Avatar billede anderstidemand15 Nybegynder
30. juni 2002 - 10:42 Der er 5 kommentarer

win media player

Når jeg vil åbne en sang i win mediaplayer siger den programmet eller DLL´en D:\WINDOWS\SYSTEM32\msdmo.dll er ikke gyldigt windows-billede. kontroller dette med din installationsdiskette

hvad skal jeg gør
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 10:47 #1
installer mediaplayer igen.

Hent fra http://download.com.com/3000-2139-5948260.html?tag=lst-0-2 (windows 2000/XP) eller http://download.com.com/3000-2139-2754185.html?tag=lst-0-3 (windows 9x/ME)
Avatar billede vesperillo Nybegynder
30. juni 2002 - 10:49 #2
Se her engang: http://www.hitsquad.com/smm/programs/MicrosoftMediaPlayer/wwwboard/messages/1779.html
- This is not an isolated problem, I am experiencing it to on one of my Win2K Pro workstations. What you need to know is that all of the uninstalling and rebooting are not going to fix this. Neither is speculating as to what might fix it.

Windows 2000 should have version 6.4.2600.0 of this file, but (possibly after installing WMP, version 4.90.3000.0 (Windows ME version) is installed, and it barfs big time.

If you can find a copy of version 6.4.2600.0 of msdmo.dll, install it in the \System32 folder and things should work just fine. This worked for me, in fact I just did this as I was writing this post.
Avatar billede vesperillo Nybegynder
30. juni 2002 - 10:50 #3
Skulle have været et svar :)
Avatar billede anderstidemand15 Nybegynder
30. juni 2002 - 11:17 #4
men hvor finder jeg den copy version af 6.4.2600.0
Avatar billede vesperillo Nybegynder
30. juni 2002 - 13:06 #5
hmmm
Ved ikke
Prøv denne løsning også :
A: It's a file version problem. Rename the file msdmo.dll on your system to "msdmo.bak" (msdmo.dll should be in system32, since you'd be running into this on a WinMe -> Win2K upgrade) and then reinstall WMP on top of your existing install - this will expose the special Reinstall All option that is the best option for trouble-shooting. [File version should be "4.90.3000.0" on the bad file.]