Avatar billede psych0 Nybegynder
24. juni 2002 - 22:33 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

WareZ sites

Snyyyyyydt !!  Overskriften skulle bare lige loggo jer herind..  Ved godt at der er IMOD eksperten regler.. Så det er ikke warez sites det her handler om..  Men min mobil !! Og jeg gider ikke høre på dumme kommentare som er uden  for mit spm. okey..?! fint. Min mobil er sq lige blevet spæret. Jeg vil meget gerne have en åbnet igen, Men hvordan, Jeg har Sonofon abm. Men deres kundeservive har lukket for idag..  Og jeg skal bare have den lorte mobil åbnet..

Så jeg giver 200 point til ham/hende som kan åbne min Nokia 3210
Avatar billede resten Nybegynder
24. juni 2002 - 22:35 #1
Lukker du selv dette spørgsmål eller skal jeg ?
Da det er forbudt at oprette 2 af de samme http://www.eksperten.dk/spm/228431

Resten\CoAdmin
Avatar billede psych0 Nybegynder
24. juni 2002 - 22:36 #2
eh..  forbudt.. ?  hvis jeg så lukker den første spm.. ?  må jeg så beholder det her eller..
Avatar billede michael-k Nybegynder
24. juni 2002 - 22:37 #3
det er en meget sigende overskrift du har dig der :)
Prøv med  Mobil spærret  så du fri for tumper som mig. Og du vil kun få svar fra folk der ved noget om mobiltelefoner der er spærret
Avatar billede resten Nybegynder
24. juni 2002 - 22:37 #4
Nope luk det her ved at lave et svar som du selv accebter.
Det er reglerne :-)
Avatar billede wanix Praktikant
24. juni 2002 - 22:37 #5
Prøv at vent til imorgen, så kan det være, de gider åbne den.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
24. juni 2002 - 22:40 #6
Ok, lidt underligt, du gider ik høre kommentarer uden for dit spm, men hvorfor opretter du så et spm med en titel der er ude for dit spm?....
DOOH
Avatar billede resten Nybegynder
24. juni 2002 - 22:42 #7
Lukker du det her som jeg bad dig om eller skal jeg lukke det ?
Avatar billede blood Nybegynder
24. juni 2002 - 22:42 #8
Er da ikke så svært. :o)

Ring: 72129977
Følg vejlledningen i røret.

Koden på SamtaleMax plejer at være de sidste 4 sifte af puk koden
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. juni 2002 - 22:43 #9
Hvis din telefon er blevet spærret af Sonofon, er det kun Sonofon der kan og må åbne den igen. Så du er nødt til at vente til du kan fange deres kundeservice.

NanoQ
Avatar billede psych0 Nybegynder
24. juni 2002 - 22:46 #10
blood>    skal jeg så ringe fra mobilen eller..  For den er jo spæret..
Avatar billede cdc Novice
24. juni 2002 - 22:47 #11
køb et taletidskort på tanken
Avatar billede resten Nybegynder
24. juni 2002 - 22:47 #12
Prøv at se om du ikke kan sende en mail til dem nu da du jo er på nettet.
http://www.sonofon.dk/index.asp
Avatar billede resten Nybegynder
24. juni 2002 - 22:48 #13
Der kan du også finde et nummer du kan ringe på *GG*
Avatar billede blood Nybegynder
24. juni 2002 - 22:48 #14
psych0 >> Når du ringer fra telefonen får du den besked med at du har nået dit loft med SamtaleMax.

Så får du nogle valg mulighedder. Der skal du vist trykke på 4

Men du kan også ringe fra en anden telefon.
Avatar billede psych0 Nybegynder
24. juni 2002 - 22:49 #15
nanoq>  man plejer da at kunne gøre det ved hjælp af selvbetjening..
Avatar billede psych0 Nybegynder
24. juni 2002 - 22:50 #16
resten>  hehe så sjov at være hva´ !  De har jo lisom lukket ikk´ Tror ikke du har læst mit spm. godt nok
Avatar billede psych0 Nybegynder
24. juni 2002 - 22:54 #17
blood>  har du icq..  For de kloge hoveder siger at jeg ikke må have det her spm. 2 gange..  !!  Og jeg kan sq ikke rigtig få det til at virke !
Avatar billede psych0 Nybegynder
24. juni 2002 - 23:08 #18
anyone ?
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2002 - 10:06 #19
resten> Hvorfor skal du være så hissig???

http://www.eksperten.dk/regler.phtml <<< Står der måske noget om dobbeltoprettelse af spørgsmål???
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. juni 2002 - 10:07 #20
panton>> nej men det gør det til gengæld i www.exp.dk/opretspm.phtml som alle ser når de opretter et spørgsmål.
Avatar billede dmcn Praktikant
25. juni 2002 - 10:08 #21
panton : Klik en gang på Opret Spørgsmål og se hvad der står med fin rød øverst.
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2002 - 10:17 #22
ahhh... men han er sq hissig alligevel :D