Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 10:23 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

Point til m-lab

Hermed point fra http://www.eksperten.dk/spm/219802

Resultatet er rigtig godt. Tusind tak for hjælpen :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 10:26 #1
microtec> hmm... du efterlyste et program for 30 point - og nu afsætter du 200???
Desuden kan jeg ikke se m-labs løsning? Den skal jo være frit tilgængelig.
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 10:30 #2
john_stigers >> Skal vi evig og altid have brog på Eksperten?
Du brokker dig allerede 2 1/2 minut efter dette spørgsmål er oprettet.

Det er ikke lykkedes at finde et program.
Manden har udført et stykke arbejde for mig.

Jeg skal gerne sende mit logo til dig og alle andre, der gerne vil have det (hvad I så vil bruge det til).
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 10:37 #3
microtec> brokker mig??? Det er DIG der er på kanten af det lovlige på eksperten - ikke mig.
Desuden er der ikke tale om et logo men en konvertering af WMF-format til TTF-format.

#Jeg mangler et lille program, der kan konvertere en vektorbaseret Windows Meta File (WMF-format) til en TrueType font (TTF-format)."
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 10:38 #4
Har anmeldt dig så en anden coadmin  også kan kigge på dit spørgsmål.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. juni 2002 - 10:41 #5
Der må ikke gives point for løsninger som ikke er tilgængelige for alle brugere af Eksperten. -taget direkte fra regelsættet. - Så jeg tror ikke der er så meget at rafle om.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 10:45 #6
john_stigers >> Du er sgu den dummeste co-admin på Eksperten (ja, undskyld at jeg bliver personlig).

Du laver gang på gang rav i den med dit brok. Din funktion som co-admin er at sikre ro og orden. Du vil helst det modsatte.
Jeg har (igen) anmeldt dig for at skabe unødig støj.

Jeg er 2 muse-klik fra at afmelde min brugerprofil på Eksperten. Der er ikke andet end ævl og kævl, og svar-raten er efterhånden så lav at det ikke kan betale sig at oprette et spørgsmål.

m-lab >> tag dig ikke af john_stigers. Du har fortjent de point, for ingen andre har kunnet hjælpe.
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 10:47 #7
jelzin101 >> Der er ikke nogen forskel på at jeg får lavet en TrueType font og så dem, der får lavet et banner.
Min TrueType font er lige så "tilgængelig" som deres banner.

Jeg skal gerne poste min TrueType-font til alle dem der ønsker det.
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 10:50 #8
TrueType font er fremsendt til john_stigers og jelzin101
Er der andre, der ønsker den tilsendt?
Avatar billede m-lab Nybegynder
11. juni 2002 - 10:51 #9
Tjaeee jeg skal ikke ha' mere end de 30 point.

Jeg holder ikke noget tilbage. Men har ikke en site jeg kan lægge op på. Smid en mail her, så skal I få den at se.

Herregud john.stigers der blev stillet et spørgsmål, jeg gav et svar.
Det var et spændende eksperiment som lykkedes. Nu ved vi at tilfældig vektorgrafik kan blive til en font, og alle bør være glade.., i værste fald ligeglade. Alt andet må give klemte fødder!
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 11:05 #10
Jeg ville give 30 point for et simpelt link til program. Havde forventet at det var lige til.

Jeg udlovede faktisk også 100 point i http://www.eksperten.dk/spm/222253 for at få konverteret mit logo. Der kom ingen løsning.

m-lab er den eneste, der er kommet med en løsning. Han har desuden brugt sin fritid på at løse et problem for mig. Jeg kan ikke se noget galt i 200 point, når der ikke er kommet et eneste løsning (det har nok ikke været så let).

Er der problemer i at m-lab får sine fortjente point, har Eksperten omgående en bruger mindre (det tynder ud på top-100).
Avatar billede gretaj Nybegynder
11. juni 2002 - 11:19 #11
microtec, jeg vil gerne ha´din TrueType font, og takker på
forhånd:-))))
Hej fra gretaj
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 12:30 #12
microtec din lille skid. Hør nu her: du udlover 30 point for en udført opgave, lukker da der ingen svar kommer. Så får du svar efter det er lukket - det er også ok, men i MIN forståelse af eksperten.dk er løsninger der kommer EFTER at et spørgsmål er lukket, fuldstændigt gratis og der kan IKKE gives point. SLET ikke 170 point MERE end der oprindeligt blev udlovet. Kan du ikke fatte det er du sgu en af de dummeste jeg længe har mødt.

ja jeg blev personlig og er coadmin, men vil IKKE finde mig i at blive svinet til når kritikken er velbegrundet!!!
Avatar billede m-lab Nybegynder
11. juni 2002 - 12:37 #13
I guder.
Hvem f.... er den største s... her.

Se dog kronologien i det på http://www.eksperten.dk/spm/219802
Jeg var igang!

Det er kraftknusemig de mest fladpandede indlæg jeg længe har set. Og så ovenikøbet fra co-admins. Har I for lille en pede..? Har I et liv..?
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 12:43 #14
OK - jeg tager mine ord i mig igen - havde sgu ikke læst indholdet ordentligt - MEN! microtec burde nu slappe lidt af og prøve at forklare hvordan tingene hænger sammen i stedet for at brokke sig og kalde en coadmin dum m.m.

UNDSKYLD til microtec.

P.s. kan vi blive enige om at næste gang så slapper vi lidt af???
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 12:43 #15
det var denne kommentar far microtec jeg havde overset:

"Kommentar fra microtec
04/06-2002 09:17:25    Filer er sendt.
Vi finder ud af lidt flere point før jeg lukker :o)"
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
11. juni 2002 - 12:48 #16
ThiHi...

