Avatar billede tms Nybegynder
14. juni 2002 - 14:25 Der er 1 løsning

Filter Set Configuration i Zyxel Prestige 642R

Hej !

Jeg har en Zyxel Prestige 642R ADSL router fra Cybercity. Er der nogle som kan fortælle mig hvordan man sætte et Filter op i den.

Det som jeg skal bruge er: Når jeg lukker op for en port som kunne være en pcAnywhere port, så er den jo lukket op for alle. Det som Filter skal kunne er, at det kun er en IP adresse som har adgang til den port.

Jeg ved godt at man skal lave en telnet til denne router for at kunne gøre det, men så ved jeg heller ikke mere.

Avatar billede tms Nybegynder
24. august 2003 - 19:44 #1
Lukket