Avatar billede thomasledet Nybegynder
28. juni 2002 - 19:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mystiske reloads

Jeg oplever, at når man åbner en side på eksperten, sker der mystiske reloads af siden... før på dagen blev der åbnet nye vinduer, men nu reloader siden af sig selv... er det noget, der bliver arbejdet på? det er en anelse belastende... (læs: meget belastende)

Jeg bruger mozilla 1.0 på linux
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. juni 2002 - 19:08 #1
Du kan slå det fra i din brugerprofil - går ud fra at du er medlem af EPro..
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. juni 2002 - 19:10 #2
Avatar billede thomasledet Nybegynder
28. juni 2002 - 19:51 #3
annikadk> jeg er ikke EPRO-medlem, og problemet er først opstået i dag... så det må næsten være noget nyt, der bliver rodet med... jeg vil blot gøre opmærksom på, at det er en belastende feature...
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. juni 2002 - 19:56 #4
mkai :(
ja, så kan det være noget de har rodet med idag :\
Avatar billede thomasledet Nybegynder
29. august 2002 - 03:07 #5
luk