Ja så skete det som alle folk så længe havde forudset !.
det kom nogle ind som fik lidt magt og straks stig den dem til hovedet.

så ADVARSEL vis man nogensinde vil have et forum glem alt om points og co-admins for der skal nok gå ged i det en eller anden dag !.

/Thomas Nielsen
Avatar billede gretaj Nybegynder
11. juni 2002 - 12:49 #17
Hvorfor er folk(nogle) så misundelige så snart man gerne vil betale ordentligt for et arbejde, man er tilfreds med og ved, at den der har udført det har brugt rigtig mange timer på det. Det er vel ikke sådan, at nogle helst ser en eller anden form for en arbejdssedel, hvor alt er gjort op i kroner og ører? så og så mange point for så og så lang tid? Det er ved at være for meget med alle de brokkerier der dukker op fra tid til anden.
Det var bare det, jeg ville sige:-))
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 12:54 #18
Hold da op hvor er denne debat ved at køre TOTALT af sporet!!!

hold jer til emnet :)

microtec laver 2 ting i dette spørgsmål som er lige på grænsen:
han giver 170 point mere end det oprindeligt lyder på + han sørger IKE for at resultatet er til at finde når man vil, istedet smider han en mail-addy - han er jo ikke online 24/7 så den holder ikke.
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 13:03 #19
john_stigers >> Tillykke, det var så dråben http://www.eksperten.dk/spm/223022

Ufatteligt at du bliver ved med at være co-admin, sådan som du dummer dig gang på gang. Det er jo ikke første gang du selv opsøger problemerne, i stedet for at sørge for ro og orden.
Normalt forsøger jeg ikke at blive personlig, men her vil jeg gøre en untagelse; "idiot"
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 13:11 #20
microtec> ok - så smut. der er een her der IKE vil begræde din "afsked" med eksperten.dk

Jeg HAR undskyldt - men det er du jo ligeglad med...
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 13:23 #21
"der er een her der IKE vil begræde din "afsked" med eksperten.dk"

Ja, jeg er godt klar over at du og jelzin101 har holdt mig under obsavation, efter at jeg gjore opmærksom på jeres magtmisbrug i http://www.eksperten.dk/spm/218163
Det er næppe tilfældigt, at det netop er jer, der skaber jer over dette spørgsmål. Er det ikke tankevækkende, at der ikke er en eneste almindelig bruger, der har haft ondt i røven.

Hvad skal jeg med din undskyldning. Efter at din første påstand om regl-brud ikke holdt vand, fortsætter du jo bare med en anden ("microtec laver 2 ting i dette spørgsmål som er lige på grænsen") i din kommentar 12:54:19.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 13:27 #22
microtec> det du laver er ikke god skik på eksperten.

Nå men omtalte font ligger her: http://www.friserverplads.dk/stigers/Micrtrg_.ttf
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. juni 2002 - 13:28 #23
microtec>> Vi har ikke "holdt dig under opsyn". - du er/var ikke på nogen observationsliste el. lign. ang 218163 er sagen diskuteret med admin til mini exp. event'en der, blev john og jeg 100% berettiget og vi fik ret i at der er/var tale om regelbrud.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 13:28 #24
microtek> jag gider ikke beskæftige mig mere med dig - det var henvendt til de andre - IKKE dig.
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 13:36 #25
john_stigers >> Det er så igen en af "skikke" du selv har opfundet.

Der hidtil været kutyme at man blot kunne maile f.eks. et script til de folk, der ønskede. Jeg har flere gange tilbudt at mail min font til alle dem, der ønsker den (du har fået den).
Prøv lige at kikke over i de kattegorier, hvor folk får lavet et banner. Hvor mange af dem er tilgængelige 1 mdr. spørgsmålet er lukket? Ikke mange.

jelzin101 >> Hvis 218163 er "afgjort" forstår jeg ikke at den anmeldelse jeg lavede på jer ikke er lukket.
Avatar billede nicofrench Nybegynder
21. juli 2002 - 15:14 #26
Med fare for at blive jagtet rundt i samtlige spørgsmål jeg deltager i, vil jeg bare sige(selv om jeg er ny), at det er en ret trist udvikling, som er i gang her på sitet. Microtec har ret, og det er meget trist at se en af de meget ihærdige og seriøse brugere forsvinde.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2002 - 17:55 #27
nicofrench> til en oplysning har han ikke ret :) -og jeg vil IKKE diskutere det igen.
Avatar billede nicofrench Nybegynder
22. juli 2002 - 19:10 #28
.:: john_stigers -hvem inviterer dig til en diskution?
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. juli 2002 - 20:22 #29
dig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. juli 2002 - 20:22 #30
du - hedder det :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
11. oktober 2002 - 17:29 #31
LOL !!!

Ved ikke hvordan det skete, men jeg kom lige forbi dette spørgsmål i min færden. Nu har jeg også læst diverse links fra dette spørgsmål.

Hold da kæft hvor er nogen bare mere stupide end andre, og hermed er der ingen navne nævnt!

LOL !!!
Avatar billede resten Nybegynder
11. oktober 2002 - 18:40 #32
hehe :)
Avatar billede cdc Novice
30. oktober 2002 - 17:35 #33
Hvorfor for man drejet alle spm efterhånden i den forkerte rettning...?
Avatar billede cdc Novice
30. oktober 2002 - 17:36 #34
sorry skulle ikke være her :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. oktober 2002 - 20:59 #35
/cdc> hmmm... helt malplaceret var det nu ikke - prøv at læs debatten ;)