Avatar billede coldshadow Nybegynder
10. juni 2002 - 09:33 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Strøm ?

Jeg har kigget på det forskellige hardware også har jeg set et sted hvor der står ved en enhed under fanbladet strømforsyning - "Tilad computeren at slukke denne enhed for at spare strøm"

Hvordan kan jeg gøre sådan i WinXP at alle de enheder der har det der ved sig, at slå det fra på samme tid ?

Jeg vil ha det gjort fordi jeg har et Tiscali ADSL Moedm som osse hedder Eicon Diva ADSL USB den enhed sluger så meget strøm at den lukker mine strøm porte ned og det sker kun i XP alle andre OS virker det fint i så der må være et eller andet jeg kan gøre for at få den til at lade være med det for hvis jeg tager mit Modem ud så virker det fint ?

Plz.. Help Me!

-/-Cold Shadow-/-
Avatar billede coldshadow Nybegynder
10. juni 2002 - 09:36 #1
Jeg kommer tilbage om en halv time og ser på hvordan mit spm. har udviklet sig :)
Avatar billede microtec Nybegynder
10. juni 2002 - 09:38 #2
Hvis dit modem sluger så meget strøm fra USB-porten, at den lukker porten, ville det være galt under ALLE operativsystemer.
Du ændre ikke på din hardware fordi du benytter XP.

Jeg tror du skal glemmer det med "sluger så meget strøm", for det er en blindgyde. Det er et softwareproblem, sikkert din driver.
Avatar billede coldshadow Nybegynder
10. juni 2002 - 09:52 #3
Men jeg har prøvet alle driver kan du finde en som passer eller hvad ?
Avatar billede peet-49 Novice
10. juni 2002 - 09:55 #4
Der har været flere med samme problem USB ADSL modems, det er driverne, der ikke kører rigtigt til XP, jeg ved andre har fået skiftet modem for det samme. Det er sikkert også dit problem.
Avatar billede coldshadow Nybegynder
10. juni 2002 - 09:57 #5
eller kunne det være en driver til et andet Hardware på min puter end lige til mit modem ?
Avatar billede microtec Nybegynder
10. juni 2002 - 10:01 #6
Det er med 100% sikkerhed ikke et problem med for lidt strøm, der kun viser sig når du kører XP.
Avatar billede peet-49 Novice
10. juni 2002 - 10:04 #7
Ring til Tiscali og forklar dem problemet, du er ikke den eneste, der har problemer med deres modem til XP, så de ved sikkert, hvad du ellers skal bruge.
Avatar billede coldshadow Nybegynder
10. juni 2002 - 10:04 #8
okay.... Hvordan kan jeg så mon få det til at virke ?
Avatar billede microtec Nybegynder
10. juni 2002 - 10:12 #9
Så vil jeg også svare :o)
Avatar billede microtec Nybegynder
10. juni 2002 - 10:12 #10
...en gang til.
Avatar billede coldshadow Nybegynder
10. juni 2002 - 10:14 #11
det som er det meste mærkelige af det er at min USB mus bliver osse sidt af eller skal man sige fryser
Avatar billede jesper_k Nybegynder
10. juni 2002 - 10:23 #12
Kunne det tænkes det måske var dine USB drivere.. Når din mus og falder fra!!??
Avatar billede coldshadow Nybegynder
10. juni 2002 - 10:35 #13
men hvor finder jeg nogen nye drivers til min USB Porte ???
Avatar billede jesper_k Nybegynder
12. juni 2002 - 07:57 #14
På dit motherboards hjemmeside..