Avatar billede edelbo Nybegynder
28. juni 2002 - 10:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program til advokater

Jeg har fået til opgave, at finde et økonomisystem til en nyopstartet advokat, og vil derfor gerne vide hvilke i mener egner sig til denne branche.

Der er jo det specielle ved et system til en advokat, skal kunne styre klienkonti, dette kan der læses mere om her:

http://www.advokatsamfundet.dk/default.asp?ID=1938

Jeg ved ikke om der findes nogle programmer som har moduler der er specielt udviklet til en advokat, men jeg vil meget gerne høre hvad i mener er bedst.
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2002 - 10:54 #1
Prøv at kontakt AdvoForum. De har en special udviklet version af Navision Financials. Tlf. 87 34 56 97 (direkte til konsulent).
Avatar billede briann Nybegynder
29. juni 2002 - 12:32 #2
Gør som mcregn foreslår. Den udgave af Navision styrer alt arbejde hos en advokat. Der er dokumentstyring, så alle på kontoret har fuldt styr over al korrespondance med den enkelte klient.
Avatar billede frankmortensen Nybegynder
03. august 2002 - 22:14 #3
Spørg evt. efter muligheden for at få løsningen via ASP.
Advoforum er nu fusioneret med PCB Systems som tidligere hostede en advokatløsning via ASP, muligvis kan Advoforums løsning også hostes via ASP.
Avatar billede edelbo Nybegynder
08. marts 2003 - 23:29 #4
Da mcregn er den eneste som har lagt et svar, får han alle point!!