
ja så kommer de jo ex. og henter den dagen efter og kigger på den!