Avatar billede 4b4dk Nybegynder
13. juli 2002 - 00:31 Der er 22 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering kritik af site..

www.kasper-sorensen.com

sitet er ikke ment som en SHOWOFF.. med masser af gfx og pling pling.. men blot en SIMPEL.. portfolio portal. Kan selv li' den minimale stil.. vil hellere høre hvad jeg evt. skulle forbedre med sitet.. er igang med at lave en luk/minimer funktion.. kommer.. Andre forslag ?
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
13. juli 2002 - 00:36 #1
Den viser udført, men fejl på siden hos mig...
Ikke godt førstehåndsindtryk... Men la' os nu se....
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
13. juli 2002 - 00:37 #2
Men ellers ser siden faktisk godt ud...

Jeg kører Win.XP, IE 6, 1024*768...
Avatar billede schaefner Juniormester
13. juli 2002 - 00:37 #3
Lækkert:

You are not authorized to view this page
You might not have permission to view this directory or page using the credentials you supplied.

--------------------------------------------------------------------------------

If you believe you should be able to view this directory or page, please try to contact the Web site by using any e-mail address or phone number that may be listed on the www.4b4.dk home page.

You can click  Search to look for information on the Internet.

HTTP Error 403 - Forbidden
Internet Explorer
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
13. juli 2002 - 00:38 #4
Jeg er lige ved at gen-uploade siden.. er oppe igen om 1½ min.. 00,40!
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
13. juli 2002 - 00:41 #5
sudan så er den oppe igen: www.kasper-sorensen.com
Avatar billede codie Nybegynder
13. juli 2002 - 00:44 #6
Hmm... Jeg kan ikke rigtig komme videre fra din "KSS-Portfolio" side..
Bliver nødt til at lukke det ned via ctrl+alt+del - Ikke så sejt endda..
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
13. juli 2002 - 00:48 #7
codie: jeg arbejder på en luk funktion.. brug alt-f4 istedet :) .. lidt hurtigere.. men det er jo ikke lige det jeg spurgte om .. funktion messigt virker det som det skal.. når jeg får added lidt funktioner.. mere designet jeg spekulerer på!
13. juli 2002 - 00:51 #8
Kan ikke finde ud af hvor jeg skal klikke for at åbne siden?
Så jeg snyde rog springer til http://www.kasper-sorensen.com/open.html som giver 404 :)

/Casper www.enter.s.dk
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
13. juli 2002 - 00:54 #9
det er fordi kasper-sorensen.com refererer til 4b4.dk/kasper-sorensen ..
og siden skulle gerne være åbnet af sig selv.. så jeg gætter højlydt på at du sidder med en IKKE IE browser..
13. juli 2002 - 00:57 #10
Nah om jeg prøvede i IE 6.0 men den giver mig Javascript fejl i mozilla åbnede vinduet hvor jeg kan se 3grå firkanter. Men kan ikke læse teksten :/
13. juli 2002 - 00:58 #11
-om

Nah jeg prøvede i IE 6.0 men den giver mig Javascript fejl i mozilla åbnede vinduet hvor jeg kan se 3grå firkanter. Men kan ikke læse teksten :/
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
13. juli 2002 - 00:59 #12
Ehh.. jeps.. skal nok have opdateret det lille jscript/fjernet det.. men at du ikke kan læse teksten.. måske du skulle inverstere i et par briller.. sidder slev i 1280*1024.. med en 17" skærm.. og har ingen problemer..
13. juli 2002 - 01:02 #13
tjaaa.... du sender da bare et par - men hvis det er meningen den skal være læsevenlig *skal* den absolut være størrer.
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
13. juli 2002 - 01:05 #14
tjaa.. jeg har brugt samme størelse.. og samme skriftype som du blandt andet finder på surfstatation og k10k.. så den burde kunne læses.. anywayz.. fjerner load-scriptet.. og adder et browser check.. ting.. til chromeless/ikke chromeless popup! .. plus en luk knap!.. menu opdateringer.. osv osv.. har nok at se til.. plus at jeg skal adde 53 websites til web og web / motion .. jow jow.. er par uger.. så er jeg nok færdig :P ..
Avatar billede dar Nybegynder
13. juli 2002 - 01:13 #15
Jeg synes at det er en rigtig pæn (men måske ikke helt færdig) side men har dog et par anker...
Jeg må indrømme jeg har svært ved at regne ud hvorfor du åbner et resized fullscreen-vindue, når du ikke bruger det til noget som det originale vindue ikke kunne have været brugt til.
Personligt hader jeg javascript popups - også når de er mere eller mindre 'venlige'...
En anden ting er teksten som er NOGET utydelig og lille til at jeg kan tyde den.
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
13. juli 2002 - 01:15 #16
dar: teksten kan ikke være utydlig da det er en pixelfont.. men måske den er for lille?.. tja..

Hvad mener du med "Ikke helt færdig" .. Hvad skulle der mangle ?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. juli 2002 - 08:04 #17
sidder og kæmper med at komme videre fra den første side...

Hvorfor have den første side? Hvorfor ikke nøjes med 1 side?

Jeg kom aldrig helt ind på den endelige side....

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
13. juli 2002 - 12:48 #18
Igen.. du sidder med en IKKE IE browser..
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. juli 2002 - 12:49 #19
win2k - IE6

Men denne gang virkede det....

2 sek.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. juli 2002 - 12:52 #20
well - det ser udmærket ud, men jeg finder det meget sterilt...

Så er der en del jeg ikke kan få til at virke - fx close window

---> jeg opgiver (det tegnede godt, men der er for meget bøvl)
Avatar billede 2ny Nybegynder
13. juli 2002 - 12:57 #21
Jeg synes siden er flot og ser prof ud, men er ikke ekspert men flot det ser det ud!!!
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
13. juli 2002 - 19:44 #22
Hmmm... kører IE 5.5 , og kan kun se tre firkanter, lidt flash i nederst højre side, og lidt tekst som kunne ligne en menu, men man kan ikke klikke på dem.
Avatar billede trille Nybegynder
06. februar 2003 - 14:30 #23
SMART!!!>>>

This site has been shut down by a Readyhosting.com network administrator.

This site has been suspended for at least one of the following reasons:

  - Billing issues: non-payment, expired credit card, fraudulent use of credit card information.

- Technical reasons: Excessive bandwidth usage, site causing the server to crash, abuse of services.

- Copyrighted material: Copyrighted software, copyrighted media such as music or videos.

- Spam: Sending mass mailings originating from our servers, or advertising a site hosted on our servers.

- Any other violation of our terms of service could have resulted in the suspension of this domain.

If you are the owner of this domain, please email our network administrators for further information. When emailing our administrators, please include the domain name which has been suspended..
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
06. februar 2003 - 22:47 #24
....og?