Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
06. juni 2002 - 19:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Database til Datingsite ??

Hej, Jeg har brug for en database til en datingside, det første udkast til et layout kan ses her, (http://www.geocities.com/testdating/)
men det skal nok piftes op så det passer til en datingside *s* (der må gerne rettes på farverne.

Det behøver ikke at være alt det som er på menuen,
da det bliver en nystartet datingside, den kan jo oxo udbygges senere *LOL*

Sidens navn skal være Dandating.

En vigtig del af spørgsmålet er, hvor meget skal du/i have for at lave en database til
denne side (gerne ret billigt, kan være brugt), kan det gøres for max 1000 kr. ???

Kig på siden og giv jeres mening, om alt vedr. siden.
Avatar billede terry Ekspert
06. juni 2002 - 19:54 #1
hvorfor1900>I dont understand why you have given 200 points in another question when your still looking for an answer?
and I dont understand why you can give 200 points for a couple of links and only 105 here!

Something else! Thís category is Access (databases) and your asking for someone to make a complete system. You can maybe get help to your database but thats going to cost you more than your 1000 kr. just for an analysis! Then your going to have to get someone to program it all for you and that would be easier in the ASP category!

Have you any idea as to how much work would be needed to design  a database? Your 1000 kr. would be used just analyzing the
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
06. juni 2002 - 20:41 #2
I dont have more points, i gave 100 point to 2 users in one of the other questions, and the other question i got many replys, but nothing useful, then i think, maybe i dont have given information enough to get the right help, but i add 5 point everyday *LOL*

Okay i move the queestion, to ASP.
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
06. juni 2002 - 20:41 #3
Jeg flytter spørgsmålewt til en anden kategori.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
06. juni 2002 - 21:26 #4
hvorfor1900 >> LoL... Tror godt terry kan læse dansk :D
Avatar billede terry Ekspert
06. juni 2002 - 21:34 #5
Ja! det kan jeg godt, og hvis ikke det skal gå alt for hurtigt kan jeg også skriv på dansk!
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
07. juni 2002 - 14:09 #6
taskmgr>> Hvorfor har terry så KUN skrevet til mig på engelsk hele tiden, indtil nu ???

Og JA, jeg kan oxo godt lidt engelsk, men ikke meget, og derfor KAN JEG IKKE lave databaser *LOL*