Avatar billede Thomas Nybegynder
25. juli 2002 - 21:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Spam kontrol

Jeg har en lille chat, og i den ville jeg godt have mulighed for at lave noget spam kontrol.
Dvs noget i retning af, at hvis en sætning ligner den før skrevne sætning (eksempelvis) 90%, så anses det for spam.
Nogen der har en ide til hvordan det kan sættes sammen, eller ligger inde med et færdigt script?
Selve chatsystemet er færdigt, så det er kun det grundlæggende jeg er interesseret i ("sammenligningen" af de 2 strenge).

//Thomas.
Avatar billede teaspoon Nybegynder
25. juli 2002 - 22:18 #1
similar_text($besked, $forrige_besked, $lighed);

$lighed indeholder nu ligheden mellem de 2 stenge.
Avatar billede Thomas Nybegynder
26. juli 2002 - 13:58 #2
Havde aldrig troet der eksisterede en funktion til det! Men det er jo så bare så meget nemmere.
Tak!